Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavatko helmistringit sinua?

Tiinuliinu88
04.03.2016 |

Haluaisin yllättää mieheni pikku tuhmilla alusvaatteilla. Onko tällaiset helmistringit miehien mielestä oikeasti seksikkäät vai ostanko jotain perinteisempää? ;)

ko. alushosut: http://www.kiinanmuuri.fi/rusettikoristeiset-avonaiset-helmistringit-er…
ja http://www.kiinanmuuri.fi/seksikkaat-helmistringit-eri-varivaihtoehtoja

Jos kokemusta, niin ovatko tällaiset kiihottavat päällä ja mitä mieltä miehesi on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan! Varmasti tykkää :)

Vierailija
2/5 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on yksi pariskunta jolla on kahdet tommoset.Toiset missä menee 2 helminauhaa ja toiset missä.menee yksi.Kyll se vaimo tykkää.ja niin tykkään mieski.Ihana.piriste esileikki vaiheessen.Vaimo tykkää kun laittaa ne kaks nauhaa menee huulien välistä.Myös seksikkään näköiset osa helmistä uppoaa juulten väliin.Siihen väliin väliin viäl dildoa tai kunnon suuseksiä.Osta ihmeessä.kerro tänne sit mitä tykkäsitte?

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua enempi naurattaa tollaset hepeneet...ton tyyppiset kaikki on niin nähty jo nuorena. Nykyään pidän itse eniten ihan perus-Sloggeista, niin tylsältä kuin se kuulostaakin.

T:Mies 40 v.

Vierailija
4/5 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 2010-luvulla mitkään stringit ja paljaat sääreet yms kiinnosta.

Pitää olla kokonaan alasti ja heilutella pimppiä ja rintoja niin kiinnostaa. Joidenkin naisten kohdalla vartalo on tietysti sellainen ettei alastikaan juuri innostu hänestä, mutta he pystyvät kompensoimaan sitä teoilla, kuten hyvällä ratsastamisella ja hyvällä suihinottamisella.

Vierailija
5/5 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika jopa 22 päivää eli kiinasta tulee tavarat. 

Jos haluaisin kiinanpaskaa tilata niin tilaan ihan itse suoraan kiinasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän