Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mistä tarpeeksi vaalea meikkivoide?

Vierailija
04.03.2016 |

Lumenen CC-voide, Macin NC15, Lumenen Natural Coden 10 Vanilla, L'Orealin True Match N1 Ivory ja Max Factorin 100 Fair, kaikki on liian tummia. Tai no menettelee ne kesällä kun olen vähän saanut päivetystä, mutta näin kevättalvella kasvot on ihan eri paria kaulan kanssa, jos noita käytän. Vinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaaleaa puuteria etsitte, niin suosittelen Grimasin isoa pönttöä irtopuuteria. On väritöntä ja maksoi noin. 7 euroa. Itsellä on sama purkki ollut käytössä kohta kaksi vuotta, eikä edes näytä vähentyneen lainkaan.

Vierailija
22/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös tuota Grimasin irtopuuteria. Itselläni on rasvoittuva pintakuiva iho, mutta tuolla pysyy meikki koko päivän paikallaan ja siistinä.

Meikkivoiteista suosittelisin kokeilemaan Lumenen Matt Control -meikkivoidetta sävyssä 0 Valon hehkua. Tuo on ensimmäinen meikkivoide, joka pysyy ihollani tasaisena ja siistinä ja peittää samalla uskomattoman hyvin. Alla käytän kylläkin pohjustajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancome teint miracle. On aika kallis, mutta hintansa arvoinen.

Ei ainakaan mulle sopinut lainkaan. Käytin sitä eri sävyjä 3-4 pulloa. Mikään ei toiminut mulla, väri muuttui iholla, voide kerääntyi päivän aikana ihohuokosiin ja osa suli ihon Talin voimasta pois.

Puuterina mulla toiminut Chanelin väritön irtopuuteri. T. 12

Vierailija
24/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten käytät väkisin meikkivoidetta? Ellei sinulla ole akne.

Vierailija
25/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi aneeminen kalvakkanaama, joka käyttää jo mainittua loreal infalliblea, sävy 015 porcelain. Ainoa meikkivoide joka ei tummu mun kasvoilla. Ja kokeiltu on markettimeikeistä ja selektiiviseltä puolelta lähes kaikkia merkkejä. Pahin tummuja mulla oli lancome teint miracle.

Puuteriksi kannattaa valita translucent tai valkoinen irtopuuteri.

Vierailija
26/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jo joku maininnut, mutta itse käytän Bare Mineralsia.

Ainoa merkki mistä olen löytänyt tarpeeksi vaalean ja muutenkin hyvin ihonväriin sopivan. Kaikki aiemmin kokeillut on aina ollut jotenkin liian oransseja ja tummia.

Vierailija
27/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikki "meikkitaiteilijat" laittaa ihoon liian tummaa meikkivoidetta, joka tekee mun naamasta oranssin. Jotenkin joku mun ihossa ei "kerro", miten vaalee sen voiteen pitää olla. Tajusin, että tarviin todella vaalean meikkivoiteen, joka tuo ihon punertavuuden, ei keltaisuuden esiin. Paras tähän mennessä on ollut yves saint laurentin  Le Teint touche eclat sävy br20, eli beige rose.

Ja aina kun meen ostamaan sitä niin joku esittelijä tulee hössöttämään miten se on ihan LIIIIIAN vaalea mulle, ja sitten kun annan sen sössiä sitä ihooni ni onkin ihan nappi :)

Vierailija
28/28 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten käytät väkisin meikkivoidetta? Ellei sinulla ole akne.

Ei ole aknea, mutta erittäin ärhäkkää couperosaa ja muuta epätasaista sävyä kasvoista löytyy kyllä. Sen couperosan takia mullekin tyrkytetään kosmetiikkamyyjien toimesta monesti liian tummaa ja keltaista meikkivoidetta, ne ei kai jotenkin huomaa sitten, että kaula onkin lähes valkoinen :D Ja tietysti liikkeiden keinovalo vääristää myös. Olen kyllä kateellinen heille, joilla on kuulas ja tasainen iho luonnostaan, eikä tarvitse laittaa pakkelia niin paljon naamaan kuin meidän muiden. Koska kyllähän tasaisen värinen iho siistii yleisilmettä todella paljon verrattuna siihen, että olisin au naturel läikikkään ja punakan naamani kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi