Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhajulkkis Sahra Ali itkee facbookissa joutuneensa poliisien törkeän käytöksen kohteeksi.

Vierailija
05.03.2016 |

"Kävin vain minuuutin verran apteekissa ja pysäköin kyllä väärin". Loppustoori on sitten varmaankin niin puhdasta palturia poliisien käytöksestä kuin olla ja voi. Vain rasisti-sana unohtui kertomuksesta, vaikka sekin siellä rivien välissä on luettavissa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Poliisit ihaaaaaaaan varmasti hokevat v-sanaa ja viskovat sakkolappuja silmille.

Pääsehän tälläkin kai lööppeihin, edes Seiskaan?

Vierailija
2/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , väärin pitää saada pysäköidä, jos käy apteekissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAha :D nämä on taas näitä, missä vastapuolella luultavasti on täysin vastakkainen kuva tilanteen kulusta.

Vierailija
4/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo edes on ja miksi se on julkisuudessa? Joku tämän vuoden pakolaisnainen tms?

Vierailija
5/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu , väärin pitää saada pysäköidä, jos käy apteekissa.

"no mut ihan nopeesti vaan, kyllä muutkin"

Vierailija
6/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo edes on ja miksi se on julkisuudessa? Joku tämän vuoden pakolaisnainen tms?

No ei todellakaan :D Tuttu realityistä

Vierailija
7/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska-julkkis, joku missikisaaja turhismissikisoissa ja Tuulitunneli-ohjelman panelisti.

Vierailija
8/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan se ainakin jutun tänne av-palstalle itsestään? =D Nyt jännitetään mitä lehdistö asiaan sanoo.

Vierailija
9/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä on julkkis jos on tälle palstalle päässyt!

Vierailija
10/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella , että tilanteessa se vitunhokija ja kiukuttelija löytyy sieltä apteekissapiipahtaneen puolelta ;)

Etteks te tiedä kuka mä oon - on saattanut myös olla käytössä asiasta keskustellessa.

Vierailija
11/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saihan se ainakin jutun tänne av-palstalle itsestään? =D Nyt jännitetään mitä lehdistö asiaan sanoo.

Kohta tulee uutta postausta kuinka järkyttävää on, kun kaikki suomalaiset ovat rasisteja kun eivät sääli häntä tämän tapahtuman johdosta. Sitten tulee pitkästi kommentteja, kuinka kateellisia kaikki naiset ovat häntä kohtaan ja siksi eivät sääli ja kuinka kaikki miehet on kateellisia kun eivät saa Sahraa itselleen ja siksi eivät sääli.

T.Ennustaja

Vierailija
12/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Olen ihan shokissa vieläkin.

Espoon poliisi päätti antaa minulle parkkisakon tänään.

Olin kyllä pysäköinyt väärin, mutta vain muutamaksi minuutiksi, kun kävin... apteekissa. Samassa paikassa oli monta muutakin pysäköityä autoa. Poliisiauto tuli paikalle juuri kun tulin autolleni. Toinen poliiseista heristi sormeaan minulle ensin ikkunan läpi. Sanoin anteeksi ja yritin eleilläni osoittaa olevani pahoillani. Menin autooni ja tein lähtöä, koska luulin selvinneeni huomautuksella. Poliisiauto ajoikin viereeni ja pyysi avaamaan ikkunan. Avasin ikkunan jolloin poliisi sanoi töykeään sävyyn, ettei tähän saa pysäköidä. Pyytelin anteeksi ja sanoin ettei tämä toistu ja kerroin käyneeni vain nopeasti apteekissa. Yllättäen kuljettajan paikalla ollut poliisi huusi "Vittu moni muukin haluaisi käydä nopeasti jossain!" Samalla he käskivät minua olemaan lähtemättä mihinkään. Odotin autossa hetken, minkä jälkeen näin että toinen poliisi tulee kohti sakko kädessään. Oletin että hän sanoo jotain ja ojentaa sakon. Sen sijaan hän heittikin sakon silmilleni sanomatta mitään. Siis suoraan naamaani ja lähti kävelemään pois. Tästä tuohtuneena heitin sakon maahan ja huusin jotain hänen peräänsä. Hän ei kääntynyt vaan käveli pois. Yllättäen toinen poliisi nousikin autosta. Hän tuli hakkaamaan ikkunaani ja huusi "Vittu se ikkuna auki!" Avattuani hän huusi "Ajokortti nyt tänne!" Hän meni ajokorttini kanssa poliisiautoon. Tämän jälkeen odotin 15min ilman, että minulle sanottiin mitään!!!

Aloin vartin jälkeen kysellä, että saanko ajokorttini takaisin. Minulle ei vastattu mitään. Tässä vaiheessa menin takaisin autolleni ja yritin kysellä vain 5m päässä olevilta poliiseilta, että saanko sen ajokortin vai en. Nyt toinen poliisi näytti minulle sormellaan elettä, jolla kutsui minua lähemmäs. Kävelin poliisiautolle. Poliisi osoitti sormellaan ajokorttiani, joka oli poliisiauton sisällä ja sanoi, että ota siitä. Pyysin häntä ojentamaan kortin monta kertaa. Hän sanoi, että jos haluat sen niin ota se eikä voinut ojentaa sitä. En halunnut kurottaa poliisiauton sisään ottamaan korttia, joten lähdin pois. Poliisi ei tehnyt mitään. Ajoin pois paikalta ja korttini jäi heille. Myöhemmin kuulin, että partio oli laittanut korttini löytötavaraan!

Poliisit olivat koko tilanteen ajan töykeitä ja toinen heistä jopa aggressiivinen. Pelkäsin oikeasti ja itkin tilanteessa lähes koko ajan. Moni sivullinen vain katsoi vierestä. Ja kysymys oli vain parkkisakosta! Enkä nähnyt näiden poliisien kirjoittavan sakkoa mihinkään toiseen autoon koko sen 15min aikana. Sen takia kyse oli mielestäni rasismista. Tuskin olisivat kohdelleet esim. työkaveriaan samalla tavalla. Aion tehdä valituksen asiasta. Olen tähän asti tuntenut kuuluvani tähän yhteiskuntaan, mutta nyt tuntui siltä että minulta vietiin koko ihmisarvo. Enkä todellakaan syytä kaikkia poliiseja. Oma miehenikin on poliisi, mutta tämä partio on poliisin häpeäpilkku!

Saa ja pitää jakaa...!!!!!"

Jepjep.

Vierailija
13/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ihan shokissa vieläkin". Kunnon draamakuningatar

Vierailija
14/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan järkyttävää! 

Onneksi miehesi varmasti osaa auttaa sinua tekemään sen luokan valituksen oikealle taholle, että oksat pois! 

Tee samalla valitus yhdenvertaisuusvaltuutetulle. He valvovat mm. rasismiin liittyviä asioita ja kantelun voi tehdä myös netistä löytyvällä lomakkeella. 

Tsemppiä!"

:,DDDDD  Joku kommentoinut :DDDD

Vierailija
15/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi siis heittää ensin sakkolapun naamalle , ja sen jälkeen kysellään vasta ajokorttia.

Menee metsään aika pahasti jo tuossa tuo tarina. Someajan sadut, osa 1454652486842424.

Vierailija
16/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ihan shokissa vieläkin. Espoon poliisi päätti antaa minulle parkkisakon tänään. Olin kyllä pysäköinyt väärin..."

Mikä tauno x)

Vierailija
17/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA joku kirjoittanut että "Törkeää, mutta ei varmasti ensimmäinen kerta heiltä tai näin olettaisin" :DDD Kunnon perusteet kirjoittanut argumentilleen :DDD

Vierailija
18/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA joku kirjoittanut että "Törkeää, mutta ei varmasti ensimmäinen kerta heiltä tai näin olettaisin" :DDD Kunnon perusteet kirjoittanut argumentilleen :DDD

*perustelut

Vierailija
19/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kävin vain minuuutin verran apteekissa ja pysäköin kyllä väärin". Loppustoori on sitten varmaankin niin puhdasta palturia poliisien käytöksestä kuin olla ja voi. Vain rasisti-sana unohtui kertomuksesta, vaikka sekin siellä rivien välissä on luettavissa.

Miksi kirjoitat turhuuksia turhista julkkiksista? Ap on tyhmä kuin saapas.

Vierailija
20/37 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan siellä "Sen takia kyse oli mielestäni rasismista. "