Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sanoa olevansa mukavuusalueen ulkopuolella, jos...

Vierailija
05.03.2016 |

Ei itse ole vaikuttanut siihen eli esim jonkun vastoinkäymisen kohdalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itse ole vaikuttanut siihen eli esim jonkun vastoinkäymisen kohdalla?

Totta kai voi silti sanoa olevansa oman mukavuusalueensa ulkopuolella. =)

Vierailija
2/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa niin kauheasti tuo sanonta, että mun mielestä sitä ei voi sanoa missään tilanteessa.

Vierailija
4/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
5/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vai eikö voi?

Vierailija
6/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sehän vaan tarkoittaa sitä että ei ole niin helppoa ja mukavaa kuin yleensä.

Vierailija
7/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanontahan tarkoittaa sitä että miten ihminen kokee jonkun tilanteen. Ihan sama miten siihen tilanteeseen on päädytty, esim. a) menee hyppäämään benji-hyppyä ja tornissa hokaakin, että nyt ollaan mukavuusalueen ulkopuolella tai b) menee baariin ja joku tulee iskemään ja flirttailemaan, ja kokee että nyt ollaan oman mukavuusalueen ulkopuolella. Eli on syystä tai toisesta tilanteessa, jota ei koe mukavaksi ja on ehkä hämmenytyny, peloissaan, vihainen, pettynyt jne.

Vierailija
8/8 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa niin kauheasti tuo sanonta, että mun mielestä sitä ei voi sanoa missään tilanteessa.

Minua myös. Milloin tavallinen ihminen oikeastaan on mukavuusalueellaan, arkipäivänä? Sen tunnin verran kun saa katsoa rauhassa telkkaria töitten ja kotiöiden jälkeen?

Niin monelle ihmiselle se arkikin on raskasta ja selviämistä, että en yhtään kestä sitä että siihen tullaan sönköttämään sitä, että sun kuule pitää mennä sun mukavuusalueen ulkopuolelle. Se on helpolla päässeiden puhetta. Olisivat vaan onnellisia siitä, että itsellä on asiat hyvin, pitääkö yrittää patistella muita elämään vielä hankalampaa elämää kuin nämä jo elävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan