Oscar Carl Olof, mitä mieltä nimestä?
aika ruma nimiyhdistelmä, ei ole hyvä, liian monta lyhyttä nimeä peräkkäin, ei oikein prinssin nimi, van jonkun maatias miehen.
Kommentit (14)
Todella hyvä nimi.
Onittelut Ruotsalaisille.
Oscar on kiva nimi. Muut nimet kamalia, mutta perinne vaatii niin.
Vierailija kirjoitti:
liian monta lyhyttä nimeä peräkkäin
Harvoinpa muut maat suomalaista tyyliä nimissään käyttävät.
Ei mun mielestä oikein sovi yhteen, mutta ihan kiva nimi kuitenkin. Oscar on söpö nimi.
Mielestäni tosi kiva nimi! Tykkään siitä että prinssillä on etunimenä muista perinteisemmistä kuninkaallisista nimistä vähän poikkeava Oscar. Carl ja Olof taas tuovat hyvällä tavalla sen kuninkaallisuuden ja etenkin ihanasti isoisät ja suvut nimeen.
Itse olisin laittanut pojalle nimeksi Oscar Nobel Emmy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä oikein sovi yhteen, mutta ihan kiva nimi kuitenkin. Oscar on söpö nimi.
Ruotsalaiset tuskin piittaa arvatenkin tatuoidun, viinan karhentaman äänen omaavan, perseensä valkaisseen av-mamman mielipiteestä yhtään mitään.
Tosi upea nimi pikkuprinssillä. Kehdataankin heti ruveta oksentaamaan kielteistä asennetta :(
Onnittelut Ruotsalaisille ja omaisille.
Hieno arvaus, ei mennyt kuin kaikki kohdat pieleen :D
Ihan samalla tavalla päätin oman mielipiteeni ilmaista (täällä avoimella palstalla, keskustelussa jossa mielipidessä pyydettiin) kuin sinäkin, calm your tits.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tosi kiva nimi! Tykkään siitä että prinssillä on etunimenä muista perinteisemmistä kuninkaallisista nimistä vähän poikkeava Oscar. Carl ja Olof taas tuovat hyvällä tavalla sen kuninkaallisuuden ja etenkin ihanasti isoisät ja suvut nimeen.
Oscar on kyllä erittäin kuninkaallinen nimi. Onhan Ruotsissa ollut sen nimisiä kuninkaitakin.
Carl Johan olisi minusta ollut ihana nimi :D
Jännää että se on prinssi Oscar... jotenkin Oscar kuulostaa niin tavalliselta nimeltä, mutta onhan tuo silti komea nimi komealle prinssille! Ja kyllähän Victoria ja Danielkin aika tavallisia nimiä...Onnea Vikelle ja Danielille!
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin laittanut pojalle nimeksi Oscar Nobel Emmy
Voit laittaa oman poikasi nimeksi ihan minkä haluat. Ellei sitten pappi kieltäydy ristimästä ko. nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset tuskin piittaa arvatenkin tatuoidun, viinan karhentaman äänen omaavan, perseensä valkaisseen av-mamman mielipiteestä yhtään mitään.
Tosi upea nimi pikkuprinssillä. Kehdataankin heti ruveta oksentaamaan kielteistä asennetta :(
Ihan samalla tavalla päätin oman mielipiteeni ilmaista (täällä avoimella palstalla, keskustelussa jossa mielipidessä pyydettiin) kuin sinäkin, calm your tits.
Älä jaksa, wt-aurasi loistaa kilpaa shokkivärjätyn kananpersetukkasi kanssa kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, wt-aurasi loistaa kilpaa shokkivärjätyn kananpersetukkasi kanssa kilometrien päähän.
Kaikki jotka ei tykkää samoista nimistä kuin sinä on wt? :D Selvä.
tätä sitä saa kun on pakko niitä ukkien nimiä tunkea lapsilleen. Ei sovi olenkaan yhteen nuo nimet.