Olen mies, joka EI arvosta naiskauneudessa luonnollisuutta
Tästä ei kuitenkaan seuraa, että tykkäisin silikonitisseistä tai rakennekynsistä. Se tarkoittaa, etten teeskentele pitäväni naisesta eniten "saunapuhtaina" (= kasvot punakoina ja hiukset päätä myöden liisteröitynä). Jos joku osaa tehdä itsestään meikkaamalla ja pukeutumisella paremman näköisen, tai vaikka vaihtaa ulkonäkönsä kokonaan juhia tai reivejä varten, arvostan sitä todella paljon. Itse asiassa arvostan sitä paljon enemmän kuin sellaista, että on vain satuttu syntymään hyvien geenien kanssa. Kunpa itsellänikin olisi tuollainen taito.
Te taitavat meikkaajat ja pukeutujat: tässä on teille fani.
Kommentit (87)
Olen samaa mieltä. Katsokaa Papananaaman video aiheesta, kiteyttää ajatukseni.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei kuitenkaan seuraa, että tykkäisin silikonitisseistä tai rakennekynsistä. Se tarkoittaa, etten teeskentele pitäväni naisesta eniten "saunapuhtaina" (= kasvot punakoina ja hiukset päätä myöden liisteröitynä). Jos joku osaa tehdä itsestään meikkaamalla ja pukeutumisella paremman näköisen, tai vaikka vaihtaa ulkonäkönsä kokonaan juhia tai reivejä varten, arvostan sitä todella paljon. Itse asiassa arvostan sitä paljon enemmän kuin sellaista, että on vain satuttu syntymään hyvien geenien kanssa. Kunpa itsellänikin olisi tuollainen taito.
Te taitavat meikkaajat ja pukeutujat: tässä on teille fani.
Ja olet mies? Ok.
Minä tykkään laittaa meikkeihin menevät rahulit ulkomaan matkoihin ja muihin huvituksiin. Välillä pakko ostaa meikkivoiteita ja ripsiväriä...varmaan sen takia koska olen nainen. Meikkaan kun siltä tuntuu!
Mä olen nainen, joka arvostan miehessä vain luonnonmukaista komeutta.
Eli sellaista, että on saanut täydellisen luuston jo syntyessään, että on luonnostaan miesmallin näköinen. Tietysti ulkonäköä täytyy myös ylläpitää pysymällä laihana ja hoitamalla itseään sekä kuntoilemalla.
Se on sitten vaan ikävää sille miehelle, jos joku mies ei tätä kriteeriä täytä, olen ihan avoin näistä vaatimuksistani.
Minä taidan elää ihan eri maailmassa kuin muut.
Olen 39-vuotias pienten lasten äiti, joka meikkaa hyvin vähän. Viimeksi minua on sanottu kauniiksi pari kuukautta sitten, kun pääsin ex tempore mieheni kanssa baariin - kirjaimellisesti suoraan saunasta, tukkakin oli märkä. Siinä sitten perhetuttu mies tuli juttusillemme ja sanoi, että näytätpä kauniilta. Piti käydä katsomassa peiliin - näytin onnelliselta.
Että on näitä friikkimiehiä muitakin kuin oma puoliso.
Minua aina naurattaa nämä miehet, jotka niin vannovat pitävänsä luonnollisen kauniista naisista :D Suurin osa näistä miehistä lienee nuoria, koska kyllähän sitä nuorina ollaankin yleensä kauniita. Mutta kun alkaa vähänkin ikää tulemaan, niin jos on geeneissä esim. tummat roikkuvat silmäluomet ynnä muuta, niin kyllä se meikki vaan kaunistaa erittäin paljon. Kyllähän joku 19-vuotias nainen voi aivan hyvin olla ilman meikkiä yhtä kaunis kuin meikattunakin, mutta kun ikää on jotain 40 vee, niin erittäin harvalla se naama enää yhtä kaunis on kuin meikattuna. Se on vaan tosi juttu.
Lisäksi monen miehen "luonnollisen kaunis" on huolellisesti meikattu vain ilman niitä tummia rajauksia :) Itse olen parikymppinen nainen ja tapasin tällainen ikäiseni miehen, joka niin vannoi luonnollisen kauneiden puolesta. No sitten kun näki minut kerran hyvin vähässä meikissä verrattuna normaaliin meikkiini, niin myönsi, että parempi oli enemmällä meikkimäärällä :D Että näin.