Riidan päätös
Mies hävinnyt kuin tuhka tuulee 1 vko 2 pv ei ole soittanut tai lähettänyt viestiä. Minä olen ottanut yhteyttä. Lukukuittaus näkyi whatsapissa. Meillä on pieni lapsi. Otanko eron?
Kommentit (5)
Tee katoamisilmoitus ja ilmoita iltapäivälehdille. Ehkä se tulee kotiin kun näkee kuvansa joka lööpissä.
Ole rauhallinen kyllä Mohammed kotiin tulee nyt saattaa olla joku rukoushetki tai joku messu ne kuuluvat islamin uskoon .
No otat eron, minä en tommosta sietäisi, kai sullaki joku itsesiarvostamisen taito on jäljellä vaikka huono miesmaku onkin?
Mies soitti äsken. Haluaa nähdä lapsen huomenna. Sanoin ettei saa nähdä! Luuleeko se, että on oikeutettu tapaamaan heti, kun itteä huvittaa. Mä sanoin et seuraavan kerran nähdään sossun luona.
Miten asia etenee, jos mä en halua antaa lasta miehelle nyt. Lojuu jossain kaverinsa kämpässä nyt. Todellakaan lapsi ei sinne mene yöksi. Saadaanko maanantaina tää jotenkin sovittua lastenvalvojan kautta nopeasti? Vai huostaanotetaanko lapsi päätöksen ajaksi, jos kumpikaan ei suostu että lapsi on toisen luona nyt. Huh tätä elämää..
No kyllä!!