Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: lyhyt vai pitkä nainen mieluumin ja miksi?

Vierailija
05.03.2016 |

Eli kumpi on parempi: lyhyt vai pitkä nainen. Voit laittaa myös oman pituutesi

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kauheasti väliä, naiset on mielestäni kauniita koossa kuin koossa. Tai no ehkä alle 150cm ei kiinnosta, samoin kuin yli 185cm.

MUTTA. En yleensä uskalla lähestyä pitkiä naisia, vaikka mielestäni kauneimmat naiset ovatkin usein jotain itseni pituisia tai hiukan pidempiäkin. Tämä johtuu siitä seikasta, jonka joku täällä jo toikin esiin: pitkät naiset ovat usein itse niin epävarmoja omasta pituudestaan, että vihaavat lyhyitä miehiä. Mikä on vähän kummallista mielestäni, syyttää nyt miehiä omasta kehoepävarmuudestaan, ja vielä kaikenlisäksi niitä miehiä (=lyhyitä), joiden joukossa on keskimääräistä enemmän pitkien naisten faneja.

t. mies 173cm

Vierailija
222/255 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pituudella varsinaisesti ole mitään merkitystä, se on se kokonaisuus. Hyvännäköisiä naisia on lyhyita, pitkiä, hoikkia ja vähän pyöreempiä. Enemmän merkitsee miten käyttäytyy ja onko tyytyväinen elämäänsä ja itseensä. Tämä näkyy päällepäin ja sellainen iloinen ja positiivnen nainen on seksikäs.

T: M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon keskusteluun, että mallit ovat aina pitkiä ja hoikkia, niin tuo vaatimus koskee oikeasti vain pientä osaa malleista. Ja liittyy yleensä jollain lailla vaatteiden esittelyyn. Valtaosa kuvauksissa käyttämistäni malleista on keskipituisia, normaaleja ihmisiä, koska tilaaja on niin halunnut.

Oma naisihanteeni ei liity millään lailla naisen pituuteen. Myönnän kyllä, että ihailen eniten naisvartaloa, joka on 160-170cm, lyhytsäärinen ja muodokas mutta yhtälailla olen tietoinen pitkän naisen upeudesta, enkä ole torjunut ketään siksi, että olisi pitkä ja hoikka. Ihastun ja rakastun vain ihmisiin, jotka tunnen.

Vierailija
224/255 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, mutta jos on tehtävä rajanveto näiden kahden ääripään välille, niin siltä pohjalta vastaisin lyhyt nainen. Alle keskipituinen ollut tähän mennessä paras.

M 182cm

Vierailija
225/255 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain varsinaisella miesten palstalla luin joskus vastaavan kyselyn, en muista millä, mutta enkun kielinen oli. Jäi mieleeni, koska ilahduin siitä, että kaikkien miesten mieleen olisin ollut pituuteni puolesta. Olen 170cm.

Vauva-palstalla vastailee tietysti naiset pääasiassa.

Vierailija
226/255 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain varsinaisella miesten palstalla luin joskus vastaavan kyselyn, en muista millä, mutta enkun kielinen oli. Jäi mieleeni, koska ilahduin siitä, että kaikkien miesten mieleen olisin ollut pituuteni puolesta. Olen 170cm.

Vauva-palstalla vastailee tietysti naiset pääasiassa.

Kuulostaa kivalta! Itse en ole koskaan lukenut miltään foorumilta olevani kenenkään naisen mieleen, kun olen kovin pienikokoinen ja lyhyt. Olen tietenkin tottunut siihen, mutta olisihan se kiva itsekin päästä joskus ilahtumaan kuvailemallasi tavalla. :)

Vierailija
227/255 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas kummallisia ajatuksia pitkistä naisista täällä.

Mä olen 175cm ja tykkään eniten suunnilleen samamittaisista miehistä, eli miehelle paras pituus on noin 170-180cm. Isot pituuserot ei viehätä.

Myös jokaisella 173-182cm pitkällä kaverillani on joko itsensä mittainen, pari senttiä lyhyempi tai pari senttiä pidempi mies, eli ei ainakaan omassa elinpiirissäni nimenomaan pitkiä naisia kiinnosta onko mies pidempi vai ei.

Ja ai niin; käytän yleensä aina korkkareita, eli tuolla liikkuessani olen vielä 10cm todellista pituuttani pidempi.

Eikä haittaa yhtään, että olen silloin reilusti miestä pidempi.

Naurettava ajatuskin, että pitäisi siitä saada jotain angstia ja epävarmuutta aikaiseksi.

Sehän näyttää vaan upealta, kun pitkä hoikka ja ryhdikkäästi korkokengissä kopisteleva nainen kulkee lyhyemmän miehen rinnalla, kaikilla kunnon alfoilla ja massimiehillähän nimenomaan on pitkät vaimot ja miehet usein lyhyempiä.

No ei massimiehet mitenkään yleisesti ole pitkistä naisista kiinnostuneita. Massimies nyt vain sattuu kelpaamaan myös pitkälle naiselle vaikka olisi lyhytkin. Lompakon paksuus on siis se ratkaiseva seikka.

Vierailija
228/255 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 152cm pitkä nainen niin voiko mua sanoo lyhyeksi?

Vierailija
229/255 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)

M31

Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D

Yli 170cm nainen ei ole vielä edes mikään pitkä...

Ps. Olen itse alle 170 cm

Osui ja upposi.. Kyllä kuule yli 165 senttinen nainen alkaa olla jo pitkä.. Sellainen miehekäs ulkomuoto, leveät hartiat, isot kädet ja jalat jne.

ja tämän provon teille tarjoili alle 165 cm anustap.. köh, eiku taskuraketti.

Vierailija
230/255 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outoa, mies ei saisi haluta pientä ja lyhyttä, alle 164cm siroa naista vaan naiset loukkaantuu tästä. Sitten naiset voivat kuitenkin vaatia pitkää miestä. Helvetin tekopyhää.

Vierailija
231/255 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun vastaus kulostaa siltä että etsisit hevosta 😀😃😄

Vierailija
232/255 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolisella kaverillani oli aikanaan vain kaksi kriteeriä naiselle. Nainen ei saa olla häntä pidempi eikä painavampi.

Tämä noin 192 cm ja 90 kg mies löysi jo vuosikymmeniä sitten rinnalleen 180 cm ja 55 kg naisen.

Naiselle 5 kg lisää, tuo on liian vähän.

Vierailija
233/255 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, koska olen itse 164cm pitkä mies

Vierailija
234/255 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitkä exä sanoi ettei ollut tullut ajatelleeksi että olen erityisen lyhyt, koska kaikki naiset ovat yleensä hänen näkökulmastaan lyhyitä. (Hän oli ollut ihastunut myös itseään pidempään poikkeuksellisen pitkään naiseen, joten ei selvästi myöskään tarvinnut olla lyhyt.)

Veikkaan että monet pitkät jättävät vastaamatta koska naiset ovat joka tapauksessa lyhyitä ylhäältä katsottuna.

Vierailija
235/255 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolisella kaverillani oli aikanaan vain kaksi kriteeriä naiselle. Nainen ei saa olla häntä pidempi eikä painavampi.

Tämä noin 192 cm ja 90 kg mies löysi jo vuosikymmeniä sitten rinnalleen 180 cm ja 55 kg naisen.

Naiselle 5 kg lisää, tuo on liian vähän.

20kg lisää.

Vierailija
236/255 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä kunhan nainen on sinut pituutensa kanssa. En jaksaisi näitä "ööää miehen pitää olla pidempi"-naisia, vaikka olisinkin naista pidempi.

Vierailija
237/255 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
238/255 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
239/255 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt on paljon söpömpi.

Vierailija
240/255 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset muuten samanlaisia, niin mieluummin pitkä. Sellainen 175-185cm olis kiva.

Itse 188cm.