Oliko täällä joku mies ihastunut Samantha Foxiin ja Sabrinaan 80-luvulla? Milloin sait tietää että ovat lesboja?
Kommentit (45)
Milloin itse sait tietää että Ricky Martin on homo? Kumminkin hinkasit itseäsi ysärin lopussa la vida locan tahtiin kuten muutkin suomiakat.
Mitä väliä sillä on? Ei kai kukaan luullut niitä kuitenkaan saavansa?
Luulen, että enemmän on Jari Sillanpään vuoksi kyyneliä valunut, eikä kaikki mammat varmaan varmaan usko vieläkään.
En oo koskaan kuunnellut sen kummemmin Ricky Martinia. En oo kiinnostunut sen näköisistä miehistä. t.ap
Tätä se woke-aikausi teettää. Kyllä harmittaa...
Mitä väliä sillä on? Olen ihastunut Linda Sällströmiinkin vaikka tiedän, että hän on lesbo.
Mä olen bi-nainen ja ihastuin lapsena salaa Sabrinaan. *embarrassed*
Sabrina Salerno on naimisissa ja hänellä on ainakin yksi lapsi,
Olen ollut Samantha Foxin keikallakin, eikä lesboudella ole ollut mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kuunnellut sen kummemmin Ricky Martinia. En oo kiinnostunut sen näköisistä miehistä. t.ap
Mutta kumminkin luulit että minä olen kiinnostunut 150cm kääpiöstä (fox) tai mustaa karvaa joka raajasta kasvavasta hevosenpuolikkaasta (salerno) sinä hu
oranvittu?
Onko Sabrina tosiaan lesbo? Italialainen povipommi-Sabrina? "Boys Boys Boys" -Sabrina? Jopas jotakin.
Minulla oli jonkin sortin girl crush häneen lapsena 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Ei kai kukaan luullut niitä kuitenkaan saavansa?
Johnny Holmes pani Samanthaa.
Vasta tämän ketjun aloituksesta kuulin että myös Sabrina on lesbo. Sammy Foxista luin jo joskus 90-luvulla jostain brittitabloidista että seukkaa naisen kanssa. Sabrina oli kaikin puolin enemmän minun makuuni.
M49
Vierailija kirjoitti:
Bikinit valahtaa 😜
Tuolloin naiset oli vielä luomuja 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kumminkin luulit että minä olen kiinnostunut 150cm kääpiöstä (fox) tai mustaa karvaa joka raajasta kasvavasta hevosenpuolikkaasta (salerno) sinä huoranvittu?
Vaikka tämä on vähän karkeasti ilmaistu, niin täyttä asiaa kuitenkin!
t. mies
Älä kuule säikyttele! Mä luulin että Sabrina Spellman (teenage witch),
siihen olen ollut koko ikäni lätkässä mutta eipä ole takaisin
kirjoitellut. Ei lesbo kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasta tämän ketjun aloituksesta kuulin että myös Sabrina on lesbo. Sammy Foxista luin jo joskus 90-luvulla jostain brittitabloidista että seukkaa naisen kanssa. Sabrina oli kaikin puolin enemmän minun makuuni.
M49
Jatkan vielä, ettei tietenkään enää harmita, molemmathan ovat jo täysiä kurppia.
M49
Juu, sovittelin jo köyttä kaulalle, kun tajusin etten tule Samanthaa koskaan saamaan - sitten tajusin, etten olisi luultavasti muutenkaan saanut ja - plääh eihän tätä skeidaa pysty jatkamaan. Oli ollut jo tyttöystävä, jonka "samanthat" oli isommat, varmaan jo toinenkin kierroksessa.
Kyllähän Foxin kuvia vieläkin ilokseen katselee, sitä iloa ei voi mikään viedä pois. 😁👍
ai molemmat?