Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maustetut jugurtit ihan ehdoton ei?

Vierailija
03.03.2016 |

Muutan elämäntapoja. Mitään en ehdottomasti kiellä vaan kohtuus olisi se juttu? Mietinnön,onko maustetut jugurtit,1kpl päivässä huono? Entä lasi 100%tuoremehu 2dl aamulla?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää alkoholia ja asetaldehydiä. Huume huume kieltoon kieltoon.

Vierailija
2/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeisiin verrattavissa, en suosittele. Ensin syöt pienen purkillisen ja seuraavaksi siirryt litran purkkeihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin pätee porttiteoria. Ensin syödään makeita jogurtteja ja kohta ollaan jo rahkariippuvaisia. Se on sitten jo menoa.

Vierailija
4/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä paljon sokeria. Minkä verran olet sitten vetänyt ennen?

Vierailija
5/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minä olen syönyt vuosikausia joka aamu puolen litran kupillisen maustettua jogurttia eikä se vielä ole tavaksi tullut.

Vierailija
6/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen täysmehua ok, sokeria tosin tulee. Sokeroidusta jugurtista tulee niin paljon sokeria että ei sovi päivittäiseen käyttöön.

Vierailija
7/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sokeria haluaa välttää, niin ei ne silloin mitään parasta syötävää ole.

Vierailija
8/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ei todellakaan kannata tehdä sitä virhettä elämässä. Sokeroiduista jugurteista tulee suusyöpä, reuma, ihottuma, uniapnea, sydänkohtaus, masennus, paniikkihäiriö, adhd, diabetes, kohonnut verenpaine, munuaisvika SEKÄ lisäksi kehitysvamma!!!

Vierailija
9/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ei todellakaan kannata tehdä sitä virhettä elämässä. Sokeroiduista jugurteista tulee suusyöpä, reuma, ihottuma, uniapnea, sydänkohtaus, masennus, paniikkihäiriö, adhd, diabetes, kohonnut verenpaine, munuaisvika SEKÄ lisäksi kehitysvamma!!!

Älä unohda sitä, että kaikki hampaat myös tippuvat!

Vierailija
10/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Skyriä

Vierailija
11/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän vastaukset! :D Ap: ei kumpikaan noista ole mikään ehdoton ei-ei, mieti mielummin ruokailun kokonaiskuvaa. Ovatko muut ateriat terveellisiä? Minä ostan maustamattomia jugurtteja välipaloiksi/herkuiksi, joita on ok syödä joka päivä. Aamiaiseksi syön jotain terveellisempää, mutta kukin tyylillään :) Mehuja juon vain harvoin, niihin on otettu hedelmästä vain kaikki se epäterveellinen.

Vierailija
12/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mieluummin turkkilaista jugua ja mausta itse.

Vierailija
13/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat terveellisempiä valintoja, niin miksi et kokeile maustamatonta ja pakkasesta lisäät siihen marjoja? Maistuu paremmalle, kuin ne maustetut.

Vierailija
14/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Skyriä

Saanko tiedustella alapeukkujen syytä?

Vierailija
15/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Skyriä

Skyr on karmeaa moskaa. 

Vierailija
16/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehut on turhia. Hedelmä ajaa saman asian ja täyttää paremmin.

Vierailija
17/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Skyriä

Täällä jotkut alapeukuttavat huvikseen, älä niistä välitä. Myös minä suosittelen kokeilemaan skyriä, itse en siitä kamalasti pidä, mutta menettelee. Myös itse tehty viili on kokeilemisen arvoinen, se on niin helppoa tehdä, että jopa minä osaan.

Vierailija
18/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on ihan ehdoton ei, jos siis tarkoitus on syödä terveellisesti. Sitä paitsi, kokeilepa olla vähän aikaa ilman ja maista sitten niin huomaat miten järkyttävän sokerisia ne on. Mehuakaan et tarvitse, juo vettä.

Vierailija
19/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat terveellisempiä valintoja, niin miksi et kokeile maustamatonta ja pakkasesta lisäät siihen marjoja? Maistuu paremmalle, kuin ne maustetut.

Juuri näin teen. Lisään Bulgarian jugurttiin pakastimesta joko marjoja, omenasosetta tai ruusunmarjasosetta.

Vierailija
20/54 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Skyriä

Täällä jotkut alapeukuttavat huvikseen, älä niistä välitä. Myös minä suosittelen kokeilemaan skyriä, itse en siitä kamalasti pidä, mutta menettelee. Myös itse tehty viili on kokeilemisen arvoinen, se on niin helppoa tehdä, että jopa minä osaan.

Ei jugurtin tekeminenkään vaikeaa ole, mutta koneen se vaatii. Itselläni on Severin Youghurt-fix, johon olen hyvin tyytyväinen. Säästyy rahaa ja tulee kulutetuksi vähemmän muovipurkkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi