Xtra tuotteet pitäisi kieltää
Kauheaa kuraa, aivan ala-arvoisia ihan järjestään. Miten tällaisia voidaan myydä?
Pirkat ja Rainbowt ihan laadukkaita, mutta tämä Xtra, huh... Riitti mulle kiitti.
Kommentit (230)
Nyt on kauppoihin tullut myös Xtran kookosmaitoa. Testasin sitä melkoisella epäluulolla, koska osa Xtran tuotteista on täysin syömäkelvottomia (vaikka jotkut ovatkin ihan hyviä), mutta se vaikutti ihan normaalilta. Taidan ostaa jatkossakin.
Mutta niitä tässä ketjussa kehuttuja Xtran gouda-viipaleita en ymmärrä. Eivät tunnu olevan juustoa ollenkaan, todella outo koostumus ja vielä oudompi maku.
Minä ostan paljon Lidlistä ja sitten Prismasta xtra tuotteita. Muut voi ostaa mitä ja mistä haluaa. Nämä kelpaa mulle ja liikun kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kauppoihin tullut myös Xtran kookosmaitoa. Testasin sitä melkoisella epäluulolla, koska osa Xtran tuotteista on täysin syömäkelvottomia (vaikka jotkut ovatkin ihan hyviä), mutta se vaikutti ihan normaalilta. Taidan ostaa jatkossakin.
Mutta niitä tässä ketjussa kehuttuja Xtran gouda-viipaleita en ymmärrä. Eivät tunnu olevan juustoa ollenkaan, todella outo koostumus ja vielä oudompi maku.
Höpö höpö. Hyvää juustoa se on ja xtra tuotteet on syämäkelpoisia.
Ei ole kuraa. Ostan aina Xtra limuja ja purukumia ja kahvijauhetta ja terveyssiteet. Voi voi. Jokainen ostaa mitä haluaa. Minä tykkään näistä ja nämä on halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nuo Xtra-tuotteet ihan oikeasti elintarvikkeeks kelpaavia?
Eiköhän ne ole,olen varmaan kymmenen vuotta niitä käyttänyt joka päivä ja olen elossa ja ei ole sairauksia 😅
https://www.s-kaupat.fi/sivu/xtra nuo rahkat isopurkki pari euroa ovat myös hyviä. Kaurahiutaleet kauniissa turkoosissa paketissa. Näitä minä rakastan ja käytän.
Täältähän sai hyviä vinkkejä :) pitää kokeilla noita Xtra-siteitä, jos ovat samankaltaisia kuin Vuokkoset, mutta halvempia. Ihmettelin vuosikausia, miksi aina menkkojen aikaa kutittaa, kunnes vaihdoin Alwaysit Vuokkosiin ja tajusin, että se on se muovikalvo Alwaysin pinnassa. Hyh. Jos Xtrassa ei sitä ole, niin pakko kokeilla.
Ei kaikki Xtra ole huonoa, mutta vessapaperi ja vanupuikot on kyllä todella huonolaatuisia, niitä en enää osta. Vessapaperi on niin ohutta, että sitä menee tuplamäärä, mitä esim K-Menun vessapaperia. Vanupuikoista taasen purkautui vanupäät aina pois. Mies osti Xtran paistinpannun, ja pohja kupertui jo ensimmäisen käytön jälkeen, nyt keikkuu liedellä kuin keinulauta.
Mutjuu, Xtran vanulaput tosiaan hyviä, tulee myös ostettua paljonkin niiden kuivatuotteita, siis mausteita, jauhoja yms. jotka ovat oikeasti samaa tavaraa kuin kalliimmatkin merkit.
Jag lämnar all private label i hyllan. Gör du samma sak, slipper vi eländet.
Ostan käytän näitä halpamerkkejä vain silloin, kun ainesosien laadusta on mahdoton tinkiä. Perusvehnäjauho on vehnäjauhoa merkistä riippumatta. Eikä siitäkään tietysti kunnon pizzaa tai pastaa pysty tekemään.
Älkää ostako x-tra hammasharjoja koskaan. Jää ne harjat suuhun, saa tana.
Kivennäisvesi, vanulaput, nenäliinat käytössä.
Ostin kokeeksi terveyssiteitä, 65cnt/14kpl.
Salaattijuusto öljyssä ok. Pikamakaroni ja spagetti käytössä myös. Kermajuusto viipaileina ok myös
Xtralla on monia loistavia tuotteita. Esim. xtran salaattijuustokuutiot lasipurkissa on yksinkertaisesti parhaita, salaattia tehdessä kippaa vaan koko purkillisen sekaan. Samoin xtra sour cream onion perunalastut ja xtra raijuusto.
Ainiin xtra appelsiinilimunaati on jo eellä.
En ole havainnut xtran suolakurkuissa tai mausteissa vikaa, samanlaista kuin muillakin. Samoin ei-syötävät tuotteet menettelee kuten leivinpaperit. Suodatinkahvia joskus kokeilin ja se maistui vähän huonolta.
Minä ostan joka päivä xtraa, miksi aina pitäisi ostaa jotain premium rainbowta, jos xtrakin on yhtä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X-tra kiiwit ainakin oli ihan tavallisia kiiwejä...
Mistä tiedät, ettei niitä ole kasvatettu vanhan kaatopaikan päällä jossain Indo-Kiinassa?!
Ihan samasta kuin niiden "merkki"kiiwienkin kohdalla.
Xtra perunasalaatti on oikeasti hyvää, paljon parempaa kuin esim. Kotimaista tai Forssan. Myös ketsuppi on ihan ok, ei paras, mutta hyvä ja erinomainen vastine rahalle.
Vierailija kirjoitti:
Miks ne pitäs kieltää,jos just sinä et tykkää. Mulle ne on tarpeellisia,koska olen vähävarainen.
Aivan, suodatinpussien lyijyhän antaa vain pikantin lisämaun kahviisi, joten sitä ei ole syytä kieltää. Tokihan lyijy suodatinpussissa on sinulle tarpeellista, koska olet vähävarainen.
Voi että kun aloittaja on outo. Me pienituloiset ostetaan xtraa. https://www.s-kaupat.fi/sivu/xtra ja nuo ovat yhtä hyviä kuin muut. Nam. Tänäänkin ostan niitä paljon ja säästän.