Voiko klamydia oireilla jo pari päivää yhdynnän jälkeen?
Harrastin torstai iltana suojaamatonta seksiä ja tänään ollut pistävän (vähän kuin kalan) hajuista läpinäkyvää vuotoa ja koko ajan pissahätä. Voiko klamydia oireilla jo näin pian? Vai olisikohan jokin hiiva? Äääähh
Kommentit (18)
En usko että voi oireilla noin aikaisin. Se näkyy testeissäkin aikaisintaan viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä olen pettänyt? Ap
Itseäsi
Oot kevytkenkäinen hepsankeikka jota kaikki puliveivarit käyvät polkemassa
Kyllä klamydian oireista vaikuttaa, toivottavasti aiheuttaa lapsettomuutta
Mulla on pari kertaa myös lähiaikoina ollut niin että kun on (oman miehen kanssa) ollut useamman kerran seksiä parin päivän sisään niin on useamman päivän vuotanut.. En sitten tiedä mikä se voi olla, onko mies sitten pettänyt vai onko normaalia....
Itsekin harrastin oman miehen kanssa seksiä, tosin meidän parisuhde aika vaakalaudalla. Olin pari kk ulkomailla ja nyt torstaina harrastimme seksiä, niin mietin onko nyt vain jotain hiivaa vaiko saanut mieheltä jonkin taudin.... AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä olen pettänyt? Ap
Itseäsi
Priceless!
Niin karunkaunis kommentti, että av natisee liitoksissaan kuin universumin syvärakenteet ääriajan hetkellä
Toi kalanhajuinen vuoto viittaa bakteerivaginoosiin, ei hiivaan. Voi tulla, jos alapään ph muuttuu, esim jos mies laukeaa sisään tms.
Oliko sen arvoiset pari miinuuttia?
Tartunnasta oireisiin menee 1-2 viikkoa. Puolet miehistä ja valtaosa naisista on kuitenkin oireettomia.
Pöpö saatu monikulttuurisesta kikulista hih hih hii :)
Kannattaako olla kaikkien värillisten patjana ?
Nauti pöpöstäsi 😃
Vierailija kirjoitti:
Toi kalanhajuinen vuoto viittaa bakteerivaginoosiin, ei hiivaan. Voi tulla, jos alapään ph muuttuu, esim jos mies laukeaa sisään tms.
Kiitos tästä, asiallisesta vastauksesta :) Noin aattelin itsekin, ettei se tautia ole kun meni ohi itsessään.. Ja yleensä meillä onkin ollut kumi, ja menkkojen aikana noin niin varmaan sekin vaikuttaa....
T: 7
Miksi et voi kysyä mieheltä, että onko hän pannut muita? Vai olisiko sen jälkeen vaikeaa huijata itseään, ettei se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi kysyä mieheltä, että onko hän pannut muita? Vai olisiko sen jälkeen vaikeaa huijata itseään, ettei se haittaa?
Miksi sinä et voi kysyä itseltäsi pystyisitkö ajattelemaan aivoillasi vähän pidemmälle? Jos kysyisin mieheltäni asiasta, hän vastaisi "en ole" oli totuus mikä hyvänsä. Thats why :)
Kannattiko pettää?