Siis onko Kurt Cobain kuollut?!?
Mä just selitin kaveril, että se on nii hot kun sen kuva tuli fabossa vastaan ja love quote siinä. Sit kaveri väitti että se on kuollut! Siis mitä :( Eka David Bowie ja sit vielä tääkin. Niin surullista :(((
Kommentit (23)
No ei tietenkään ole. Mikä lie typerä juoru.
Ei oo, eilen yöllä näin sen tossa lähipubissa kaljalla. Paksusti näyttää voivan.
Ei tietenkään, Kurttihan hokee siinä suositussa laulussaankin että "And i swear that i don't have a gun. No i dont have a gun. No i dont have a gun. No i dont have a gun".
On se kuollut. Voi hyvänen aika. Aika helppo löytää infoa netistä.
Haha. Olisipa elänyt vanhaksi niin kaikki olisi tajunneet kuinka ärsyttävä vikisijä se oli persoonana. Musiikki ok.
Oliskohan jotakin 22 vuotta sitten jo...
Älkää hei jaksako kirjoitella musta tällasia huhuja. Tää elämä on tarpeeks raskasta ja paskasta muutenki. Nyt on mieli musta ja päässänikin kusta.
T. Kurre
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, eilen yöllä näin sen tossa lähipubissa kaljalla. Paksusti näyttää voivan.
No pari otin ku ahisti. Miten niin paksusti?
T. Kurre
Kurre elää ja voi hyvin ja hoitaa asioitani eikä ole illuminaatti
tv
jossu
Vierailija kirjoitti:
Älkää hei jaksako kirjoitella musta tällasia huhuja. Tää elämä on tarpeeks raskasta ja paskasta muutenki. Nyt on mieli musta ja päässänikin kusta.
T. Kurre
Mites sujuu bisnekset Tukiaisen kanssa nykyään?
Vierailija kirjoitti:
tv
jossu
Lähe Jossu oluelle, tarviin jonkun toisen vanhan ja kauniin sielun seuraa tänään. Tehdään muutama biisi ja puhutaan maailman asiat halki.
T. Kurre
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KurreMites sujuu bisnekset Tukiaisen kanssa nykyään?
Mä en tee bisnestä vaan Mä teen taidetta.
T. Kurre
Vierailija kirjoitti:
Haha. Olisipa elänyt vanhaksi niin kaikki olisi tajunneet kuinka ärsyttävä vikisijä se oli persoonana. Musiikki ok.
Ja sähän tunsit Kurt Cobainin henk.koht. Olen kade!
Vierailija kirjoitti:
Mä just selitin kaveril, että se on nii hot kun sen kuva tuli fabossa vastaan ja love quote siinä. Sit kaveri väitti että se on kuollut! Siis mitä :( Eka David Bowie ja sit vielä tääkin. Niin surullista :(((
Höpöhöpö. Tesoman siwassa näin eilen, osti sixpackin keskiketterää ja näytti oikeinkin hyvävoimaiselta.
No mutta eläähän Elviskin. Joidenkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No mutta eläähän Elviskin. Joidenkin mukaan.
Elvis oli läski homo joka teki pari renkutusbiisiä ja ketkutti lannetta. Harmi ettei hänen persettään kyennyt kukaan raiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tv
jossu
Lähe Jossu oluelle, tarviin jonkun toisen vanhan ja kauniin sielun seuraa tänään. Tehdään muutama biisi ja puhutaan maailman asiat halki.
T. Kurre
Juu, mutta käykö punaviinin rauhoittavat tanniinit
Vierailija kirjoitti:
Ihan vitun yliarvostettu tyyppi ja Smells Like Ripe Teen Pussy Spirit on kyllä oikeasti paska biisi. Punk on yksinkertaisten mulkkujen musiikkia.
Ei ole, se on Tukiaisen manageri miaamiiseessa