Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen jatkuvasti painajaisia että joudun takaisin mielisairaalaan

Vierailija
06.03.2016 |

Miten pääsen eroon näistä unista? Olin vuosi sitten kaksi kuukautta mielisairaalassa ja se oli ahdistavinta aikaa ikinä. Pakkosyötettiin lääkettä joka ei sopinut minulle lainkaan ja voin jatkuvasti pahoin. Lihoin myös seitsemän kiloa tuona aikana vaikka olin valmiiksi ylipainoinen. Kaikki kytättiin wc-käyntejä myöten.

Olen nähnyt monta viikkoa painajaisia, että joudun sinne takaisin. Herään hikisenä ja paniikissa, hengästyneenä. Miten pääsen noista painajaisista eroon? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö jossain terapiassa? Siellä kannattaisi purkautua asiasta.

Vierailija
2/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, käyn mutta pelkään että jos kerron unista totuudenmukaisesti ja miten valtavasti ne minua vaivaavat, minut passitetaan takaisin mielisairaalaan. Mikään ei ahdista minua niin paljon kuin vapauden menettäminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ne sairaalapaikat ovat todella vähissä niin että sinne ei meinaa päästä edes oikeasti hoitoa tarvitsevat, sinne ei todellakaan "joudu" vaikka kerrot noista painajaisista.

Vierailija
4/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunia.

Vierailija
5/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin parista häiritsevästä ja toistuvasta unesta eroon opettelemalla.  Joka ilta kerroin itselleni, että jos unessa esim. eksyn, niin se on unta.  Ajan mittaan unet jäivät pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi