Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mistä tarpeeksi vaalea meikkivoide?

Vierailija
04.03.2016 |

Lumenen CC-voide, Macin NC15, Lumenen Natural Coden 10 Vanilla, L'Orealin True Match N1 Ivory ja Max Factorin 100 Fair, kaikki on liian tummia. Tai no menettelee ne kesällä kun olen vähän saanut päivetystä, mutta näin kevättalvella kasvot on ihan eri paria kaulan kanssa, jos noita käytän. Vinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Lolon Porcelain-sävy on todella vaalea eikä muutu oranssihtavaksi iholla.

Vierailija
2/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinkkipastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Body Shopilla on kalkkilaivan kapteeneille sävyjä sekä myös tippoja joilla voi vaalentaa meikkivoidetta. Pyydä myyjää kokeilemaan sävyjä kasvoillesi.

T. Itsekin kalpea ja kyllä, olen siellä töissä mutta ei, en ole puolueellinen

Vierailija
4/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valkoista ja sekoita niihin.

Vierailija
5/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaako tuota Lily Loloa Suomesta jostain kaupasta vai pitääkö tilata netistä? ap

Vierailija
6/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday mineralsin vaaleimmat sävyt taitavat olla aika vaaleita ja heiltä saa pieniä, edullisia näytteitä, samoin tietysti Lily Lololta.

Vierailija
7/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline Fit Me- sarjasta löytyy sävyt vampyyreillekin. 

Paaaljon vaaleampaa kuin esim. Lumenen CCn light. 

Fit me 105 tai 110 oli todella vaalea sävy, eikä muistaakseni edes punaiseen taittava.

Vierailija
8/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lily lolo tai everyday minerals-mineraalimeikki

Vierailija
9/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta naamiaisvaatekaupasta kasvomaalaukseen tarkoitettua pohjaväriä, merkki on Grimas. Sitä käyttää moni aivan arkimeikissäkin!

Hyvää ja halpaa, ja peittää yhtä hyvin kuin joku kallis Blascon peitevoide! Tuo neutraali on aika hyvää, mutta jos pääset kokeilemaan, niin MaraKatti myy noita Vantaan Flamingossa. Netistäkin voit ostaa, ei ole iso riski kokeilla noin halpaa.

http://www.naamiaisasu.fi/epages/naamiaisasu.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…

Vierailija
10/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lisää, että jos päädyt tilaamaan postissa, niin löydät ne värikoodit klikkaamalla siitä vasemmalta sitä kuvaa, jossa värit ovat allekkain, lähennät kuvaa niin näet ne koodit. Veikkaan, että sulle voisi toimia tuo G0 tai G1.

Vierailija
11/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Oreal Infallible 24h -meikkivoide sävyssä 'porcelain 015' toimii mulla.

https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-oreal-paris-infallible-meikkivoide-30-m…

Vierailija
12/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Ja juurikin tuo, että meikkivoide muuttuu iholla oranssiksi. Lisäksi isot isohuokoset, osa meikkivoiteista paakkuuntuu niihin. Ja helposti rasvoittuva pintakuiva iho, osa meikkivoiteista ei vaan pysy.

Siksi en uskalla tilata netistä jotain lilyloloja, kun täytyy saada testata ensin.

Sekään ei auta, että pyytää myyjältä apua. Osa ei osaa neuvoa ja olen ostanut kalliilla ihan iholleni sopimattomia tuotteita. Ja liikkeen kirkkaassa keinovalossa meikkivoidesävyt näyttää ihan toiselta kuin ulkona.

Sisleyn Phyto teint eclatin vaalein sävy on ollut suht ok. Muista, että puuterin sävy pitää valita tarkoin myös!

Vierailija
13/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac nv10,riippuu onko keltanen vai punertava iho

Vierailija
14/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä, toivottavasti jostain noista löytyy sopiva. Aion nyt ostaa TBS:n vaalennustippoja, Lily Lolon Porcelainia ja Maybellinen 105. Täydellisen meikkipohjan metsästys jatkuu. ap

Vierailija
15/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko vinkkejä myös vaalealle puuterille? Tällä hetkellä käytössä joku Max Factor mutta sekin vähän liian tumma.

Vierailija
16/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshan BB voiteesta löytyy TODELLA vaalea sävy, muistaakseni numero 21. Yleensä kaikki meikkivoiteet on iholleni joko aivan liian tummia tai oransseja, mutta Misshan toiseksi vaalein sävy, 14, on juuri passeli.

Vierailija
17/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illamasqua, Beautybaystä saa....itse ostin, oli liian vaalea minulle. On sävy 3, keltapohjainen todella vaalea.

Vierailija
18/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttakaa vaan, ei mua haittaa. Yritän vaan auttaa ja olin samalla rehellinen :D

Netistä saa myös tilattua Misshan BB-voiteita, niistä sävy 13 on tositosi vaalea. Missha.ee tai sit ebaysta.

T. 3

Vierailija
19/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome teint miracle. On aika kallis, mutta hintansa arvoinen.

Vierailija
20/28 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascolla on todella vaalea sävy, numeroa en muista. Blasco ei itse asiassa ole käytössä lainkaan kallis, kun sitä kuluu niin äärimmäisen vähän.

Blascon lisäksi käytin nuorempana, kun olin valkoisempi kuin nyt myös tuota jonkun mainitsemaa Body shopin valkoista, jolla sai hyvin vaalennettua muuten ominaisuuksiltaan hyvää, mutta liian tummaa meikkivoidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi