Häiritseekö muitakin Venla Savikujan nykyisen blogin tyyli?
Pitkästä aikaa luin ja alkoi jopa ahdistaa koko blogi.. Ymmärrän, että eläintensuojelu ja vääryyksien tiedostaminen ovat tärkeitä asioita, mutta mielestäni blogin sävy on muuttunut liian radikaaliksi. Tykkäsin vie joskus lukea tavallisia treeni- ja ruokapostauksia, mutta nyt kaikki päivitykset tuntuvat olevan pelkkää valistusta. Harmittaa, sillä VS lukeutui aiemmin ehdottomasti suosikkibloggaajiini.
Kommentit (12)
Hyvä että kirjoittaa jostakin muustakin kuin tyhjäpäiden fitnesstreeneistä. Vaikuttaa ihan fiksulta mimmiltä, vaikka luulin ensin fitnessbimboksi.
Ei häiritse. Päinvastoin, olen iloinen ja vaikuttunut siitä, että pinnallisten peppupostausten joukkoon on tullut syvällisempääkin materiaalia. Venla vaikuttaa tätä nykyä oikein hienolta esikuvalta nuorille! :)
Minä olin ennemminkin ilahtunut tästä muutoksesta (ja siitä, että myös Make ryhtyi vegaaniksi). Itsekin olen vasta alkutaipaleella ja onkin ollut kiva saada vinkkejä mm. joulu- ja kotiruuan tekoon, leipomiseen, kauneudenhoitotuotteiden valintaan sekä ravintolasuosituksia :) Aika kaukana tuo Venlan meno on radikaaliudesta...:D
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta ollenkaan fitness, mutta ympäristöasiat ja eläinten hyvinvointi sitäkin enemmän. Kiva, että blogista löytyy nyt enemmän niitä aiheita, jotka on lähempänä omaa sydäntäni.
Minä olen päinvastoin alkanut vasta seurata blogia aktiivisemmin tämän muutoksen myötä. Nyt sisältöä on huomattavasti enemmän ja aiheet tärkeitä. Noita perus fitness blogeja kun on jo ihan riittämiin ja kaikki melkeinpä toistensa kopioita.
mielummin luen vegaanireseptejä ja vinkkejä kivoista rafloista ja -kahviloista kuin katselen hauistenpullistelu- ja pyllykuvia ☺
Miten mun mielestä Venla ei näytä mitenkään hyvinvoivalta verrattuna aiempaan? Jotenkin se on kauheen kulahtaneen oloinen, vaikka luulisi olevan päinvastoin että terveet elämäntavat saisi hehkumaan.
Ei häiritse, hyvä muutos mun mielestä :) Fitness ei tosin mua oo koskaan kiinnostanut.
En ole sitä blogia koskaan lukenut, mutta voisiko olla hyvä juttu, että joku tiedostaa asioita ja valistaakin niistä. Varmasti ehtii postaamaan vielä pitkät rivit laukuista.
Okei, ehkä kärsin samasta "tieto lisää tuskaa" ongelmasta kuin monet ihmiset nykyään :D jotenkin vain tuntuu, että aiemmin Venlan elämäntyyliin oli helpompi samastua, minään fitnessbimbona en siis ole häntä pitänyt koskaan vaan on koko bloggauksensa ajan pitänyt järkevää linjaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten mun mielestä Venla ei näytä mitenkään hyvinvoivalta verrattuna aiempaan? Jotenkin se on kauheen kulahtaneen oloinen, vaikka luulisi olevan päinvastoin että terveet elämäntavat saisi hehkumaan.
Munkin mielestä tosi kulahtaneen oloinen. Kasvoista näyttää enemmän 40 vuotiaalta kuin 24 (vai 25 minkä ikäinen nyt onkaan). Jotenkin sen silmistä on hävinnyt se pilke. Väkinäisiä poseerauksia ja rypyt alkaa tunkea silmäkulmiin kun rasvat niin minimissä.
Ei. Hyvä vain, että on ajatteviakin bloggaajia näiden puupäämungojen ym joukossa.