Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi matkustella ulkomaille löhölomille, jos ei taho?

Vierailija
03.03.2016 |

En kaipaa mitään vatsatautia pilaantuneista ulkomaan sapuskoista.
Etenkin noista kaukomaiden ravintolaruoista voi saada ties millaisen paraseetin mukaansa kotiin tuliaiseksi.
Vesikin on mitä sattuu noissa lämmmin ilmastoisten maiden ravintoloissa, suoranaisella kuravedellä valmistavat ruokia turisteille.
Lutikoita ja torakoita hotellihuoneet täynänsä ja rottia vilistää pitkin lattioita, vaikka olisi kuinka hieno ja viiden tähden hotelli.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa. Menen mieluummin omalle erämaamökille puhtaan kalaisan järven rannalle. Tämä on saatu aikaan juuri siten, että hömppä-, juopporeissut on jätetty minimiin. Muutama kerta on käyty katsomassa, että mikä se on se matkojen idea, mutta ei ole minulle valjennut.

Kaiken tietämisen arvoisen saan kirjoista ja dokkareista ja se bile-elämä taas ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo tahtoo niin on pakko

Vierailija
4/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia jonkun pitää kirjoittaa tänne, mitä kaikkea ei tahdo?

Vierailija
5/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimolla ole ketään kaveria, jonka kanssa lähteä? Mä ymmärrän hyvin sun haluttomuutesi lähteä. Mua pyydetään joka kesä kavereiden ja sukulaisten kesämökeille ja vaikka olen moneen kertaan sanonut, että en viihdy missään mökeillä, niin aina vaan kutsutaan ja joudun kieltäytymään. 

Vierailija
6/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia siellä pitää löhötä? Itse haen aurinkoa ja merta ja kävelen joka päivä monta tuntia.

Vierailija
7/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua matkustaa. Pelkää lentämistä. Minä taas tykkään kaupunkilomista, en niinkään rantalomista. Kyllä se minua surettaa, kun tiedän, että mies tykkää historiallisista kohteista ainakin kotimaassa, mutta lentopelko on sellainen juttu, että minkäs teet. Mutta onneksi mulla on sisko, joka tykkää reissata myös. Otetaan lapset mukaan ja eikun menoksi.. Ollaan tykästytty Lontooseen ja käyty siellä 3 kertaa. Mihinkään Kanarian turistikärpäspaperiin mua ei saa lähtemään.

Rottia ei kyllä vilistä kaupunkilomilla lattioilla. Luteet on isompi pelko, mistä syystä matkustamme aina helmi-maaliskuussa, kun laukut saa laitettua parvekkeelle pakkaseen.

Vierailija
8/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt pakko ole matkustaa jos ei halua! Ei se kaikille sovi. Jotkut viihtyy todella hyvin. Jotkut ei. Itse olen viihtynyt niin hyvin, että olen asunutkin useassa maassa. Joskus paremmissa, joskus huonommissa oloissa. Itseäni ei haittaa pienet epämukavuudet ja joskus tosiaan olen vatsataudinkin saanut. En tällä hetkelläkään asu Suomessa. Tämä on hämmentävä palsta kun joka päivä saa kirjoittaa tänne saman asian: olemme erilaisia.

Vierailija
9/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi?

Vierailija
10/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö päästä sitä lähtemään yksin tai kaverin kanssa?

Vierailija
11/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidäkään. Ihan hölmö kysymys jo lähtökohtaisesti. Jokainen matkustaa ihan sinne, minne tykkää.

Vierailija
12/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri miesvastaaja) päästänkin, mutta kun sillä ei ole rahaa lähteä reissuun ellen maksa reissun peruskustannuksia tai en ole mukana maksamassa muuttuvia kuluja...ja jos en suostu, kämpillä alkaa sellainen huuto ja valitus "me ei käydä koskaan missään" (paitsi että nytkin Levillä ja kukas maksaa...)

Vierailija
13/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri miesvastaaja) päästänkin, mutta kun sillä ei ole rahaa lähteä reissuun ellen maksa reissun peruskustannuksia tai en ole mukana maksamassa muuttuvia kuluja...ja jos en suostu, kämpillä alkaa sellainen huuto ja valitus "me ei käydä koskaan missään" (paitsi että nytkin Levillä ja kukas maksaa...)

Anna kun arvaan: valitsit naisesi ja olet hänen kanssaan koska hän on kaunis?

Vierailija
14/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna maksoi vaimosi, kerroit aikaisemmin siitä 50 neliön mökistä.

Vierailija
15/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko matkustaa jos ei taho. Kuha ei kirjoita puuta heinää ruoista, sairastumisista, rotista ja torakoista.

Vierailija
16/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap:) Mä reissaan paljon omaksi iloksi ja työn puolesta, oliskohan jo 80 matkaa takana ( 3pv-4vkoa)

Olen saanut ruokamyrkytyksen 3 kertaa: 2 kertaa kotikaupungissani Helsingistä ja kerran Espoosta

Tuon takia nyt en jättäisi matkustamatta;D

Rottia ja torakoitakaan ei ole häiriöksi saakka ollut, ehkä jossain Egyptissä ulkosalla näin torakan mutta en muualla.

Vierailija
17/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidäkään. Ihan hölmö kysymys jo lähtökohtaisesti. Jokainen matkustaa ihan sinne, minne tykkää.

Itse olet lähtökohtaisesti hölmö, kun ihmettelet, miksi ap. ei tahdo matkustaa ulkomaille rantalomakohteisiin, vaikka joku tarjoaisi ilmaisen matkan kyseenalaisiin matkakohteisiin ottaen huomioon nuo luettelemansa matkatulijaiset ja lieveilmiöt matkan seurauksena.

Vierailija
18/18 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa?

Ei kukaan, mutta on hieman ilkeää perua lahjaksi saatu matkalippu ja hotelliloma eräässä tuonkaltaisessa lomakohteessa, josta jo aloituksessani kerroin.

Koska en kertakaikkiaan vaan tykkää, niin en; kaupunkilomat ovat erikseen ja nekin sivistysvaltioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi