VIIKONLOPPUA LOKAKUISET ****
Huomenet! Taitaa olla viisaampi tehdä viikonloppunippu jos saatais edes muutama sivu.. älkää tytöt luovuttako ;)
Kommentit (28)
Piti viel kerto teille et mä plussasin tasan vuosi sitten!!!
Ei muuta :)
niin varmaan tajusittekin et piti kirjottaa kertoa
joo nyt ei sit enään muuta asiaa!!
Oletko jo löytänyt toimivan rasvan pojan iholle? Lueskelin tuota Sairaudet ja allergiat -puolta ja tuli eteen keskustelu atooppisen ihon rasvoista. Jos haluat lukea, niin tässä linkki http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6355398&p=5&tmode=1&smode… toivottavasti toimii!
Meidän Juho on tänään tasan 4 kk! Sen kunniaksi pyöräytettiin lasten kanssa leipoa kaneliässiä, olipas ne hyviä.
Totta, että pinot on lyhentyneet...Enpä voi itseänikään kehua, aika harvoin oon kirjoitellut sen jupakan jälkeen. Jotenkin tuntuu että typerää kun toiset keikkuu toisessa pinossa, ja toiset toisessa :( No, eipä siitä sen enempää mutta yritetään nyt hyvät mammat pitää pinkka koossa! Ihan tekisi mieli aloittaa lumisota että virkistyttäis, mutta pakkaslumesta ei tuu ees palloja...
Melkein itku pääsi kun huomasin että Kielo olit etsinyt Misulille linkin atooppisen ihon hoitoon! Ihana kun toiset välittää!
Me mennään vielä täysimetyksellä, ihan hyvin tuntuis herralle riittävän tuo. Uutta on vatsantoiminnassa, että ihan yllättäen alkoi kakka tulla monta kertaa päivässä, ihan kuin silloin vastasyntyneenä! Yölläkin on kerran rusauttanut! Meillä mentiin pitkään niin että parin kolmen päivän välein kakka, mutta nyt ihan joka syötöllä. Oon miettinyt, onko mun ruokailu muuttunut jotenkin, mutta en keksi ainakaan. Onko muilla tällaista?
Meillä meinasi muuten käydä tapaturma yhtenä päivänä. Rupesin kahville ja Juho oli sylissä. Jotenkin huomioni oli muualla ja kuppi siinä pöydän reunalla, niin yhtäkkiä tajusin että Juho nappasi kupin reunasta kiinni ja kahvia läikkyi kupista. Säikähdin ja älähdin ja otin käden pois, tietysti Juho alkoi itkemään. Olin ihan varma että oli polttanut kätensä =( Onneksi ei siihen tullut edes punoitusta, se itkukin tais olla ihan säikähdystä mun reaktiosta eikä kahvia kerennyt mennä kädelle ollenkaan. Mutta opetuspa tuli, en ota enää kahvikupin äärelle! Kamala jos se ois siitä kiskaissut vaikka sen kupin päälleen.
Hammasharjaa ei oo meilläkään vielä, mutta ihania on nuo uudet vauvojen hampiharjat! Kohta kai sellainen pitää ostaa, ei kyllä vielä mitään hampaita näy, onneksi.
Onnea ryömijälle!
No heippa nyt, kirjoittelemisiin!
Päippy
Hengissä ollaan,jos on kaivattu..meillä vieläkin tökkii netti,aina kun oon kirjottamassa sammuu kone eli en ole viittinyt liiemmin yrittää.
No mitäs tänne kuuluu,aika hiljasta taitaa olla.Ainakin mitä pikasesti katoin niin ei ole niin mahottomia pinoja.
Meille kuuluu hyvää,aada kasvaa ja juttelee kovin.Vaatii koko ajan huomiota ja uutuutena keksi itsensä peilistä niin sille on kiva jutella.Saapahan mieleisensä vastauksen=))
Pitänee varmaan lukea noita pinoja jotta olis ees vähän ajan tasalla ja palailen sit vaikka kommentoimaan,jookosta!
Hyvää sunnuntaipäivää teille kaikille!
Ps.teitä on ollut hirmuinen ikävä!!!!
johannu ja aada(kohta 4kk)
Mukavasti meni ja kummityttö sai nimen. Juhlakalu vaan ei paljoo perustanut toimituksesta, kun itki koko ajan...=( Onnex Jesse koisas vaunuissa koko homman läpi, ettei mun tarvinut sitä kanniskella siinä samalla. Isompi poikakin leikki niin nätisti kummitytön isosiskon kanssa koko kyläilyn ajan.
Kotio, kun päästiin niin koko konkkaronkka mentiin päikkäreille. kylläpä uni maittoi! Täs kun on ollut näitä 1-2h välein heräilyä joka yö parin viikon ajan. Tänään jäi iltavelli antamatta, kun unohtui kaupasta ostaa,saa nähdä vaikuttaako mitään. Vasta yks purkki ollaan siis annettu kahtena iltana puoliksi.
Nyt on tullu koko viikonloppu syötyä kakkua,keksiä ja pitsaakin eilen. Just natustin viimeset riisisuklaat...*kröhöm*
Ei parane heti alkuviikosta mennä vaakaan, ettei masennu. Kovasti lenkkiä vaan sit heti ens viikon alusta. Onneks mies on aamuvuorosta, niin pääsee meneen. Se alottaa muuten huomenna työt uudessa paikassa, jännää. Toivottavasti viihtyy...
Nyt ois reilu 1kk miehen ylläri 3-kymppisiin. Oon jo viinakset ostanut, nyt pitäs alkaa hamstraan pikkusuolasta kellariin jemmaan...;p Jännää, kuukauden päästä siis meitsi on eka kertaa 1v3kk:een humputtelemassa ja vissiin aikas huppelissa, kun yx saunasiiderikin nousee jo aikas lailla hattuun. No, tekee kyl ihan hyvää päästä nollaamaan päätä ja irrottautua kotikuvioista, vaikka mietinkin varmaan koko illan, et miten mummo poikien kans meillä pärjää.
Ei kait täs sit muuta. Kaivelen vielä vähän jotain keksiä tuolta, etteivät sitten huomenna enään mua kutsu sieltä kaapista...=D
ÄIPPÄLI: Piti eilen jo laittaa sulle *halaus*, kun alkoi niin ketuttamaan sun puolesta se miehen retku. Mun porukat oli aika vahvasti alkoholisoituneita, kun vielä asuin kotona, et tiän mitä se on. Ei herkkua ollenkaan...Varsinkin, kun ihminen ite luulee, et homma on ihan hanskassa eikä ongelmaa olekaan. *huokaus*
No, nyt on varmaan kyllä jo tilanne parempi taas sielläkin. voimia!
Äippälin Aadalle onnittelut ryömimisen johdosta! :)
Meillä ei oo vielä ostettu hammasharjaa,nyt musta kyllä tuntuu et toi tyttö tekee niitä hampaita :) kuolaa valuu todella paljon,nyrkit koko ajan suussa ja sitten etusormellansa se hinkkaa ikeniään :D
Viimeyönä meillä heräiltiin kahen tunnin välein...tässä jo kerkis pidemmän aikaa oleen vaan 1 herätys yössä...Nyt on sitten väsyny olo!
Eipäs taas muuta!
Spica