Tapaaminen siirtyi. Olen pettynyt.
Tarkoitus oli viettää viikonloppu uuden miestuttavan kanssa, olin suunnitellut päivät vapaaksi ja tehnyt muutenkin järjestelyjä. Kuinka ollakaan, mies sairastui eilen influenssaan, joten koko suunnitelma meni nyt pieleen. Taidankin ottaa kännit ja muuta kivaa.
Kommentit (11)
Ikävä kuulla, mutta sairastamiselle ei voi mitään.
Voisithan pitää itsellesi kivan hemmotteluviikonlopun? Käyt vaikka shoppailemassa, suihkun yhteydessä huollat ihoasi ekstrahuolella (kasvonaamio, vartalon kuorinta), lakkaat kynnet, juot pienen kuohuviinipullollisen ja syöt suklaata?
Jos mies on oikeasti kipeä, niin älä harmittele. Jos olisi siirtänyt jollain verukkeella tai ei edes verukkeella vaan mutissut jotain kiireistä tai väsymyksestä, niin olisi aika harmistua.
Ei ole suhteella lupaava alku. Mennä nyt sairastumaan , kun sovittu yhteistä tekemistä.
Olisin myös pettynyt tuossa tilanteessa, mutta osaan kyllä keksiä tilalle muuta tekemistä.
No, mä laitoin tuolle miehelle viestiä, että ei sitten ole tosissaan mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No, mä laitoin tuolle miehelle viestiä, että ei sitten ole tosissaan mun kanssa.
Siis häh, en tajunnut?
Selvä tekosyy, pelaa varmaan oikeasti kaverien kanssa pleikkarilla ja lähtee vetämään kännit kaupungille ilman naisriippoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasi? Ajatteletko, että alkaa kosia sua kiihkeämmin?
Uutta matoa koukkuun.Ei tapaamisia peruta ellei sairaaalahoitoa vaadi.
Eri asia . jos tapaaminen siirtyy kuin että jätetään tulemata paikalle. Sellaistakin sattuu.
JUst, älä nyt kännissä ainakaan pilaa tätä juttua sössimällä jotaki typerää. Voisit soittaa illalla miehelle puhelun tai käydä ovella pyörähtämässä ja viedä pienen herkkukorin tai jotain muuta vastaava jos haluat antaa vaikutelman sitoutumiskykyisestä ihmisestä. Mun äiti 52v käyttäytyis varmaan just noin kun sä kirjoitit. Todennäiköisesti lopettais vielä tupakkalakon, vetäis kännit ja ottais juoppo eksänsä takaisin -.-