Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te muut lihavat naiset käytätte piukkoja legginsejä?

Vierailija
05.03.2016 |

Ja ilman mitään tunikaa tms mikä peittäisi takapuolen. Itse olen lihava nainen ja käytän väljiä mustia housuja tai farkkuja, en ikinä kehtaisi pukea tiukkoihin perseen paljastaviin legginseihin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitt*jako se asia sulle kuuluu,ei yhtään,pidä huoli omasta ::::

Vierailija
22/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain peittäviä ponchoja. Tyytyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggaeihullu on taas käynyt kaivelemassa kasan vanhoja ketjuja. 🤷‍♀️

Vierailija
24/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän leggingsejä mutta aina on kyllä perseen peittävä paita päällä silloin. Ja miksikö käytän leggingsejä? En häpeä paksuja jalkojani, joten ei ole tarvetta piilottaa niitä löysiin pussittaviin housuihin. Leggingsit materiaalista riippuen sopivat moniin tilanteisiin, kauppareissusta kävelylenkille, kotona hengailusta shoppailuun kaupungilla, ne käyvät kesällä ja talvella, paitsi ehkä ihan kovimmilla paukkupakkasilla. Leggingsit ovat edulliset ja mukavat, ja omasta mielestäni kivannäköiset, joten siksi käytän niitä :)

Ymmärrän legginsien käytön jos käyttää persettä paljastavaa paitaa mutta en sitä jos on lihava ja käyttää lyhyttä paitaa ja legginsejä.

Perseen paljastelu on kuitenkin soveliasta hoikalle? Vai mitä tuolla aivopierulla tarkoitat?

Vierailija
25/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtff

Vierailija
26/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi ja legginsejä muistellaan häpeillen.

Vierailija
27/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muita housuja olekaan kun legginssejä.

Mitkään muut housut ei istu, puristavat tai lörpöttävät.

Vierailija
28/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun haluan. Deal with it.

Vierailija
29/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän kysymyksen toisinpäin: miksi nimenomaan lihavan pitäisi piilottaa takapuoli? En itse käytä legginsejä kuin jumpassa, mutta minulla ei ole mitään velvollisuutta erikseen peittää jotain kehoni osaa vain siksi, että iso maha tai takapuoli saattaa jotakin ulkopuolista häiritä. Ongelma on toisen, ei minun. Kaikilla tulee olla samat pukeutumista koskevat säännöt.

Vierailija
30/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt legginsien päälle. Kotona voin pitää, jos ei ole kuin oma porukka näkemässä. Mutta en tuomitse, jos peppu on peitetty. Minulle legginsit on yhtä mukavat kuin sukkahousut, eli ei kovin mieluisat.

Vierailija
31/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-mammat törmää joka kulmassa lihaviin naisiin, jotka käyttävät (läpinäkyviä) leggingsejä lyhyen paidan kanssa, mutta mä en ole tuollaiseen tyyliin koskaan törmännyt.

Aa, paitsi jumpassa! Ei läpinäkyviä leggareita kuitenkaan.

Jos oikeasti kävisit jumpassa et olisi läski

Vierailija
32/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai onko parempaa kuin iso perse?

Vierailija
33/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs ei

Ihanko tosissasi tämän kommentin takia nostit 5.5 vuotta vanhan aloituksen?

Miten olisi taas se mopopalsta?

Vierailija
34/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toimii apuna laihdutusprojektissa, on nytkin yllä sellaiset jumppajoustopinkeät. Ja urheiluliivit myös kun niitä mainostettiin täällä mukaviksi, vaan ei ole auennut vielä se puoli. 

Vierailija
35/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai onko parempaa kuin iso perse?

Enemmänkin muoto, kuin koko. Iso lattap*rse ei ole kovinkaan kaunis näky.

Vierailija
36/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-mammat törmää joka kulmassa lihaviin naisiin, jotka käyttävät (läpinäkyviä) leggingsejä lyhyen paidan kanssa, mutta mä en ole tuollaiseen tyyliin koskaan törmännyt.

Aa, paitsi jumpassa! Ei läpinäkyviä leggareita kuitenkaan.

Jos oikeasti kävisit jumpassa et olisi läski

Liikunnan merkitys painonhallinnassa on noin 20 %, ruokavalion 80 %. Et taida itse harrastaa liikuntaa ollenkaan, jos kuvittelet, että kaikki liikuntaa harrastavat ovat normaalipainoisia.

Minä esimerkiksi käyn jumpassa tai salilla kolmesti viikossa, ja tavanomaisena päivänä minulle kertyy 15 000 - 20 000 askelta. Olen kuitenkin 20 kiloa ylipainon puolella.

Vierailija
37/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pylly näyttää hyvältä L-koon leggareissa, tosin mieluummin käytän trumpettilahkeisia. Kahden raskauden runnoman vatsan haluan peittää löysemmällä kankaalla, mutta muuten saa muodot näkyä.

Vierailija
38/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legginsit on jo hyvin last season

Joo, onhan tätä tolkutettu jo vuosia, mutta silti niitä näkyy joka siisöninä yhtä paljon kuin sillä edellisellä. Onhan pillifarkutkin olleet sooouuu lääst siisön jo ties kuinka monta vuotta. Kuulemma.

No näinpä juuri :) Leggingsien ja pillifarkkujen kamaluudesta ja siitä miten ne on niin last season vaikuttaa  huutelevan nämä bootcuteihin 2000-luvun alussa jämähtäneet naiset.

pillit on vanhanaikaisia, leveät lahkeet on nyt muotia. olet itse jäljessä.

Vierailija
39/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggarit on pitkät kalsarit

Vierailija
40/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit eivät sovi kenellekään. Ja lihavalle kaikkein vähiten. Ovat sarjaa pitkät kalsarit.