Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaaminen siirtyi. Olen pettynyt.

Vierailija
04.03.2016 |

Tarkoitus oli viettää viikonloppu uuden miestuttavan kanssa, olin suunnitellut päivät vapaaksi ja tehnyt muutenkin järjestelyjä. Kuinka ollakaan, mies sairastui eilen influenssaan, joten koko suunnitelma meni nyt pieleen. Taidankin ottaa kännit ja muuta kivaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUst, älä nyt kännissä ainakaan pilaa tätä juttua sössimällä jotaki typerää. Voisit soittaa illalla miehelle puhelun tai käydä ovella pyörähtämässä ja viedä pienen herkkukorin tai jotain muuta vastaava jos haluat antaa vaikutelman sitoutumiskykyisestä ihmisestä. Mun äiti 52v käyttäytyis varmaan just  noin kun sä kirjoitit. Todennäiköisesti lopettais vielä tupakkalakon, vetäis kännit ja ottais juoppo eksänsä takaisin -.-

Vierailija
2/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla, mutta sairastamiselle ei voi mitään.

Voisithan pitää itsellesi kivan hemmotteluviikonlopun? Käyt vaikka shoppailemassa, suihkun yhteydessä huollat ihoasi ekstrahuolella (kasvonaamio, vartalon kuorinta), lakkaat kynnet, juot pienen kuohuviinipullollisen ja syöt suklaata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti kipeä, niin älä harmittele. Jos olisi siirtänyt jollain verukkeella tai ei edes verukkeella vaan mutissut jotain kiireistä tai väsymyksestä, niin olisi aika harmistua.

Vierailija
4/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suhteella lupaava alku. Mennä nyt sairastumaan , kun sovittu yhteistä tekemistä.

Vierailija
5/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös pettynyt tuossa tilanteessa, mutta osaan kyllä keksiä tilalle muuta tekemistä.

Vierailija
6/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä laitoin tuolle miehelle viestiä, että ei sitten ole tosissaan mun kanssa.

Vierailija
7/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä laitoin tuolle miehelle viestiä, että ei sitten ole tosissaan mun kanssa.

Siis häh, en tajunnut?

Vierailija
8/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tekosyy, pelaa varmaan oikeasti kaverien kanssa pleikkarilla ja lähtee vetämään kännit kaupungille ilman naisriippoja. 

Vierailija
9/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastasi? Ajatteletko, että alkaa kosia sua kiihkeämmin?

Vierailija
10/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun.Ei tapaamisia peruta ellei sairaaalahoitoa vaadi.

Vierailija
11/11 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia . jos tapaaminen siirtyy kuin että jätetään tulemata paikalle. Sellaistakin sattuu.