Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te muut lihavat naiset käytätte piukkoja legginsejä?

Vierailija
05.03.2016 |

Ja ilman mitään tunikaa tms mikä peittäisi takapuolen. Itse olen lihava nainen ja käytän väljiä mustia housuja tai farkkuja, en ikinä kehtaisi pukea tiukkoihin perseen paljastaviin legginseihin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sairasta

Vierailija
42/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit ilman takapuolen peittävää paitaa näyttää kamalalta painosta riippumatta. Treenihousut on eriasia, mutta niitäkään tuskin kukaan käyttää muualla kun treenatessa. 

Aivan. Legginsit on rinnastettavissa sukkahousuihin. Eli niiden kanssa kuuluu käyttää jotain pakarat peittävää vaatetta.

Kotona toki saa olla ja elää alusvaatteisillaankin, tai vaikka alasti, jos mieli tekee, mutta ihmisten ilmoille olisi suotavaa pukeutua säädyllisesti.

Vierailija
44/44 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, mutta vastaan nyt kuitenkin. Tykkään käyttää leggingsejä kotosalla pitkän polvipituisen collegepaidan tai hupparin kanssa.

En käytä leggareita ulkona, ainakaan talvisin. Minulla on laihat reidet ja luiseva littana peppu joten jos kesäisin käyn postilaatikolla leggarit jalassa niin paidan tulee olla pitkä. Muuten näytän ihan nälkiintyneeltä strutsilta.