Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silmäluomesta leikattiin luomi, ihoteippi kutittaa :( tuntuu että luomikin turpoaa vaikka

Vierailija
05.03.2016 |

en hankaa.. voiko turvota pelkästä teipistä`?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos olet teipin liimalle allerginen. Laastareiden kanssa voi olla sama ongelma, itsellä laastari jättää "palovamman" jos on kauemmin kuin muutaman tunnin.

Vierailija
2/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat allergisia ihoteipille, laastarille jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi turvota. Ihoni on kyllä herkistynyt vuosi vuodelta eli turvotus voi johtuu siitäkin. Ei auta kun kärsiä vaan. ap

Vierailija
4/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla jotain erilaista/eri merkkistä ihoteippiä/perhosteippiä/ laastaria, niissä on eroja, eikä kaikki käy kaikille. Ei kannata ärsyttää silmäluomea sopimattomalla teipillä, haittaa paranemista vaan. Mieluummin jos mahdollista niin ei pidä sitten mitään teippejä ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole millekään allerginen enkä herkkä.. En edes juuri koskaan kipeä.. Ei flunssiakaan. Mutta olin käsileikkauksessa ja ne teipit aiheutti eka kutinaa ja pientä näppyä ja punoitusta. Yhtäkkiä sain järjettömän kohtauksen.. Kaikki paikat korvakäytävistä ja joka armaasta paikasta kutisi.. Silmäpussit turpoi, naama valkoisen.. Ihan järkyttävää. Suoraan lääkäriin ja siellä saman tien piikki lihaan. Anaflyktinen shokkitila pukkas. Eli ikinä en olis uskonu että tollasta vois tulla jostain teippien liimasta. Olehan siis varovainen.

Vierailija
6/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin joskus luomi rinnan alta. Kutina, kirvely ja kipu oli tuossa, joten otin teipin pois, oiskohan pari päivää ollu. Suihkuttelin haavaa ja olo helpottui. Kutina ja arkuus oli kuitenkin tikkien poistoon asti. Itse haava ok, mutta tikkien pistokohdat tulehtuneet ja iho selkeästi hylki tikkejä. Paikka oli huono, kun rinnan alla haava ei saanut olla ilmavasti. Sama varmaan sinullakin osittain, jos luomessa on tikit. Kannattaa varmaan nukkua koko ajan..:-)

Vierailija
7/7 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä, olen varovainen ja seuraan tilannetta. Kuutoselle; nukkuisinkin mielelläni tän ajan yli mutta ei pysty :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän