Xtra tuotteet pitäisi kieltää
Kauheaa kuraa, aivan ala-arvoisia ihan järjestään. Miten tällaisia voidaan myydä?
Pirkat ja Rainbowt ihan laadukkaita, mutta tämä Xtra, huh... Riitti mulle kiitti.
Kommentit (230)
Vankilaan joutais ihmiset jotka on noin nirsoja ja tuhlaa ruokaa heittämällä roskiin.
Kyllä ostan paljon xtra ja rainbow tuotteita. Lisälsi tokmannista halpistuotteita esim priima nimellä. Oi että.
Laadutonta paskaa paketissa täytyy myöntää.
Joka halpamerkissä sama juttu. Osa täyttä kuraa.
Hyvät tuotteet sit on halppismerkeillä välillä loppu ja samaan kauppavuoroon osuu monta saman tuotteen perään kyselijää.
Suurin osa on ihan sitä samaa mitä kalliimpi versio.
Miks ne pitäs kieltää,jos just sinä et tykkää. Mulle ne on tarpeellisia,koska olen vähävarainen.
Minäpä ostan pienituloisena niitä. 4kpl suklaavanukaspäkki noin 1€. Ja paljon muita. Lapsetkin tykkää. Olen töissä,mutta asuminen ja muu haukkaa palkasta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi ostaneensa mainiot rintaliivit. Minulla on vastaava kokemus pikkuhousuista! Harva valmistaja tekee isossa koossa mukavia ja edullisia pikkareita, X-trapa tekee.
Suuhuni tuli juuri hieman oksennusta.
No se ei ole meidän ongelma. En edes tunne sinua ja ostan edelleen Xtra tuotteita. Osta sinä mitä haluat.
Varmaan joku kaupanmyyjä täällä haukkuu halpismerkkiä🤣
Ostan usein x-traa
Vanupuikot, vanulaput, siteet ja pikkuhousunsuojat, mausteet, pastat, suklaavanukkaat, mozzarella, sipsit jne.hyviä tuotteita!
Laatu vaihtelee suuresti. Shampoo on ihan ok, samoin mausteet. Sen sijaan on elintarvikkeita, joita en enää ikinä osta.
xtra pyykinpesunesteellä pesen tälläkin hetkellä pyykkiä. Ei mitään moitittavaa! Selvästi edullisempaa kuin muut.
Ne ovat vilppiä joilla pärjätään kauppojen ruokakorihintavertailuissa.
Eihän niiä syödä voi.
Tuon merkin hedelmämysli. Erittäin riittoisa paketti. On ollut kaapissa avattuna jo yli vuoden. Luultavasti seuraavankin vuoden jos en muista heittää pois.
Muut xrta tuotteet on olleet ilmeisesti ihan ok?
Xtra mozzarella oli yllättävän hyvää! Ja vain 0.99 tarjouksessa. Ennen joku Castelli maksoi 1.6 €, halvemmat 1.2. Nyt melkein 3 euroa. Aivan älytöntä.
Samalla Kesko ja s ryhmä tekevät yllättäen "ennätystulosta".
Oivoimitäjuttujaostansiltixtraa kirjoitti:
Varmaan joku kaupanmyyjä täällä haukkuu halpismerkkiä🤣
Miksi haukkuisi? Yleensä ne kaksi halvinta on molemmat kaupan omia merkkejä.
Käyttäjä69 kirjoitti:
Xtralla on hyviä ja huonoja tuotteita, joskin itse en juurikaan Xtraa käytä. Niihin huonoihin kuuluu colajuomat. Xtran Cola Lightiä huonomman makuista on tähän mennessä ollut vain Pirkka Cola.
Rainbow ja "Kotimaista" jatkuvasti käytössä.
Nominä en juo minkään merkin Colajuomia
Ei uskoisi, mutta Xtra onnistuu pilaamaan jopa kivennäisveden. Aivan kamala sivumaku.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut saman. Esim.joku X-tran juustoraaste on osittain"juuston kaltaista valmistetta" siinä yksi syy alhaisempaan hintaan.
Juustoraasteen näköiset tuotteet on kaikissa katsomissani pusseissa vain juustonkaltaista tuotetta. Vai oliko tuotemerkki niin luotettavan tuntuinen, ettet ole katsonut tuoteselostetta?
tykkään x-tran maissilastuista ne on ehkä parhaita kaupassa 😋 ja halvimpia