Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä keittiössä verhot?

Vierailija
05.03.2016 |

Paneeliverhot, kappa tai jotain muuta, vai ei ollenkaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, 220 senttiä pitkät sivuverhot. Koti ilman verhoja (ja mattoja) ei minusta ole koti ollenkaan, vaan vain kaikuva, kylmä rakennus.

Vierailija
2/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä missään muussakaan huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

240 pitkät sivuverhot ja sälekaihtimet. Tämän kuun loppupuolella vaihdetaan kesäverhot keittiöönkin.

Vierailija
4/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappa ja rullakaihdin. Kaikissa huoneissa pitää olla verhot.

Vierailija
5/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuverhot, kappa ja salusiinit.

Vierailija
6/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut missään asunnossa verhoja. Inhoan verhoasetelmia, sisustustyynyjä ja koristerihkamaa. Kotini on siitä huolimatta vieraidenkin kehuma ja kiittämä. Siellä on kodikasta ja tyylikästä.

Vierailija
7/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ruskea rullaverho suoraan 1980-luvulta.

Vierailija
8/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On niin pieni keittiö että menisi tukkoisen näköiseksi.

Vierailija
9/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ihan vitusti ihmiset, jotka eivät illan tullenkaan pidä varhoja ikkunoissaan.

Vierailija
10/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää ihan vitusti ihmiset, jotka eivät illan tullenkaan pidä varhoja ikkunoissaan.

Minua ei ärsytä, mutta ihmettelen vain. Naapurustossa on muutama talo, mistä perheen kesken puhutaan sattuneesta syystä akvaarioina.

Vierailija
11/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihdin on. Kapan haluaisin, en vain ole löytänyt mieluista kangasta vielä. Vähän on tympeän näköinen pelkkä verhotanko, saa olla kunnes löydän 'sen oikean' kankaan.

Vierailija
12/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ärsytä, mutta ihmettelen vain. Naapurustossa on muutama talo, mistä perheen kesken puhutaan sattuneesta syystä akvaarioina.

Minä ihmettelen näitä uusia omakotitaloja joissa on jotain kolmen metrin korkuisia ikkunoita lattiaan asti kadullepäin ilman verhoja. En itse pystyisi ikinä asumaan sellaisessa.

Vierailija
13/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen näitä uusia omakotitaloja joissa on jotain kolmen metrin korkuisia ikkunoita lattiaan asti kadullepäin ilman verhoja. En itse pystyisi ikinä asumaan sellaisessa.

Oudointa on että kun tuollaisten asuntojen ohi kulkee, niin siellä ei näytä koskaan olevan ketään.

Vierailija
14/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut missään asunnossa verhoja. Inhoan verhoasetelmia, sisustustyynyjä ja koristerihkamaa. Kotini on siitä huolimatta vieraidenkin kehuma ja kiittämä. Siellä on kodikasta ja tyylikästä.

Oletko varma, että vieraasi eivät valehtele sinulle? Emännälle on nääs vaikea sanoa mitään poikkipuolista tämän kodista. Minulla on ystävä, joka rakastaa tähtikuvioita ja erikielisiä tekstejä seinillä, ja minä en voisi kuvitella mitään tylsempää tapaa sisustaa (no, se pelkkä valkoisuus ja matottumuus ja verhottomuus niissä seitsemän metrin korkuisissa kokoseinäikkunaisissa olohuoneissa on vielä kamalampaa). Minä en sitä toki hänelle sano hänen kodissaan vieraillessani, vaan nyökkäilen diplomaattisesti ja kehun maltillisesti hänen uusia hankintojaan. En tietenkään hauku hänen makuaan: hänen kotinsa, hänen tyylinsä. Mutta minusta se on yksinkertaisesti tylsää ja typerien massatrendien mukaan menemistä.

Vierailija
15/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole verhoja kuin makkarissa, mutta kotimme ei takuulla ole kaikuva tai kylmä :) Alakerrassa on kaihtimet kaikissa ikkunoissa. Emme myöskään pidä kaihtimia kiinni iltaisin. Sisustukseen voi tuoda kodikkuutta ja lämpöä muillakin elementeillä kuin verhoilla. Me asutaan rintamamiestalossa ja meillä on sekä pienet ikkunat että huoneet - mun mielestä verhot olisivat täällä vain tiellä ja/tai pimentäisivät.

Vierailija
16/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappa ja sälekaihtimet.

Vierailija
17/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on asiavirhe. Akvaariossahan on vettä, siitähän se nimikin tulee. Tuo on pikemminkin terraario.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan