Siskolle nimi
Esikoisen nimi Lisette Sofia. Syntyi pikkuveli. Mikä nimeksi. L-kirjaimella alkava. Ei mikään kovin yleinen esim Leevi tai Lasse.
Kommentit (14)
Kysyt otsikossa tytölle (=siskolle) nimeä ja aloitusviestissä puhut kuitenkin pojasta?
No pojalle esim. Lenni.
Leopold Samuel, Lennart Samuli, Linus Santeri
Tosi nätti nimi tuo Lisette! Harvinainen , mutta helppo suomalaisenkin lausua ja kirjoittaa.
Veljen nimeksi hakisin jotain samantyyppistä. Tosiaan Lauri tai vastaava ei sovi, koska Lisettekään ei ole suomalainen tai perinteinen nimi. Miten olisi:
Leo/Leon
Linus
Liam
Linus sopisi tosi nätisti Liseten kanssa!
Tyypillinen nimiprovo.
On ilmeisesti naimattomien naisten joukko, joka fantasoi lapsista nimenomaan nimien kautta. Siksi niin yleisiä nämä ovat.
Siskolle nimeä haetaan, mutta vauva vaihtuikin pojaksi. Kukaan ei sekoita tällaista asiaa, ei sitten millään.... jos vauva on totta.
Mutta mitäpä siitä, voihan se olla vain hauska miettiä nimiä ja osallistua leikkiin.
tämä ei ole mitään provosointia. Minulla on Lapsi nimeltä Lisette. Hänellä on veli, jolla ei ole vielä nimeä. Linus oli ihana nimi! Sopii hyvin Liseten kanssa! Lucas myös. Kiitoksia älyttömän paljon!
Linus Samuel olisi ihana nimi, sillä oman isäni nimi on Samuel.
Tai Linus Antero, sillä suvussamme melkein jokaisen pojan toinen nimi on Antero. Itse en pidä kyseisestä nimestä paljoa, mutta jos haluaa pitää sukuperinteitä yllä niin sitten. Linus Johanneskin olisi hyvä nimi, koska Johannes tulisi äitini puolelta.
Myös Linus Petteri, tai Linus Eemeli. Tulisivat mieheni suvusta. Linus Arttu tulisi kummaltakin puolelta, mutta minun mielestäni se ei sovi yhteen Linuksen kanssa.
Lari? Laurent? Lauri?