Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile aamutoimesi, monelta heräät, mitä teet

Vierailija
06.03.2016 |

Aloitan:
Kello soi 5.35, nousen heti ja menen vessaan heräämään. Käyn pissalla, pesen hampaat ja sillä aikaa soi kännykkä, joka on varaherätyksenä, ellei herätyskello toimisikaan. Puen päälleni, otan jääkaapista illalla tekemäni eväät, katson että repussa on tarvittavat vaatteet ja pakkaan eväät mukaan, puen ulkovaatteet ja lähden, kello on tuolloin 6.00. Kävelen bussille ja olen hyvissä ajoin töissä, työt alkaa klo 7.00.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään n. 7.25. Nousen, käyn vessassa, pesen hampaat ja kasvot, puen vaatteet, meikkaan, harjaan hiukset, tarkistan, että kaikki tarvittava on varmasti mukana, otan jääkaapista illalla tehdyn aamupalan mukaan (tässä välissä keitän teetä mukaan jos tekee mieli) ja lähden, yleensä n. 7.45-7.50. Koulu alkaa 8.15

Vierailija
42/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen arkiaamu menee yleensä sillä kaavalla, että herään 1,5h ennen lähtöä. Torkutan kaksi kertaa ja sitten kömmin pissalle, jonka jälkeen syön jotain aamupalaa ja laitan kahvin tippumaan. Sen jälkeen kasvojen pesu ja rasvaus. Rasvan kuivatessa juon kahvia ja selailen uutisia. Yleensä tänän jälkeen juoksen kahvin vaikutuksesta vessaan. Seuraavaksi meikkaan ja laitan hiukset, suihkautan dödöä ja hajuvettä. Tämän jälkeen puen ja sitten yleensä olisin valmis lähtöön. Jos aika jää, käväsen vielä aamusavuilla ja selaan nettiä. Puoli tuntia ennen töiden alkamista puen ulkovaatteet ja matkaan kävellen työpaikalle.

Rakastan kiireettömiä aamuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 05.45, käyn vessassa, pesen kasvot, meikkaan vähän, hiukset nutturalle, vaatteet päälle. Klo 06.10 etsin tytölle vaatteet, herättelen häntä sen verran että saadaan vaatteet päälle. Klo 06.25 ulkovaatteet päälle itselle ja tytölle ja ovesta ulos, yleensä kannan tytön nukkuvana autoon.

Tai

Herään 07.00-07.30 vähän riippuen siitä monelta tyttö herää. Pötkötellään ihan rauhassa sängyssä ainakin puolisen tuntia, sen jälkeen aamiaista. Vaatteet laitetaan päälle ihan rauhassa, minä meikkailen ja laitan hiukset kuntoon sillä aikaa kun tyttö touhuilee omiaan. Leikitään ja hommaillaan jotain yhdessä. Päiväkotiin vien tytön suunnilleen 10.30.

Vierailija
44/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 07.20 tai VIIMEISTÄÄN 07.22. Pissalle, pöntöllä ollessa laitan ripsaria ja pesen hampaat. Edellispäivänä valitut vaatteet päälle, banaani tai omppu naamaan ja olen ulkona ovesta 07.35.

Yöunesta en tingi.

Vierailija
45/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 05.43. Puen, virtsaan. Työpäikalla 05.58 - 06-02

Vierailija
46/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6.00 herätys

Kompuroin suihkuun

6.30 keitän kaffet ja meikkaan

7.00 aamukakka ja -pala

Laitan hiukset ja meikkaan lisää

7.30 valitsen vaatteet ja vaihan niitä n 30 kertaa

7.55 lähen bussille

Kakkaat klo 7.00. Entä pissa? lorotteletko suihkuun klo kuuden jälkeen.

Vierailija
47/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 7, laitan kahvinkeittimen päälle, menen pesulle, puen ja meikkaan. Juon kahvia, syön aamupalan, pesen hampaat ja roikun netissä. Ysin jälkeen lähden ajamaan töihin.

Vierailija
48/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka ihmettelette, ettei joku käy aamulla suihkussa voin tiedottaa, että ei me kaikki lähdetäkään töihin ihmisten ilmoille. Minä ainakin suuntaan heti aamusta navettaan. Ei siellä kukaan tule haistelemaan minua, sillä voin vakuuttaa, että siellä ilmatila haisee jo muutenkin. Yksin siellä pakerran muutaman tuntia, joten en usko kenenkään närkästyvän. Kun tulen joskus aamupäivällä takaisin kotiin ja jos on joku meno ihmisten ilmoille, sitten käyn suihkussa. Joka ilta joka tapauksessa käyn pesulla, sillä en halua navetanhajua ja paskabakteereita sänkyyni.

Vierailija
49/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 6.20. Vessaan, leivät paahtimeen, sitten syön. Syönnin jälkeen meikkan, puen ja harjaan hampaat. 7.15 herätän lapsen, puen ja harjaan hampaat. Sitten luetaan yleensä pari kirjaa ja ulkovaatteet päälle. Pph:lle vähän ennen 8, siitä bussipysäkille ja bussiin vähäb yli 8.

Vierailija
50/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 07:00, kun mieheni lähtee töihin. Jatkan unia yleensä kympiin asti ainakin. Nousen ja pukeudun, käyn vessassa. Pesen ja rasvaan kasvoni. Juon kahvia ja mietin mitä sitä tänään tekisi. Olen sairaslomalla jo kolmatta vuotta. Ei rahaa tehdä juuri mitään, eikä fyysisesti juuri kykenekkään mihinkään isompaan.

Vierailija
51/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30 kello soi

7.00 toinen herätys

7.30 "oikea" herätys

7.35 illalla valitut vaatteet päälle

7.40 kylppäriin aamutoimet (vessa, hammaspesu, meikkaus, hiukset)

8.00 ulkovaatteet päälle ja illalla pakattu reppu selkään

8.05 kävelemään töihin

8.40 töissä

Jos kovin väsyttää niin prosessia myöhäistetään 30 min

Vierailija
52/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys yleensä 5.55 jos en mene aamusta salille. Aamupissa, hiukset nutturalle ja puuro kiehumaan. Sillä aikaa kasvojen pesu ja kosteutus. Sitten hampaiden pesu ja aamupala. Samalla selaan uutisia läpi. Meikkaus, vaatteet päälle, kirjat laukkuun ja pysäkille. Aikaa menee n. tunti ja 20 minuuttia

Vierailija
53/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:00 Herätys. Jos jaksan herätä, niin nousen ylös, käyn vessassa, ja suihkussa jos tunnen olevani tunkkainen. Jos väsyttää vielä paljon, niin nukun hyvällä omalla tunnolla vielä 30-60min ja teen edellä mainitun rutiinin.

8:30 Viimeistään tässä vaiheessa olen saanut aamupesut ja -vessat hoidettua. Selailen nettiä, makselen laskuja, hoidan asioitani tms. Joskus saatan siivotakin. Syön aamupalaa jos tekee mieli.

9:45 Pesen kasvot ja vaihdan vaatteet.

10:00 Alan meikkaamaan.

10:15 Laitan hiukset.

10:30 Lähden kävelemään töihin.

11:50 Töissä.

Kuten huomaa, olen aika hidas heräämään ja aamulla jää mielellään vain jumittamaan paikoilleen... N20

Vierailija
54/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7:00 Herätys. Jos jaksan herätä, niin nousen ylös, käyn vessassa, ja suihkussa jos tunnen olevani tunkkainen. Jos väsyttää vielä paljon, niin nukun hyvällä omalla tunnolla vielä 30-60min ja teen edellä mainitun rutiinin.

8:30 Viimeistään tässä vaiheessa olen saanut aamupesut ja -vessat hoidettua. Selailen nettiä, makselen laskuja, hoidan asioitani tms. Joskus saatan siivotakin. Syön aamupalaa jos tekee mieli.

9:45 Pesen kasvot ja vaihdan vaatteet.

10:00 Alan meikkaamaan.

10:15 Laitan hiukset.

10:30 Lähden kävelemään töihin.

11:50 Töissä.

Kuten huomaa, olen aika hidas heräämään ja aamulla jää mielellään vain jumittamaan paikoilleen... N20

Siis 10:50 töissä*

Vierailija
55/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrmistyttävä ketju. Olen luullut, että joka ikisen ihmisen ensimmäinen aamutoimi on suihku.

Mitä ihmettä te ajattelette, jotka ette peseydy aamuisin? Tiedättekö, että ihminen hikoilee yön aikana keskimäärin puoli litraa? Lähdette sitten kuivunut hiki ihollanne, hiukset likaisina ja alapää pesemättä ihmisten ilmoille. Voi varjele sentään.

Käytkö itse kahdesti päivässä suihkussa ?Minun ihoni kestää vain kertasuihkun ja illalla likaisen sh: n työn jälkeen haluan puhtaana mennä nukkumaan. Aamulla pesen kainalot, kasvot ja hampaat.

