Mennäänkö Jyväskylässä pöllöwaariin?
Ei ehditä isompaa matkaa, kun mulla on lomalla lääkärissä tärkeä käynti. Ajateltiin Jyväskylää, josta voi päiväseltään piipahtaa Tampereella moikkaamassa perheen teekkaria. Ajateltiin, jos otetaan pöllöwaarista paketti, jossa ruoka ja majoitus kuuluu yhteen. Onko parempia ehdotuksia? Ei mitään joka paikasta löytyviä ketjuja, vaan paikallista persoonallista. Olemme Kuopion seudulta.
Kommentit (8)
Pöllöwaari on loistava ja palvelu hyvää. Suosittelen!
Kyllä ehdottomasti Pöllöwaariin!! Missään muussa paikassa koko kaupungissa ette tule saamaan niin hyvää palvelua kuin siellä! :)
Pöllöwaari oli jo 90-luvulla Jkylän ehkäpä paras ruokapaikka. Jos ruoka on edelleen hyvää, niin se on kiva juttu Pöllöwaarille. Mutta mitä se kertoo Jkl:sta jos samat paikat on edelleen kärkisijoilla? Miten se kaupunki on edistynyt 20:ssa vuodessa?
Muutin silloin 20 vuotta sitten kaupungista, joten kertokaas paikalliset mikä on tilanne ruokaravintoloissa nykyään..?
Vierailija kirjoitti:
Pöllöwaari oli jo 90-luvulla Jkylän ehkäpä paras ruokapaikka. Jos ruoka on edelleen hyvää, niin se on kiva juttu Pöllöwaarille. Mutta mitä se kertoo Jkl:sta jos samat paikat on edelleen kärkisijoilla? Miten se kaupunki on edistynyt 20:ssa vuodessa?
Muutin silloin 20 vuotta sitten kaupungista, joten kertokaas paikalliset mikä on tilanne ruokaravintoloissa nykyään..?
Onko JazzBar, Hemingways ja Old Bricks vielä pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Onko JazzBar, Hemingways ja Old Bricks vielä pystyssä?
JazzBar toimii entisellä paikallaan nimellä Poppari, mutta live-jazzia on edelleen tarjolla yleensä arki-iltoina, viikonloppuna sitten popimpaa musiikkia. Old Brick's Innistä ei saa enää ruokaa.
Hyvä vaihtoehto Pöllöwaarille on muutama vuosi sitten avattu ravintola Harmooni, jossa on fine dining -tyyppistä lähiruokaa. Olen maistanut siellä mm. jäkälää :)
Brick's on nykyisin RAY:n Feel Vegas, ja mun mielestä uusi pinkki-valkoinen ilme ei ollenkaan sovi siihen vanhaan tiilitaloon. :/
Mä oon asunut nyt 5,5 vuotta Jyväskylässä ja oon aika useinkin miettinyt kavereiden kanssa, että mistä ihmeestä johtuu heikko asiakaspalvelun taso täällä. Jos vaikka vertaa Tampereen, Turun tai Helsingin asiakaspalveluun, täällä se on suorastaan luokatonta. :/
Eikä siis tunnu olevan vaikutusta, missä vaatteissa tai meikeissä tai kampauksessa menet kauppaan tai ravintolaan, samaa tasoa aina. Vain tosi tosi harvassa paikassa olen saanut hyvää palvelua, Pöllöwaari niistä yksi. :)
Pöllöwaari on parhaimmistoa, ruoka on hyvää ja sijainti hyvä.