Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vonkaamisviestit ahdistavat naurettavan paljon

Vierailija
04.03.2016 |

Olen saanut facebookissa pari kertaa miehen sukulaiselta seksin vonkausviestejä. Ahdistuin näistä aivan kohtuuttoman paljon ja lopulta kerroin näistä miehellenikin. En kuitenkaan uskaltanut kertoa, että lähettäjä oli miehen sukulainen, sillä pelkään, ettei mies olisi uskonut minua. Lisäksi ahdistustani lisää se, että vaikka miehen sukulainen ei ole naimisissa, on hänellä tyttöystävä ja kaksi lasta, joista toinen syntyi vasta viime vuoden lopulla. Pelkään, että jos kerron ahdistelijan olleen miehen sukulainen, minua ei uskota tai minua syytetään tämän miehen lähestymisestä. Olen nyt toistaiseksi poistanut tämän sukulaismiehen facebookistani ja estänyt hänet, mutta pelkään, että hän alkaa soitella minulle. En voi myöskään vältellä miehen sukujuhlia loputtomiin. Tilanne ahdistaa, vaikka hetken luulis sen jo ratkenneen. En oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppoahan se on todistaa jos saat jotain viestejä tai puheluja. Älä jää itse kärsimään tilanteesta johon et ole syyllinen.

Vierailija
2/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä et sitten voinut näyttää näitä viestejä miehellesi todisteena? Ja sano vonkaajalle ettet halua häneltä seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä et sitten voinut näyttää näitä viestejä miehellesi todisteena? Ja sano vonkaajalle ettet halua häneltä seksiä.

Tietysti sanoin, että en halua seksiä ja seuraavalla kerralla en enää vastannut mitään. Pelkään, että viestit kääntyvät minua vastaan etenkin jos niistä seuraa tämän miehen perheen hajoaminen tai edes kriisi. Lisäksi nyt kun poistin miehen facebookistani, viestit näyttävät kadonneen. Tai sitten ne katosivat silloin, kun piilotin keskustelun puhelimessani (ahdisti nähdä keskustelu pyörimässä facebook messengerissä aina kun puhuin jollekin). 

Ja sehän tässä naurettavaa onkin, että tavallaan ymmärrän, että en ole tehnyt mitään väärää. Silti koen itseni syylliseksi ja likaiseksi ja jos minulle tästä suuttuttaisiin ja mies jättäisi minut, kokisin sen olevan minulle oikein. Ja kyse on vain viesteistä, joista kieltäydyin ja lopulta lopetin vastaamisen. Ap

Vierailija
4/4 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä olisit saanut syyt niskoillesi jos olisit näyttänyt vastaavanlaiset viestit:

Simo Sukulainen

Haluaisin harrastaa seksiä kanssasi.

Veera Vässykkä:

Ei kiitos.

TÄH. Tuossahan selkeästi näkyisi että mies aloittanut koko keskustelun, ehdotellut ja sinä tyrmännyt. Ellei taustalla sitten ole muutakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi