Aika köyhää: sänky olohuoneessa...
Jotenkin vähän säälittää ettei kaikilla ole varaa edes makuuhuoneeseen :(
Kommentit (31)
On tässä hyvätkin puolensa. Helppoa ja mukavaa, kun kaikki on samassa huoneessa.
0/5 keksi parempi ensi perjantaiksi
Jaa kyllä mä olin opiskelijana ihan tyytyväinen yksiöön. Avaa nyt edes vähän taustoja.
No säälipäs nyt sitten oikein sydämesi kyllyydestä. Katsos kun en itse osaa itseäni tästä asiasta sääliä.
On minulla ollu edellisissä asunnoissa ihan makuuhuoneet, mutten silloin älynnyt että se tekee minusta muita paremman ihmisen jonka täytyisi sääliä toisia.
Tulee lyhyet kävelymatkat ja tehokkaassa käytössä olevat neliöt, kun ei ole erikseen makuuhuonetta tai keittiötä/keittokomeroa.
Asun yksiössä, mutta laitan sänkyni aina päiväksi komeroon. Näin toimisin, vaikka asuisin kaksiossakin. Yksi huone vain nukkumista varten on järjetöntä tuhlausta.
Meilläkin on. Kiva kun saa nussia rauhassa alakerrassa kun lapset nukkuvat ylhäällä.
No yksiössä tuon ymmärtää, sori opiskelijat. Mutta tänään kävin asuntonäytössä ja kolmiossa oli sänky olohuoneessa :( Ap
Vierailija kirjoitti:
No yksiössä tuon ymmärtää, sori opiskelijat. Mutta tänään kävin asuntonäytössä ja kolmiossa oli sänky olohuoneessa :( Ap
Niin, voishan ne lapset tunkea yhteen huoneeseen, joku vanhempi taas ehkä katsoo ettei hän sitä omaa huonetta niin tarvitse.
Järkevähän tuollainen tyyppi on, sillä on nimittäin taskut täynnä taikinaa, saa matkustaa ja nauttia elämästä. Älykäs ei laita kaikkia rahojaan johonkin typerään asuntoon eikä liioin ota velkaa satojatuhansia! Tällainen nero tietää, että isosta asunnosta on myös huisin korkeat kulut kaiken kukkuraks, et se siitä säälistä sitten ;)
Vierailija kirjoitti:
ei oo opiskelijalla :( harmi
Ei oo kaikilla työssäkäyvilläkään. Mieluummin asun vähän ahtaammin kuin lasken kaupassa senttejä että minkä kinkkupaketin voin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
- Sen takia se asunto varmaan olikin myynnissä... Se on liian pieni esimerkiksi kasvavalle perheelle (lapselle on annettu makuuhuone, ja vanhemmat ovat siirtyneet tämän vuoksi olkkariin. Heillä hakusessa esim neliö).
Olisihan sitä varaa ihan näin opisjelijanakin, mutta en näe erillisessä makuuhuoneessa mitään järkeä, kun en siellä makuuhuoneessa tekisi muuta kuin nukkuisi. Hyvin tuo sänky sopii yksilön aikoviin, eikä ole liikaa tilaa ainakaan yksinasuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän säälittää ettei kaikilla ole varaa edes makuuhuoneeseen :(
Aika pieneltä vaikuttaa nyt tällainen maailmankuva.
Ajattele, kaikilla ei ole varaa edes kotiin, jossa olisi sänky.
Minulla on sänky olohuoneessa. :( Mutta niin on myös makkarissakin.
Vierailija kirjoitti:
ehkä ne just siks oli muuttamassa/myymässä että tarvitsevat isomman asunnon...? Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sänky olohuoneessa. :( Mutta niin on myös makkarissakin.
Ps. säälittää, jos on sänky vain makkarissa :(
Vierailija kirjoitti:
Se kuulostaa jo kyllä aika oudolta. Eikö olisi tilansäästämisenkin kannalta parempi vain hankkia hyvä kehitettävä sohva, missä on hyvä patja.
Meillä ei ole varaa makuuhuoneeseen, 3 huonetta ja keittiö joista 2 huonetta lapsille. Olohuone on samalla aikuisten makuuhuone ja työhuone. Vuokra 1780 €.
ei oo opiskelijalla :( harmi