Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te muut lihavat naiset käytätte piukkoja legginsejä?

Vierailija
05.03.2016 |

Ja ilman mitään tunikaa tms mikä peittäisi takapuolen. Itse olen lihava nainen ja käytän väljiä mustia housuja tai farkkuja, en ikinä kehtaisi pukea tiukkoihin perseen paljastaviin legginseihin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leggareiden pitäisi paljastaa perse. Minulla on jalat lähinnä normaalipainoisia, en tiedä miksi niihin läskit ei kerry yhtä paljon kuin muualle. Leggareiden kanssa on aina perseen piilottava pusero, villatakki, tunika jne.

Vierailija
2/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän leggingsejä mutta aina on kyllä perseen peittävä paita päällä silloin. Ja miksikö käytän leggingsejä? En häpeä paksuja jalkojani, joten ei ole tarvetta piilottaa niitä löysiin pussittaviin housuihin. Leggingsit materiaalista riippuen sopivat moniin tilanteisiin, kauppareissusta kävelylenkille, kotona hengailusta shoppailuun kaupungilla, ne käyvät kesällä ja talvella, paitsi ehkä ihan kovimmilla paukkupakkasilla. Leggingsit ovat edulliset ja mukavat, ja omasta mielestäni kivannäköiset, joten siksi käytän niitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän leggingsejä mutta aina on kyllä perseen peittävä paita päällä silloin. Ja miksikö käytän leggingsejä? En häpeä paksuja jalkojani, joten ei ole tarvetta piilottaa niitä löysiin pussittaviin housuihin. Leggingsit materiaalista riippuen sopivat moniin tilanteisiin, kauppareissusta kävelylenkille, kotona hengailusta shoppailuun kaupungilla, ne käyvät kesällä ja talvella, paitsi ehkä ihan kovimmilla paukkupakkasilla. Leggingsit ovat edulliset ja mukavat, ja omasta mielestäni kivannäköiset, joten siksi käytän niitä :)

Ymmärrän legginsien käytön jos käyttää persettä paljastavaa paitaa mutta en sitä jos on lihava ja käyttää lyhyttä paitaa ja legginsejä.

Vierailija
4/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat törmää joka kulmassa lihaviin naisiin, jotka käyttävät (läpinäkyviä) leggingsejä lyhyen paidan kanssa, mutta mä en ole tuollaiseen tyyliin koskaan törmännyt.

Vierailija
5/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän legginsien käytön jos käyttää persettä paljastavaa paitaa mutta en sitä jos on lihava ja käyttää lyhyttä paitaa ja legginsejä.

Siis jos ei käytä persettä paljastavaa paitaa.

Vierailija
6/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mammat törmää joka kulmassa lihaviin naisiin, jotka käyttävät (läpinäkyviä) leggingsejä lyhyen paidan kanssa, mutta mä en ole tuollaiseen tyyliin koskaan törmännyt.

Aa, paitsi jumpassa! Ei läpinäkyviä leggareita kuitenkaan.

Vierailija
7/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaatteita, jotka ovat mukavat yllä. Leggingsit ovat mukavat. Kyllä mulla tosin on joku vaate perseen päällä, en ole koskaan tykännyt makkarankuorityylistä, edes hoikkana.

Vierailija
8/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen törmännyt jumpassa naiseen, jonka leggareiden haaroissa oli useita reikiä.

Vierailija
9/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ilman takapuolen peittävää paitaa näyttää kamalalta painosta riippumatta. Treenihousut on eriasia, mutta niitäkään tuskin kukaan käyttää muualla kun treenatessa. 

Vierailija
10/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen törmännyt jumpassa naiseen, jonka leggareiden haaroissa oli useita reikiä.

Mä törmään aina peiliin katsoessani naiseen, joka kävi monessa jumpassa jumppahousuissa, joissa oli perseessä kanin tekemiä reikiä. Hänellä ei ollut opiskelijana varaa ostaa uusia jumppahousuja reikäisten tilalle.

Vierailija
11/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä törmään aina peiliin katsoessani naiseen, joka kävi monessa jumpassa jumppahousuissa, joissa oli perseessä kanin tekemiä reikiä. Hänellä ei ollut opiskelijana varaa ostaa uusia jumppahousuja reikäisten tilalle.

Olisithan voinut parsia edes ne? Tai ommella lapun päälle?

Vierailija
12/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on jo hyvin last season

Vierailija
13/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ole selluliittia tai höllyvää perseessä ja jaloissa,joten miksen käyttäisi. 

Vierailija
14/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisithan voinut parsia edes ne? Tai ommella lapun päälle?

Ne oli niin isoja, ettei voinut parsia, enkä jaksanut alkaa paikkaa väsätä. Pidin saman värisiä  alkkareita alla. Mutta se oli aikaa, jolloin moni piti jumpassa muutenkin huonoja vaatteita, vanhoja kulahtaneita t-paitoja ym. 

Vierailija
15/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä.

Vierailija
16/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin viimeksi eilen isojen näyteikkunoiden paljastaessa peilikuvani että miksi näin vahvapohkeinen ja -reitinen nainen käyttää tiukkoja farkkuja=) En siis ole lihava... toki hoikempi voisin olla.

Pohdin tätä ääneen ja tytär (20v) tuumas että sä voit kuule pukeutua ihan niinkuin tahdot

Vierailija
17/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan tätä tolkutettu jo vuosia, mutta silti niitä näkyy joka siisöninä yhtä paljon kuin sillä edellisellä. Onhan pillifarkutkin olleet sooouuu lääst siisön jo ties kuinka monta vuotta. Kuulemma.

Vierailija
18/44 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan tätä tolkutettu jo vuosia, mutta silti niitä näkyy joka siisöninä yhtä paljon kuin sillä edellisellä. Onhan pillifarkutkin olleet sooouuu lääst siisön jo ties kuinka monta vuotta. Kuulemma.

No näinpä juuri :) Leggingsien ja pillifarkkujen kamaluudesta ja siitä miten ne on niin last season vaikuttaa  huutelevan nämä bootcuteihin 2000-luvun alussa jämähtäneet naiset.

Vierailija
19/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei

Vierailija
20/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja identifioituu nyt naiseksi.