Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile aamutoimesi, monelta heräät, mitä teet

Vierailija
06.03.2016 |

Aloitan:
Kello soi 5.35, nousen heti ja menen vessaan heräämään. Käyn pissalla, pesen hampaat ja sillä aikaa soi kännykkä, joka on varaherätyksenä, ellei herätyskello toimisikaan. Puen päälleni, otan jääkaapista illalla tekemäni eväät, katson että repussa on tarvittavat vaatteet ja pakkaan eväät mukaan, puen ulkovaatteet ja lähden, kello on tuolloin 6.00. Kävelen bussille ja olen hyvissä ajoin töissä, työt alkaa klo 7.00.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään n. 2 tuntia ennen lähtöä. Ensin, tietoone auki, kahvi tippumaan, vessaan ja röökille. Sitten suihkuun jossa pesen hampaat ja ajan parran. Tämän jälkeen rasvaan ihoani ja venyttelen n. 15min. Sitten meikki n. 20min. Jos laitan hiukset niin siihen menee n. 10min. Tavaroiden pakkaus ja vaatteiden valinta 20min. Aamupalaksi syön yleensä jugurttia, marjoja ja kauraleseitä joita mutustelen kulhosta seisaaltaan ohimennen siinä välissä kun ehdin...

Päivä on pilalla ja tunkkainen paskainen olo jos en käy aamulla suihkussa, ei auta iltasuihkut. En herää ilman suihkua. Ihmettelen miten niin moni pystyy olemaan ilman edes pikasuihkua jos on normaali ihminen eikä jotain erityisvaivaa joka estää pesemisen.

Ajat parran JA meikkaat?

Transistori....;D

Vierailija
62/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kello 19:00

Nousen sängystä viimeistään 20:00

Laitan marsuille ruuan ja syön itse jotain

Pesen hampaat ja laitan vaatteet päälle

Meikkaan ja laitan hiukset

Istun hetken aikaa tietokoneella ja juon teetä

Lähden kauppaan, jos en ehdi 21:00 kiinni menevään kauppaan menen siihen joka on 24/7 auki

Viimeistää 23:00 tulen kaupasta

Laitan ruuan ja syön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään n. 2 tuntia ennen lähtöä. Ensin, tietoone auki, kahvi tippumaan, vessaan ja röökille. Sitten suihkuun jossa pesen hampaat ja ajan parran. Tämän jälkeen rasvaan ihoani ja venyttelen n. 15min. Sitten meikki n. 20min. Jos laitan hiukset niin siihen menee n. 10min. Tavaroiden pakkaus ja vaatteiden valinta 20min. Aamupalaksi syön yleensä jugurttia, marjoja ja kauraleseitä joita mutustelen kulhosta seisaaltaan ohimennen siinä välissä kun ehdin...

Päivä on pilalla ja tunkkainen paskainen olo jos en käy aamulla suihkussa, ei auta iltasuihkut. En herää ilman suihkua. Ihmettelen miten niin moni pystyy olemaan ilman edes pikasuihkua jos on normaali ihminen eikä jotain erityisvaivaa joka estää pesemisen.

Ajat parran JA meikkaat?

Transistori....;D

Transistori on kolmeliitoksinen puolijohdekomponentti, joka voi toimia kytkimenä,vahvistimena tai muistin elementtinä.

vitun dorka

Vierailija
64/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat parran JA meikkaat?

Transistori....;D

Transistori on kolmeliitoksinen puolijohdekomponentti, joka voi toimia kytkimenä,vahvistimena tai muistin elementtinä.

vitun dorka

Huumori on vuorovaikutuksen ja viestinnän muoto, jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä.

Vierailija
65/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrmistyttävä ketju. Olen luullut, että joka ikisen ihmisen ensimmäinen aamutoimi on suihku.

Mitä ihmettä te ajattelette, jotka ette peseydy aamuisin? Tiedättekö, että ihminen hikoilee yön aikana keskimäärin puoli litraa? Lähdette sitten kuivunut hiki ihollanne, hiukset likaisina ja alapää pesemättä ihmisten ilmoille. Voi varjele sentään.

En tiedä lähipiiristäni ketään, joka kävisi joka aamu suihkussa. Itse käyn ehkä 3-4 kertaa viikossa. Joskus vain 2. Ja käyn suihkussa aina illalla. Hikoilu on ihan normaali elintoiminto, en koe että sen takia tarvitsisi jatkuvasti suihkussa rampata. Tiedät kai myös, että hikoilu ja hiusten rasvoittuminen on yksilöllistä. Ei kaikki haise vaikkei lotraisi suihkussa joka päivä.

Alapään pesen bideellä, naaman kraanan alla. Kainalot pesuliinoilla tarpeen mukaan. En mä hiuksia pese kuin 2 krt vk. Menee kuivaamisineen pari kolme tuntia.

Vierailija
66/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

05:00 Herätys, pinkasen ylös ja menen suihkuun.

5:15 Suihkusta pois, vaatteet päälle, dödöt kainaloon, hiusten harjaus, meikkailu ym.

5:30 Kahvit porisemaan ja aamupalan tekoa. Yleensä oikeastaan sählään samalla aamupalaa kun meikkailen. Laitan välissä marjoja sulamaan mikroon, keittelen puuroa ym.

5:40 Aamupalalla

5:55 Vikat tavarat ja eväät laukkuun

06:00 Kävelen dösärille

06:08 Bussi tulee

Vierailija
67/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 7.00. Aamupissit ja suihkuun. Suihkussa läträämistä vartin verran, hammaspesu suihkussa. Sitten rasvat naamaan ja meikkaamaan, jonka jälkeen vaatteiden etsiminen ja pukeminen. Sitten laukun tarkistus ja tavarat kasaan, jos jää aikaa niin selailen nettiä tai järjestelen kotona tavaroita. Noin kahdeksalta autossa ja 8.00-8.50 automatka töihin. Aamukahvit töissä.

Kun vielä opiskelin, heräsin aina vähintään kaksi tuntia ennen luentojen alkamista, join monta kuppia kahvia ja saatoin katsoa esimerkiksi jotain sarjaa tai olla koneella lähemmäs tunnin. Nykyään sitä haluaa nukkua mahdollisimman pitkään, ei tulisi mieleenkään herätä niin ajoissa. :D

Vierailija
68/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ajan parran kun menen ihisten ilmoille. En tykkää meikata parransänkistä naamaani. Jos en ole menossa minnekkään ihan sama vaikka olisi sänki enkä viitsi meikata ellei tule vieraita.

Vierailija
69/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.45 herätys, kahvit päälle, vessassa käynti, sängyn petaus, radio päälle ja Aamulypsyn tahdissa aamutoimet.

6-6.30 aamukahvia pari kuppia ja surffailua koneella.

6.30-6.50 aamupesut, meikkaus, hiusten laitto ja pukeutuminen.

6.50 ovesta pihalle

n.7.00 töissä

Vierailija
70/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, kun herään, yleensä 8-9 aikaan.

Käyn vessassa.

Ruokin kissan.

Teen aamupalan.

Avaan koneen ja katson uusimmat työpaikkailmoitukset ja laitan hakemuksia samalla syöden.

Vierailija
71/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä ja töistä monelta herään (vuorotyö) ja olenko kotona vai poikaystävällä yötä. Jos menen töihin herään n. 1,5h ennen töiden alkua. Käyn vessassa, pesulla, syön aamupalaa ja teen eväät töihin. Jos menen töihin vasta iltapäivällä (klo 13 jälkeen) niin luultavasti herään jo aikaisemmin ja syön lounasta ennen töitä. Töihin lähden 30min ennen vuoron alkua.

Jos päivä alkaa luennolla (10:15 tai 12:15) herään n. 45 min ennen luentoa. Samat aamutoimet (tosin en välttämättä syö, riippuu menenkö yhdelle luennolle ja/tai aionko syödä lounasta pian) pikavauhdilla ja lähden luennolle 15 min ennen alkua. Jos olen poikaystävällä niin herään n. vartin aikasemmin.

Vierailija
72/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.00 herätys ja aamulenkki

6.30 suihku

6.40 kahvi ja smoothie, samalla koneelta uutiset ym.

7.00 vaatteet ja meikkaus, hiusten kuivaus

7.20 autolle

7.30 töissä

Vierailija
73/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuna riippuu missä asti työmaa, mut laitetaan tämä viikko.

Klo 4:50 soi kello, torkutan kerran eli klo 5 ylös. Päästän koiran pihalle, laitan vedenkeittimen päälle. Vessaan pissalle, naaman pesulle ja hampaat harjataan. Koira sisälle, vaatteet päälle ja teen juontiin ja joku hedelmä aamupalaksi. 5:30 autolle ja 6 maissa töissä.

Vierailija
74/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee elämäntilanteen mukaan, mutta tällä hetkellä näin:

05:30 herätys, siitä aamupesulle ja talliin hoitamaan hevoset

05:50 tulen takaisin sisälle,ruokin muut lemmikit, laitan työvaatteet ja meikkaan

06:20 lähden ajamaan töihin

07:00 työpaikalla, työt alkaa yleensä 08:30

Vierailija
75/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Herään päivästä riippuen joko kuudelta tai kahdeksalta

- laitan veden kiehumaan

- käyn vessassa, harjaan hiukset ja suihkuttelen lämpösuojaa hiuksiin

- laitan teen hautumaan ja katson hetken telkkaria tai selaan puhelimella uutisia tms

- otan teekupin ja menen laittamaan hiukset

- teen leipää ja toisen kupin teetä, istun pöydän ääreen syömään ja meikkaamaan

- puen ja lähden

Vierailija
76/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:00 Herään, menen vessaan: harjaan hampaat, pesen naaman, käyn vartalosuihkussa jos olen hionnut yöllä

6:15 Meikkaan, puen, laitan hiukset

6:45 Löhöän koneella, luen kirjaa/lehteä, tms valmistaudun päivään henkisesti 

7:45 Lähden bussipysäkille

Välillä saatan nukkua pidempäänkin, mutta olen niin tottunut viettämään tuollaista löhöämistä aamulla 30-60min, että olen oikeasti ahdistunut / aamupäivä on piloilla jos joudun heti puettuani lähtemään ulos.

Vierailija
77/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään, ettekö te käy suihkussa aamulla? Minä en voisi kuvitellakaan pukeutuvani sängynlämpimänä.

Ehkä sinulla on liian lämmin makuuhuone tai liian paksu peitto, jos tunnet itsesi likaiseksi tai hikiseksi heti aamulla. Minä en yleensä tunne, paitsi joskus kesähelteillä tai jos on ukon kanssa otettu kunnon matsi.

Vierailija
78/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään, ettekö te käy suihkussa aamulla? Minä en voisi kuvitellakaan pukeutuvani sängynlämpimänä.

No minä ainakin muotoilen hiukset ilman lämpöä (en käytä myöskään fööniä ikinä), koska haluan pitää ne kiiltävänä, paksuina ja hyväkuntoisina. Eli mun pitäisi alkaa heräämään keskellä yötä jos meinasin ennen kouluun lähtöä käydä suihkussa, että hiukset kerkee kuivua muotoonsa.

Mieluummin käyn illalla ja laitan hiukset siinä samalla ennen nukkumaan menoa. Säästää myös aikaa aamulla, kun ei tartte kuin meikata ja avata tukka. Saa nukkua pidempään.

Vierailija
79/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä menee viikolla näin

7.15 viimeistään herään. Luen viestit puhelimesta ja selaan instagrammia.

7.20 vessaan, naaman pesu ja pikasuihku tarvittaessa. 

7.30 kahvinkeittoa ja aamupalan tekoa.

7.35 syömistä, pukeutumista, meikkaamista, dataamista jne vaihtalevassa järjestyksessä

8.00 - 8:30 lähden töihin

8:30 - 9:00 töissä riippuen monen aikaan olen lähtenyt kotoa.

Vierailija
80/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään miten milloinkin, riippuen siitä miten myöhään on mennyt joko inspiraation tai deadlinen sanelemana, tai onko aamulla ehdittävä jonnekin. Teen kotona töitä ja päätän aika pitkälle omasta rytmistäni, tavallisimmin herään siinä yhdeksän paikkeilla. Aamupalan jälkeen kiipeän työhuoneeseen, avaan koneen, tarkistan sähköpostit ja joskus vilkaisen nopeasti uutisia. Sitten ryhdyn töihin. Kesällä on kivaa, kun voi mennä partsille aamukahville, niin ei ihan niin paljon harmita sitten kököttää sisällä töissä. Aina silloin tällöin muistan olla kiitollinen siitä, ettei minun yleensä tarvitse rynniä mihinkään aamuruuhkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän