Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en vain tajua, enkä saa mielenrauhaa :(

Vierailija
04.03.2016 |

Exän ei pitäisi vaikuttaa nykyhetkeen, monestakaan syystä, mutta niin näyttää nyt silti tekevän enkä vain ymmärrä koko hommaa. Minä en pidä siitä, kun asiat jäävät omituisesti ilmaan enkä saa selvyyttä. Silloin ne kummittelevat mielessä tahtomattani ja niistä on pakko puhua aina jollekulle. Eli taustatietona että exä on minua vuosia vanhempi ja jätti minut aikoinaan. On rauhallinen (ehkä liiankin) luonne ja syvällinen.

Eron jälkeen jonkin ajan kuluttua exä siis kysyi kuulumisiani. Se sai negatiiviset tunteet pintaan ja tuhat kysymystä mieleeni, ja vastaus oli sen mukainen. Halusin kuitenkin vastata.
Exä oli yhtä ärsyttävä kuin aina ennenkin ja teki taas jonkin sortin analyysin luonteestani ja se jäi siihen sitten. Kuitenkin joskus myöhemmin minulle tuli tunne, että homma on pakko edes yrittää selvittää tai se häiritsee liikaa. Niin tein, mutta en saanut suoria vastauksia mihinkään, vaan pelkästään monimutkaisia selostuksia, joiden pääpointti hurahti ohi tuhatta ja sataa, mutta kyselyistä huolimatta en saanut selkeää vastausta.

Exä blokkasi minut.

Jossain vaiheessa huomasin hänen ottaneen eston pois.

Ja jälleen asia häiritsi ja yritin saada jo vihdoin selvyyttä asioihin, mutta tyhmänä en tajunnut, ettei exän kanssa pysty kommunikoimaan normaalisti. Jälleen ihmeellisiä viestejä joiden tarkoitusta en ymmärtänyt, enkä saanut selitystä. Turhauttavaa, todella ärsyttävä ihminen...

Sitten vain hiljeni. Ei mitään "äläotayhteyttäenääkoskaan", "jätäminutrauhaan", vain hiljaisuus. Ja minä tyhmä jatkan miettimistä, kun en vain ymmärrä yhtään! Ja jäi niin omituinen fiilis koko hommasta ja ajatukset kiertävät kehää. ARGH!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en haluaisi olla ihmisen kanssa joka pitää minua teennäisenä, mukaviisaana tärkeilijänä.ä

Ä

Exä ei tiedä kaikkea mitä ajattelen. Ja jostain syystä hän minut tuntien halusi silti tietää kuulumisiani. Ja kun sitten olisin keskustellut, niin ei normaali keskustelu onnistunutkaan.

Vierailija
22/25 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa mielenterveysongelmaiselta. Esim. skitsofreenikolle on tyypillistä etsiä jotain piilomerkityksiä, ja jäädä kiinni asioihin jotka mieleltään terve ohittaisi olan kohautuksella. Suosittelen hakemaan apua, ennen kuin tuo pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputulema on juuri se, että et pysty ymmärämään häntä (eikä hän sinua). Siksi ette ole yhdessä enää. Siihen kannattaa nyt asia jättää.

Se on itse asiassa aika hyvä syy lopettaa suhde, eikä ollenkaan se ikävin.

Juuri näin. Joten anna olla. Luultavasti eksäsi on antanut jo hänen mielestään sen normaalin vastauksen. Te ette vain osaa kommunikoida, joten et tule koskaan häntä ymmärtämäänkään. Mikä todellakin on hyvä syy erolle. Jätä eksäsi rauhaan ja siirry eteenpäin. Tai no jos haluat selkeän vastauksen eroon: eksäsi koki että olet aivan liian erilainen ihminen kuin hän eikä siksi voinut jatkaa suhteessa. Noin.

Jos ymmärrät lukemaasi, niin en ole pohtinut tässä eron syitä tippaakaan. Ne ovat selvillä. Tämä ketju koskee nyt jotain ihan muuta ja sen olen selkeästi tänne kertonut.

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta mitä nämä asiat sitten ovat. Mitä väliä sillä on, millaisia analyysejä ex sinusta tekee, jos ette edes ole tekemisissä. Hän halusi ilmeisesti vain kiusata sinua, ja näköjään onnistui aika hyvin.

Vierailija
24/25 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ap. Sun tekstistä ei saa mitää selvää. Siinä ei ole päätä, eikä häntää.

Mä luulen, että sä ajattelet liikaa, enemmän, kuin pystyt näppikseltäsi suoltamaan ja luulet kertoneesi kaiken olennaisen.

Vierailija
25/25 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en haluaisi olla ihmisen kanssa joka pitää minua teennäisenä, mukaviisaana tärkeilijänä.ä

Ä

Exä ei tiedä kaikkea mitä ajattelen. Ja jostain syystä hän minut tuntien halusi silti tietää kuulumisiani. Ja kun sitten olisin keskustellut, niin ei normaali keskustelu onnistunutkaan.

Voi olla että teidän kommunikaatio tavat ei vaan kohtaa. Tietämättä sen enempää eronne syistä ni ihmisillä on tarve saattaa asiat päätökseen erossa, hän lähestyy asiaa ilmeisesti analysoimalla sitä ja sinä taas haluat rationaalisen vastauksen . Ainoa mahdollinen tapa edetä asiassa että tarvitsette " tulkin" tähän väliin, ihmisen joka osaa kääntää asian toiselle ymmärrettävään muotoon. Mut onko sillä enää väliä ette ole yhdessä ettekä palaa yhteen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan