Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisin verukkein pettäjä yleensä syyttää petettyä?

Vierailija
05.03.2016 |

Jos pettäjä pelkää jäävänsä kiinni pettämisestä, millaisilla asioilla hän syyttää petettyä osapuolta parisuhteessa? Kokemuksii mammat?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni syytteli minua epäilemisestä ja siitä, että en kuulemma luottanut häneen. Tätä tapahtui pitkään jo ennen kuin minulla oli enempää aihetta epäillä; ihan jostain TV-ohjelmasta saattoi alkaa nalkutus siitä, kuinka epäluuloinen ihminen minä olin. Hyökkäys kai oli hänen mielestään paras puolustus.

Seuraava vaihe oli mustasukkaisuus ja esimerkiksi puhelimen tietojen tutkiminen. Hän oli siis se, joka urkki minun puhelintani ja vaati minua selittämään, kenen yhteystietoja minulla oli ja miksi.

Vierailija
2/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen puute. Stalkkeri. Ei anna rauhaa. Epävarmuus viittaa siihen, että syyttäjä pettää itse. Aina nämä samat asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä syytin petettyä siitä, ettei hänellä ollut ikinä aikaa minulle eikä lapsille. Kumma kyllä petetty ei voinut oikein vastaankaan väittää. Hän tuli jopa siihen tulokseen, että haluaisi ehkä kuitenkin perheen eli vähensi työntekoa radikaalisti, rahasta se ei ollut kiinni vaan työnarkomaniasta.

Vierailija
4/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäili minua pettäjäksi, oli mustasukkanen, valitti kaikesta mahdollisesta.

Vierailija
5/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri petti vaimoaan, koska vaimo oli raskaana. Pitäähän sitä tosimiehen saada uittaa pikkuaivojaan useissa muissa työkavereissa, jos vaimo odottaa yhteystä lasta...

Pettäminen raskausaikana on valitettavan yleistä. Halveksin pettäviä miehiä, jotka eivät ymmärrä, miten raskaus vaikuttaa vaimoon. 

Vierailija
6/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luottamuspula"-kortti

Aikaa pitää löytää jollekin muulle -kortti (työasiat, opinnäytetyö tms.)

"ETTET VAAN ITSE PETÄ, JOS MUA EPÄILET!" -kortti

Stalkkaus-kortti

"En osaa puhua mun tunteista" -kortti

onhan noita

Vierailija
7/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri petti vaimoaan, koska vaimo oli raskaana. Pitäähän sitä tosimiehen saada uittaa pikkuaivojaan useissa muissa työkavereissa, jos vaimo odottaa yhteystä lasta...

Pettäminen raskausaikana on valitettavan yleistä. Halveksin pettäviä miehiä, jotka eivät ymmärrä, miten raskaus vaikuttaa vaimoon. 

On todellakin halveksuttavinta ikinä.

Vierailija
8/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luottamuspula"-kortti

Stalkkaus-kortti

onhan noita

Voi kai noita olla muutenkin. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
9/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex syytti minua epäluuloisuudesta. Lisäksi sanoi, että minä olin ajanut hänet pettämään. Enkä muuten pihdannut seksiä.

Vierailija
10/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
11/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPP!

Vierailija
12/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luottamuspula"-kortti

Stalkkaus-kortti

onhan noita

Nämä on sellaisia merkkejä, jolloin kannattaa jättää HETI!!!!

Vierailija
13/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luottamuspula"-kortti

Stalkkaus-kortti

onhan noita

Naiseni on käyttänyt nuo kaikki kortit nyt, viimeisimmän (kolmas) eilen. Jätän hänet tänään.

Vierailija
14/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti, koska olin "ärsyttävä ja vittumainen". Harmi ettei tajunnut laittaa suhdetta poikki niin ei olisi tarvinnut salailla, onneksi tein itse ukolle sen palveluksen että lemppasin sen. Mutta eihän sekään ollut sen mielestä hyvä juttu vaan sitä piti parkua viikkokaupalla.

Vierailija
15/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luottamuspula"-kortti

Stalkkaus-kortti

onhan noita

Naiseni on käyttänyt nuo kaikki kortit nyt, viimeisimmän (kolmas) eilen. Jätän hänet tänään.

tee se. huoran käytöstä häneltä!

Vierailija
16/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+2

Vierailija
17/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nalkutti aina kotitöistä että tein ne väärin tai liian vähän. Hoidin kuitenkin lähes yksin kaksi vaippaikäistä ja opiskelin samalla. Rahankäyttöni ja vaatimukseni olivat myös kohtuuttomia vaikka asuimme todella ahtaasti kerrostalossa enkä raaskinut käydä kampaajalla kuin kerran vuodessa. Miehellä kuitenkin hyväpalkkainen työ joten elintasomme oli siihen nähden kovin vaatimaton. Mies yritti syyllistää minua kaikesta ja latisti itsetuntoani. Tätä käytöstä oli siis aina silloin kun petti minua. Ex-miehellä oli on-off-sivusuhde vuosia. Viimeisinä vuosina osasin epäillä suhteen olevan taas "päällä" kun minun arvosteluni kiihtyi.

Vierailija
18/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä varoitteli jo ennakkoon ette saa sitten kysyä hänen reissustaan mitään, siis silloin kun oli vasta lähdössä sinne. Kuulustelut on kuulemma rasittavia.

Ja toiselta ei saanut kysyä yleensäkään yhtään mitään, ei mitään kuulumisia, esim mitä oli tehnyt päivän aikana tai oliko tavannut kavereitaan tms. Kaikki hän tulkitsi mustasukkaisuudeksi ja epäilyksi. Oli siinä sitten miettimistä että mitä voin sanoa ja mitä en. Joka toinen kerta alkoi se "miten niin", "miksi kysyt" tenttaus. No ihan vaan yritän jutella...

Juu ja kummatkin petti.

Vierailija
20/25 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua, koska pihtasin seksiä. Sivusuhteen tyttis oli niin ihanan halukas.