Rahaa 86 euroa ja putäisi pärjätä 10 päivää
Meneekö liian tiukalle? Onneksi luottokortti hätävarana.
Kommentit (19)
Vittu taas näitä..
Joo, et pärjää millään. Luottokortti huutamaan ja/tai pari pikavippiä kehiin.
T. Tilillä 4,20€ viikoksi ja selviän kyllä. Just lueskelen mainoksista ruokatarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma jos rahaa osaa käyttää.
Ap selkeästikin osaa, siis nimenomaan käyttää sitä rahaa, jos melkein 90€ kymmeneksi päiväksi on vähän.
Opiskellassa piti saada kuukauden ruoat 100€ eikä siinäkään ollut ongelmaa.
riippuu mitä tarviit? Laskujn eräpäivää kannattaa suosiolla siirtää jos sellaisia erääntyy. Tavitaanko bensaa, matkakorttia, lääkkeitä? Kuinka onta henkeä täytyy pystyä ruokkimaan?
Budjetoi päiväraha 8e. Laske tästä aamupala, lounas, päivällinen, iltapala. Kaurapuuro, ruisleipä, kananmunat ja kausivihannekset voi olla kova sana. Ilman lihaa ja juustoa pärjää 10 päivää hyvin. Löytyykö mitäpakastimesta ja kuivakaapista, käytä ne huolella.
Justhan kaikki sai rahat kun on kuun alku. Mihin ap olet tuhlannut kaikki rahasi?
Vierailija kirjoitti:
Vittu taas näitä..
T. Tilillä 4,20€ viikoksi ja selviän kyllä. Just lueskelen mainoksista ruokatarjouksia.
Eihän 4 eurolla saa yhtään mitään. Ehkä jotain herneitä saattais saada, jos niistä itse tekis hernekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Justhan kaikki sai rahat kun on kuun alku. Mihin ap olet tuhlannut kaikki rahasi?
Toisilla tulee palkka 15pv.
Vierailija kirjoitti:
Et oo sitten kuullut että jollain olisi joku muu tilipäivä, vaikka 15. päivä? Kelan eläkkeetkin kai maksetaan 20. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu taas näitä..
Eihän 4 eurolla saa yhtään mitään. Ehkä jotain herneitä saattais saada, jos niistä itse tekis hernekeittoa.
Niinkö? No me vissiin käydään eri kaupoissa sitten :)
4 e budjettiin menee joku näistä vaikka:
.
400 g pussi tummaa makaronia
- 28 cent
- eurolla taitaa saada kananmunia tai juustoraasteen
- perunat pussillinen euro
- hedelmätarjous 1e /kg
- suklaalevy 100 g 49 cent Lidlissö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap selkeästikin osaa, siis nimenomaan käyttää sitä rahaa, jos melkein 90€ kymmeneksi päiväksi on vähän.
Kahdelle akuisellekin riittää ainakin 10 e/päivä.
Rakkaudella 6€ päiväbudjekti...jaxuhali<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu taas näitä..
Et taida kovin usein kaupassa käydä?
Viime kuussa meni ruokaan 55 euroa. Tässä kuussa yritän päästä alle viidenkympin ja pääsenkin. Kaiken teen itse, leivätkin ja juomana vesi. Kaikkea syön, tosin lihaa ja kalaa en joka päivä. Kanamunia menee paljon ja juureksia, mutta hedelmiä ja vihanneksiakin syön kohtuullisesti. Kauppana Lidl ja muista kaupoista ainoastaan ne tarjoukset, jotka menee Lidlin hintojen alle.
Jos ei ole muuta ostettavaa kuin ruokaa ja taloustavaraa, pärjäisin kevyesti, vaikka kaapeissa ei olisi yhtään mitään. Tuolla summalla kävisin jo kerran lounaallakin jossain, jos haluaisin. yleensä en halua.
Mulle jäi tilille 50 euroa, kun kävin äsken kaupassa. Ja tili tulee kuun puolessa välissä. Mut ostin ainekset kaksiin kasvispihveihin (vegehamppareita syödään huomenna), kaalilaatikkoon, pizzaan ja lettuihin. Pakastimessa on lisäksi pastakastiketta. Ja jotain muutakin noistä ja kaappien sisällöstä varmasti saa tehtyä, jos hätä tulee. Ainoa, mikä mua harmittaa, on se, että viikon päästä mulla ois tapaaminen kavereiden kanssa, eikä tolla 50:llä kyllä ravintolassa mitään alkoholipitoista juoda. Mut tässä kuussa näin, ei voi mitään.
50 eurolla saa ruhtinaalliset ruoat 10 päiväksi ja siltikin sulle jää 36e hassattavaa. Ongelma oli?
Tolla summalla ruokin kaksi lasta ja ostan vielä autoon bensat. Hyvä summa.