Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies, joka EI arvosta naiskauneudessa luonnollisuutta

Vierailija
03.03.2016 |

Tästä ei kuitenkaan seuraa, että tykkäisin silikonitisseistä tai rakennekynsistä. Se tarkoittaa, etten teeskentele pitäväni naisesta eniten "saunapuhtaina" (= kasvot punakoina ja hiukset päätä myöden liisteröitynä). Jos joku osaa tehdä itsestään meikkaamalla ja pukeutumisella paremman näköisen, tai vaikka vaihtaa ulkonäkönsä kokonaan juhia tai reivejä varten, arvostan sitä todella paljon. Itse asiassa arvostan sitä paljon enemmän kuin sellaista, että on vain satuttu syntymään hyvien geenien kanssa. Kunpa itsellänikin olisi tuollainen taito.

Te taitavat meikkaajat ja pukeutujat: tässä on teille fani.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on samanlaisia. Valehdellakseen sanotaan, että kyllä se nainen on kauneimmillaan luonnollisena eripari tissisenä ilman meikkiä finnit naamassa. Ei tod oo. m25

Kyllä me se tiedetään. Itse asiassa sanoin miehelleni suoraan että älä viitsi jauhaa tuollaista paskaa kun koitti kerran väittää että aito luonnollisuus on sitä kauneinta antia naisessa. Sitten kyllä yllätys vaan myönsikin ettei ihan noin olekaan, vaan torppasi ainoastaan ylisilikonit ja överit feikkiripset mutta ehostautuminen on muuten jees. Että niin.

Mutta kertokaa se, miksi sitä pitää niin sitkeästi valehdella?

T. n26.

Varmaan siksi, että 80% seurustelevista miehistä ei saumat riitä kuin vaatimattoman näköiseen naiseen. Rahkeet ei riitä niihin kauneimpiin.

Vierailija
62/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :----D AP kuulostaa ihan siltä, että olisi juuri käynyt lukion neljä ekaa psykologian kurssia ja tullut sitten analysoimaan "luonnollisuuden monimutkaisuutta" palstalle. 0/5

Itse alan tunkea parabeeneja tulvivia myrkkyjä naamalleni sitten kun jokainen mieskin niin tekee. Jos eriparitissit ja finnit on jokaiselle miehelle turn off automaattisesti niin eiköhän tässä ole sitten ikisinkkuus edessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap puhuu ihan asiaa. Ei mulla muuta.

Vierailija
64/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on samanlaisia. Valehdellakseen sanotaan, että kyllä se nainen on kauneimmillaan luonnollisena eripari tissisenä ilman meikkiä finnit naamassa. Ei tod oo. m25

Kyllä me se tiedetään. Itse asiassa sanoin miehelleni suoraan että älä viitsi jauhaa tuollaista paskaa kun koitti kerran väittää että aito luonnollisuus on sitä kauneinta antia naisessa. Sitten kyllä yllätys vaan myönsikin ettei ihan noin olekaan, vaan torppasi ainoastaan ylisilikonit ja överit feikkiripset mutta ehostautuminen on muuten jees. Että niin.

Mutta kertokaa se, miksi sitä pitää niin sitkeästi valehdella?

T. n26.

Varmaan siksi, että 80% seurustelevista miehistä ei saumat riitä kuin vaatimattoman näköiseen naiseen. Rahkeet ei riitä niihin kauneimpiin.

Mä olin nuorena kaunotar ja hyvin mun miehellä rahkeet muhun riitti.

Yhdessä vanhetaan. :)

Vierailija
65/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia naisten pitää meikata ittensä kauniimmaks? Koska kovin moni ei olis paljon minkään näkönen ilman meikkiä (esim.minä). Harvassa on luonnonkauneus. Miehet taas ei tartte meikkiä, ne näyttää tarpeeks hyviltä muutenkin. Naiset ei todellakaan taida olla se kauniinpi sukupuoli, paitsi meikattuina, mutta sehän on vaan huijaamista.

Vierailija
67/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että se on useamminkin muille NAISILLE ongelma jos joku nainen jaksaa nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen, ihan kuin se olisi teiltä pois. Senkun olkaa sitten meikkaamatta ja lässyttäkää tuota "minun mieheni tykkää minusta ilman meikkiä". No niin minunkin mutta meikkaan silti! Pidän lauttautumisesta eikä se ole minulle mikään vaiva vaan nautinto. Ja nämä kritisoivat naiset yleensä myös vetävät kaiken överiksi eli luulevat että meikkaamattomuuden vastakohta on 2kg pakkelia mutta ei, se ei ole ainoa vaihtoehto. Minulla meikin määrä riippuu päivästä ja fiiliksestä riippuen mutta aina se on nautinto eikä sen pitäisi olla meikkaamattomilta naisilta pois.

Vierailija
68/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vain kulttuurisi tuote, et muuta. 60-luvun nuorena olisit katsonut sääriä, 70-luvulla kiharaista tukkaa, 80-luvulla tissejä, 90-luvulla hoikkaa vyötäröä ja 00-luvulla hyvännäköistä persettä. Onneksi minulla sentään on kaikki niin olet ajaton :D

Vierailija
69/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i.huffpost.com/gen/1406840/thumbs/o-TRUCCO-PRIMA-E-DOPO-facebook.jpg

Eka on kauniimpi. T. nainen

Noiden välimuoto eli meikattu ilman kuvankäsittelyä on kaunein. Eka on karsea.

Vierailija
70/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alle kolmikymppinen ja hankin silarit, koska rintani eivät kasvaneet 12-vuotiaasta. Monen mielestä silikonit ovat turhamaisuutta ja niitä on vain tyhmillä bimboilla. Kyllä, olen jossain määrin turhamainen mutta tyhmä en todellakaan ole. Opiskelen luonnontieteellisessä tiedekunnassa suhteellisen hyvällä menestyksellä, siitä huolimatta että kilpaurheiluun menee verrattain merkittävä osa ajasta. Noin kokonaisuudessa arvomaailmani on hyvin maanläheinen, olen lojaali ja empaattinen, kunnianhimoinen, pitkäjänteinen. Minua on kuitenkin aina kiehtonut esteettisyys ja esteettiset linjat ja se ilmenee myös arjessa. Jos sattuu olemaan vapaapäivä ja tarkoitus on vain opiskella ja urheilla, haluan kuitenkin aamulla olla siisti - tukka tyylikkäällä ponnarilla, haluan käyttää mukavaa ja hyvännäköistä asukokonaisuutta, pitää kämpän tiptop -kunnossa, käytännössä aina. Pystyn elämään epätäydellisyyden ja tietämättömyyden keskellä, mutta en pidä siitä. Pohdin pitkään päätöstä ja olen ollut oikein tyytyväinen. Hankin silarit ainoastaan oman päätökseni pohjalta, jos tuleva mies ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, niin sitten ei hyväksy. On minullakin tietynlaisia kriteerejä häntä kohtaan. Kukaan ei ole itseasiassa lempannut minua sen jälkeen kun olen ollut silarillinen, uskon että persoonalla ja muilla elämään suuremmin vaikuttavilla tekijöillä on enemmän painoarvoa.

Mainittakoon vielä se, että rintani ovat nyt kokoa C ja liivit kokoa D. Mitään järjettömiä hinkkejä en siis suinkaan mennyt hankkimaan ja saattaa hyvin olla että jatkan elämää lattarintaisena mikäli jotain komplikaatioita joskus ilmenee. En tiedä vielä, tuntuu kuitenkin hyvältä tietää miltä tuntuu elää fyysisesti "naisellisena." Ei tämä itseasiassa ole muuttanut yhtään mitään, mutta viihdyn paremmin kropassani. Se riittää minulle. Jos mieli joskus muuttuu, niin näistä pääsee suhteellisen halvalla eroon. Arvet toki jää, mutta niitäpä on elämän varrella muutenkin kertynyt, niin henkisiä kuin fyysisiä.

Vierailija
72/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsystä vielä "silariviestiin":

Tietyllä tapaa tuntuu oudolta, että turhamaisuutta ja esteettisyyttä pidetään jossain määrin syntisinä. Niin pitkään kuin turhamaisuutesi vaikuttaa vain itseesi etkä millään tavoin edes välillisesti satuta sillä ketään muuta, niin mikä siinä on niin väärää? Sekö, että tavoitteena on näyttää hyvältä tai tuntea olonsa hyväksi? Mikäs teidän päämääränne sitten on kun käytte kampaajalla, laitatte ripsipidennyksiä, kulmavärejä, meikkejä, valitsette vartaloa imartelevia vaatteita etenkin juhlatilaisuuksiin jne. Väitän, että suuri osa edellä mainittuja tekoja toteuttavista pyrkii näyttämään hyvältä. Pieni marginaali saattaa puhtaasti laittautua ainoastaan työnantajan vaatimuksesta.

Vierailija
73/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä naisena myöntää, että joillakin on kyllä uskomattomat taidot ( ja myös uskomattomasti aikaa ) meikata itsestään kauniin näköisiä. Taito se on sekin. Minulla taas menisi varmaan kolme tuntia yrittää väsätä naamaani miellyttävä meikki kun olen liian perfektionisti ( tuskin siltikään olisin siitä tyytyväinen ) jonka jälkeen kerkeäisin sitä käyttää 3h ja sitten töihin jossa meikki imee kaikki paskat itseensä... onkohan se terveellistä? Tonen asia taas on se, että itselläni näyttää olevan ihmeellinen taito

vetää puoleensa miehiä, josita en ole kiinnostunut ollenkana tai sillä hetkellä kun pitää keskittyä johonkin muuhun joten mitenkähän kävisi meikkaamisen jälkeen? Olisinko sitten jonkinsortin väärien miesten magneetti? Sitten olisi ihanaa ku pitää meikki poistaa minkälaisia ilmeitä heiltä tulee, kun pitää loppu illat ja aamut moista pärstää katsoa :'D

T: Epätäydellinen nainen.

Vierailija
74/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä naisena myöntää, että joillakin on kyllä uskomattomat taidot ( ja myös uskomattomasti aikaa ) meikata itsestään kauniin näköisiä. Taito se on sekin. Minulla taas menisi varmaan kolme tuntia yrittää väsätä naamaani miellyttävä meikki kun olen liian perfektionisti ( tuskin siltikään olisin siitä tyytyväinen ) jonka jälkeen kerkeäisin sitä käyttää 3h ja sitten töihin jossa meikki imee kaikki paskat itseensä... onkohan se terveellistä? Tonen asia taas on se, että itselläni näyttää olevan ihmeellinen taito

vetää puoleensa miehiä, josita en ole kiinnostunut ollenkana tai sillä hetkellä kun pitää keskittyä johonkin muuhun joten mitenkähän kävisi meikkaamisen jälkeen? Olisinko sitten jonkinsortin väärien miesten magneetti? Sitten olisi ihanaa ku pitää meikki poistaa minkälaisia ilmeitä heiltä tulee, kun pitää loppu illat ja aamut moista pärstää katsoa :'D

Hyvä meikkivoide suojaa ihoa. Mä olen aina huoliteltu ja meikkiin aamulla menee 5min. Sutasen meikkivoiteen ja poskipunaa, huolittelen kulmat ja laitan silmiin rajan ja ripsiväriä.

Vierailija
75/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään huolitelluista, taitavasti meikatuista, tyylikkäistä naisista.

Vierailija
76/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä meikkivoide suojaa ihoa. Mä olen aina huoliteltu ja meikkiin aamulla menee 5min. Sutasen meikkivoiteen ja poskipunaa, huolittelen kulmat ja laitan silmiin rajan ja ripsiväriä.

Tässä esimerkki 5min meikistä.

Vierailija
77/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki 5min meikistä.

Vielä kun saisi tietoon millaista kunnollista meikkitavaraa pitää kaupasta ostaa, että saisi helposti ja nopeasti meikattua.

Vierailija
78/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä tuoda realiteetteja esiin, sitä että valokuvamallien ja esim. bloggaajien ulkonäkö on usein saatu aikaan meikin, lisäkkeiden ja kuvankäsittelyn kautta. Hätkähdyttävää on se, jos ulkonäkökeskeisyys menee jo siihen, että haukutaan rumaksi valokuvan meikkaamaton nainen, jota seuraavassa hetkessä vahvan meikin jälkeen kuorossa ylistetään maailman kauneimmaksi. En vastusta meikkaamista, mutta en toivoisi myöskään, että meikki olisi lähtökohta naisten arvostamiseen ja hyväksyntään, niin miesten kuin toisten naisten taholta. Mutta kuten joku jo kirjoitti, olemme aikakautemme tuotteita, ainakin niin pitkään että tunnistamme sen itsessämme.

Vierailija
79/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://houstonmakeup.com/yahoo_site_admin/assets/images/MakeupBridalBeforeAfter2.216183839_std.jpg

http://www.makeuphairwedding.com/wp-content/uploads/2014/02/sharon.jpg

http://designyoutrust.com/wp-content/uploads/2013/03/testerism_04.png

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/66/d3/73/66d373a58bb04c4986a0f4d13c625742.jpg

http://sarcasticcharm.com/wp-content/uploads/2013/08/before-and-after-makeup-photos-vadim-andreev-17.jpg

Väittääkö joku ettei näytä meikattuna paremmilta? Mä olen allerginen ja meikkaisin todellakin jos voisin.

Juuri tätä minä yritin ajaa takaa! Esin tuota 2. linkin naista moni luonnehtisi luonnolliseksi, vaikka äkkiseltään katsottuna naamassa on (ainakin) 8 eri tököttiä (meikkivoide, valokynä, puuteri, poskipuna, huulikiilto, ripsari, eyeliner, kulmakynä) plus päälle mahdolliset kosteusvoiteet ja primerit ym.

t. #58

Vierailija
80/87 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://houstonmakeup.com/yahoo_site_admin/assets/images/MakeupBridalBeforeAfter2.216183839_std.jpg

http://www.makeuphairwedding.com/wp-content/uploads/2014/02/sharon.jpg

http://designyoutrust.com/wp-content/uploads/2013/03/testerism_04.png

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/66/d3/73/66d373a58bb04c4986a0f4d13c625742.jpg

http://sarcasticcharm.com/wp-content/uploads/2013/08/before-and-after-makeup-photos-vadim-andreev-17.jpg

Väittääkö joku ettei näytä meikattuna paremmilta? Mä olen allerginen ja meikkaisin todellakin jos voisin.

Juuri tätä minä yritin ajaa takaa! Esin tuota 2. linkin naista moni luonnehtisi luonnolliseksi, vaikka äkkiseltään katsottuna naamassa on (ainakin) 8 eri tököttiä (meikkivoide, valokynä, puuteri, poskipuna, huulikiilto, ripsari, eyeliner, kulmakynä) plus päälle mahdolliset kosteusvoiteet ja primerit ym.

t. #58

^ Tarkoitin YKKÖS-linkin naista, siis. Tsori :)