Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, jos mies pitää yhteyttä häneen ihastuneeseen ex-panoonsa?

Vierailija
03.03.2016 |

He ovat mieheni mielestä vain kavereita, mutta tämä nainen on suorasti ilmaissut tunteensa miestä kohtaan myös tänä aikana kun mies on ollut varattu. Heillä siis oli seksisuhde ennen kuin aloitimme seurustelun, ja viestittelevät vähintään viikoittain. Mitä mieltä olisitte tällaisesta kuviosta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, jos sinun miehesi niin tekee. 

Vierailija
2/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi hyvä...

Vierailija
4/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei itse tajua tekevänsä väärin niin jätä se.

Vierailija
5/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan varma että on vain viestittelyä?

Vierailija
6/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani miehesi saa kaveerata ihan kenen tahansa kanssa.

Vierailija
7/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole OK.En todellakaan hyväksyisi, että mieheni pitäisi yhteyttä johonkin ex-panoonsa tai varsinkaan sellaiseen millä on vielä tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
8/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ok. Miehesi haluaa pitää hänet varalla, jos teille tulee ongelmia tai menee poikki. Ellei sitten jo suhteenne aika petä.

Vierailija
9/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole OK.En todellakaan hyväksyisi, että mieheni pitäisi yhteyttä johonkin ex-panoonsa tai varsinkaan sellaiseen millä on vielä tunteita häntä kohtaan.

Tässä ei ollutkaan puhe sinun miehestä, vaan AP:n. Sen minäminä-keskeisyyden voisi edes joskus laittaa vähän pienemmälle.

Vierailija
10/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ok

Vierailija
11/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. Hankala tilanne, mutta jos mies on avoimesti voinut kertoa, että kyseessä on hänen ex- suhde, niin tuskin on kovin paljon kannattaa huolestua. - Jos taas mies pyrkisi kaikin tavoin salaamaan asian ja jäisi kiinni, niin sitten saattaisi hälytyskello soida. Kyllä minusta mies ja nainen voivat olla "vain" ystäviä. Mutta vastuu siitä, että ollaan "vain" ystäviä on molemmilla.    

Vierailija
12/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lukee tätä keskustelua ja intti vastaan joka vastaukseen, että nokun ovat vaan frendejä. Mitä sanoisitte sille? :D En ole mitään ihmissuhdetta keltään kieltämässä, mutta haluaisin silti tuon ymmärtävän mikä minua häiritsee.

-ap

Vierailija
13/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. Ja luultavasti pettäjä, jos ei vielä, niin ainakin tulevaisuudessa. En kattelis hetkeäkään.

Vierailija
14/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seurustelun alkuvaiheessa vähän samaa, mutta mies jätti naisten kanssa kaveeramisen vähemmälle kun ymmärsi, että se häiritsee minua. En siis pyytänyt mutta hän itse teki tämän päätöksen. Häntä alkoi mm. häiritä se, että joku ulkopuolinen voisi tulkita tilanteen toisin eikä halunnut tilanteisiin, joissa joku ihmettelee, miksi hän on kahvilla tms. jonkun muun kuin minun kanssani. Näihin ei ole oikeita eikä vääriä vastauksia vaan pelisäännöt pitää sopia kussakin suhteessa erikseen. Pitää kuitenkin osata ottaa huomioon toisen tunteet. Oman kumppanin kai kuitenkin tulisi aina olla ykkönen, joten miksi tehdä jotain, mistä kumppani ahdistuu? Rakastava kumppani ei tee niin.

Vierailija
15/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauttii entisen panonsa huomiosta.

Vierailija
16/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tilanteessasi niin sanoisin suoraan, että miltä tuntuu, kun hän tekee noin vaikka tietää sen sinua haittaavan (tai minua haittaisi). Ystäviä saa olla, mutta ei ex panoja eikä nainen varmasti voi ajatella pelkkänä ystävyytenä jos on jo tunnustanut olleensa ihastunut.

Voithan aina aloittaa viestittelyn vaikka tinderissä ja sanoa että ne jätkät on vaan sun kavereita.. Se ei varmasti tuntuisi kivalta hänen mielestään ja ymmärtäisi pointtisi :D (tai jos et oikeasti halua, niin kysyä, että miltä tuntuisi, jos tekisit niin)

Vierailija
17/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän kysymyksen sinulle takaisin, onko se sinun mielestäsi ok? Vastaus jonka mielessäsi vastaat on se tarvitsemasi vastaus. Terveisin terapeutti

Vierailija
18/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis mulle ok jos olis mun mies.

Vierailija
19/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehesi on ihastunut siihen naiseen. Voi naiiviutta. :D

Vierailija
20/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok pitää yhteyttä ex-panoon, mielestäni myöskään ei ole sopivaa kaveerata sellaisen kanssa, joka on ihastunut vaikkei itsellä samanlaisia tunteita olisikaan. En hyväksyisi omalta mieheltäni enkä ikinä tekisi hänelle noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä