Olen mies, joka EI arvosta naiskauneudessa luonnollisuutta
Tästä ei kuitenkaan seuraa, että tykkäisin silikonitisseistä tai rakennekynsistä. Se tarkoittaa, etten teeskentele pitäväni naisesta eniten "saunapuhtaina" (= kasvot punakoina ja hiukset päätä myöden liisteröitynä). Jos joku osaa tehdä itsestään meikkaamalla ja pukeutumisella paremman näköisen, tai vaikka vaihtaa ulkonäkönsä kokonaan juhia tai reivejä varten, arvostan sitä todella paljon. Itse asiassa arvostan sitä paljon enemmän kuin sellaista, että on vain satuttu syntymään hyvien geenien kanssa. Kunpa itsellänikin olisi tuollainen taito.
Te taitavat meikkaajat ja pukeutujat: tässä on teille fani.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Saatko kosmetiikkateollisuudelta provikkaa?
Työni ei liity mitenkään kosmetiikka-alaan. -ap
Ja kas, meillä on jälleen "UUSI" "MIES" palstalla, voi tätä elämän yllätyksellisyyttä -.- Huomenna jälleen saamme tutustua "uuteen" palsta"mieheen", mikäköhän aihe lienee silloin?
Meikkaavista naisista pitävä mies on homssuisille palstamammoille vakava ja välitön uhka. Varaudu miinusvyöryyn, ap.
Kaikki miehet on samanlaisia. Valehdellakseen sanotaan, että kyllä se nainen on kauneimmillaan luonnollisena eripari tissisenä ilman meikkiä finnit naamassa. Ei tod oo. m25
Yleensä luonnonkauniit näyttävät todella kauniilta pyntättyinä. Jos nainen on saanut geeneissä kauniit piirteet, meikillä hänestä voi saada tyrmäävän kauniin.
Höpöhöpö. Olet +30.v nainen, joka vetää joka aamu sentin kerroksen laastia naamaan. Osuinko oikeaan? ;)
Olen meikannut nyt maltillisesti reilun viikon näin nelikymppisenä ja voin jakaa ap:n huomion. Miehiä jotenkin imartelee se, että nainen on laittautunut. Minua se huvittaa, koska en todellakaan halua imarrella miehiä sillä, vaan haluan vain näyttää siltä kuin esim. päivettyneenä näytän ilman meikkiä (enkä nyt tarkoita rusketusta vaan ihon tasaisempaa ja parempaa väriä etc).
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Olet +30.v nainen, joka vetää joka aamu sentin kerroksen laastia naamaan. Osuinko oikeaan? ;)
Olen 30+ mies. Ottaako luonnon päälle, että mies oikeasti myöntää arvostavansa naisessa meikkaustaitoa? Miten tämä voi olla jollekulle epäuskon asia vuonna 2016? -ap
Ja saat vetää, kaikinmokomin.
Mutta ÄLÄ TUPUTA TAPOJAS!!!!!
Ok, 1 suomalainen mies pitää meikkaavista naisista, kiinnostavaa ja hyvää informaatiota!
En ymmärtänyt siis tämän keskustelun ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30+ mies. Ottaako luonnon päälle, että mies oikeasti myöntää arvostavansa naisessa meikkaustaitoa? Miten tämä voi olla jollekulle epäuskon asia vuonna 2016? -ap
Miksi et arvosta sisäisempiä arvoja, miksi arvostat sitä, että nainen laittautuu? Oikeasti siitä ei pitäisi olla sinulle mitään lisähyötyä, paitsi tietty jos sinänsä pidät estetiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ÄLÄ TUPUTA TAPOJAS!!!!!
Meikkaamattomuutta saa kuitenkin ilmeisesti tuputtaa ja suorastaan haukkua naisia, jotka nauttavat mieluummin kauniilta kuin "luonnollisilta"? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et arvosta sisäisempiä arvoja, miksi arvostat sitä, että nainen laittautuu? Oikeasti siitä ei pitäisi olla sinulle mitään lisähyötyä, paitsi tietty jos sinänsä pidät estetiikasta.
Ja kun laittautuminen ei aina ole sen esteettisempää kuin luonnonkauneuskaan. Luonnonkaunis voi olla esteettisempi jonkun mielestä.
Jaa oletkin homomies? Ilmankos.
Sillä, jos et ole nainen, olet homomies. Eikä siinä mitään, näin vuonna 2016..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan arvostan estetiikkaa. Se ei mitenkään sulje pois sitä, ettenkö arvostaisi naisissa (tai miehissä) monia muitakin asioita. Tämä vastakkainasettelu kauneuden ja vaikkapa älykkyyden välillä on ihan tuulesta temmattu. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ÄLÄ TUPUTA TAPOJAS!!!!!Meikkaamattomuutta saa kuitenkin ilmeisesti tuputtaa ja suorastaan haukkua naisia, jotka nauttavat mieluummin kauniilta kuin "luonnollisilta"? -ap
Monien miesten mielestä luonnollisuus on kauniimpaa kuin laittautuneisuus. Ei sillä, että sun olis oltava tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa oletkin homomies? Ilmankos.
Sillä, jos et ole nainen, olet homomies. Eikä siinä mitään, näin vuonna 2016..
Ihan hetero olen. Terveisiä sinne persukuplaan. -ap
Saatko kosmetiikkateollisuudelta provikkaa?