Vierailija
56/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

06:00 Herätys

Suihkuun ja hammaspesulle

06:20 about Suihkusta ulos, rasvailua ja sen semmosta

06:30 Aamupalan tekoa ja syömistä

06:50 Meikkaus

07:20 Vaatteiden valinta ja pikainen laukun pakkaus

07:30 Valmiina lähtemään (hyvällä tuurilla, jossen ole jäänyt aikataulusta jälkeen, oon aamuisin hidas :D)

Vierailija
57/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään arkisin ilman herätyskelloa ennen puoli kahdeksaa. Miehen herätyskello soi puoli kahdeksalta. Siihen mennessä olen ehtinyt käydä pissalla, napsauttaa teeveden kiehumaan, pestä kasvot ja kädet ja sytyttää tulet keittiössä. Mies lähtee töihin hieman ennen kahdeksaa ja päästää koiran tarpeilleen ennen sitä. Sytyttelen tulet myös kahteen muuhun tulipesään talossa. Mies kantaa puut, minä sytyttelen, koska jään kotiin. Istun keittiössä villasukat jalassa, katselen ulos ja juon kupin teetä, syön jonkun leivän ja luen uutiset. Ruokin kissat ja koiran. Sitten avaan koneen, luen meilit ja alan töihin. Kello on silloin puoli yhdeksän pintaan  aamulla. Kun kevät on ehtinyt pidemmälle, kesästä puhumattakaan, saatan aloitella vasta joskus yhdeksän jälkeen, kymmeneltäkin. Keväällä ja kesällä saatan käydä tekemässä puutarhatöitä , keräämässä syötävää keittiöön tai pulahtaa meressä ennen kun aloitan työt. Olen yrittäjä, joten päätän itse omista työajostani. Joskus kun laiskottaa, en viitsi vaihtaa edes yöpaitaa toisiin vaatteisiin. Etätöiden etuja ;D Joskus pidän arkivapaapäivän ja saatan heti aamulla ryhtyä siivoaamaan huushollia kun mies on lähtenyt töihin.

Viikonloppuisin heräämme yleensä lauantaina 9-10 maissa, sillä käymme yhdessä asioilla ja mies haluaa usein käydä kirppikselläkin etsimässä työkaluja. Aamupalan yli hypätään ja käydään jossain matkan varrella lounaalla. Sunnuntaisin taas loikoilemme juuri niin pitkään kun huvittaa ja syömme aamupalan aina sängyssä. Yhtenä sunnuntaina sen teen minä ja seuraavana mies. Joskus laitetaan jotain hyvää hautumaan uuniin yön yli ja syömme sitten sitä aamulla. Katselemme sängyssä sarjoja, luetaan kirjoja ja aika usein siinä tulee harrastettua "avioilojakin" ;D

Vierailija
58/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 5, suihku ja hiustenpesu. 5.15 pikku aamupala. 5.30 hiustenlaitto ja meikkaus. 6.00 lapsen herätys, pissattaminen ja pukeminen, lapsi välillä haluaa juoda jotain. 6.20 eväät laukkuun ja aletaan pukemaan, lähdetään kohti päiväkotia ja mun työ alkaa seitsemältä.

Vierailija
59/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään n. 2 tuntia ennen lähtöä. Ensin, tietoone auki, kahvi tippumaan, vessaan ja röökille. Sitten suihkuun jossa pesen hampaat ja ajan parran. Tämän jälkeen rasvaan ihoani ja venyttelen n. 15min. Sitten meikki n. 20min. Jos laitan hiukset niin siihen menee n. 10min. Tavaroiden pakkaus ja vaatteiden valinta 20min. Aamupalaksi syön yleensä jugurttia, marjoja ja kauraleseitä joita mutustelen kulhosta seisaaltaan ohimennen siinä välissä kun ehdin...

Päivä on pilalla ja tunkkainen paskainen olo jos en käy aamulla suihkussa, ei auta iltasuihkut. En herää ilman suihkua. Ihmettelen miten niin moni pystyy olemaan ilman edes pikasuihkua jos on normaali ihminen eikä jotain erityisvaivaa joka estää pesemisen.

Ajat parran JA meikkaat?

Vierailija
60/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousen jossain iltapäivän lopputunneilla yleensä pieraisen aluksi meen sit  paskalle jos ei tullut pierun mukana housuihin . käväisen  sossusta hakee mania  ja ostan  kulmalta vähä piriä ja sit delaan muutaman mummon rahat ja alan bailaan...vittu mä muita si mitään  mut huomena samat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi