Kysymys naisihmisille
Eli haluaisin kuulla teidän mielipiteenne tapaukseen joka sattui viikonloppuna.
Tapasin baarissa mukavan naisen. Pienen juttelun jälkeen päädyimme suutelemaan ja lähdimme lopulta naisen kämpille. Kämpillä tunnelma alkoi sitten lämmetä ja päätin vielä ennen touhuja kysyä että onko nainen neitsyt. Vähän ihmetellen hän vastasi että ei ole. Tuon jälkeen kysyin että mitä jos vaan nukkuisimme ja tämä nainen heitti minut ulos hirveän raivokohtauksen saattelemana.
En nyt ymmärrä että miksi tuosta pitää raivostua? Syytönhän minä siihen olen että menetän kaikki haluni jos nainen on ollut muiden miesten kanssa. Jos minä vetäisin tuollaisen raivokohtauksen siitä että en saa niin olisin tyyliin raivohullu raiskaaja mutta minulla ei saisi olla mitään vaatimuksia.
Miten te olisitte reagoineet kyseisessä tilanteessa ja onko mielestänne kohtuutonta että en kelpuuta käytettyä naista?
Kommentit (27)
Joopa joo. Lähdet baarista naisen kanssa panohommiin ja yllätyt kun ei olekaan neitsyt.
Oletko myös itse neitsyt? Jos olet, sitten ei ole kohtuutonta.
Miten ihmeessä oletit, että baarista mukaan lähtenyt nainen olisi neitsyt? Eikö sinulla sitten mene halut siitä, että joku tuosta noin vain olisi valmis luopumaan neitsyydestään tuntemattomalle parin tunnin tuttavuuden jälkeen. Entäs sitten, jos tyttö olisikin ollut neitsyt? Aamulla hän olisi ollut sinulle vain tyttö, joka menetti neitsyytensä yhden illan jutussa.
Pakko sanoa että käytöksesi ja kysymyksesi ajoituksineen oli outoa. En tiedä, miten olisin tuossa tilanteessa reagoinut.. Olisitko siis toivonut hänen olevan neitsyt? Vihjailitko hänen olevan kokematon? Vai varmistitko vaan?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Lähdet baarista naisen kanssa panohommiin ja yllätyt kun ei olekaan neitsyt.
Sieltä se taas tuli - eli miehen vika?
Sairasta...
Miksi sulla olis oikeus "käyttää" neitsyitä tehden niistä käytettyjä vaikket mene naimisiin niitten kanssa? Oletko itse neitsytmies?
Etsi itsellesi neitsyt muualta kuin baarista ja vie eka vihille... yhden illan juttuja pelkkien neitsyitten kanssa.. kaikkea sitä kuulee ...reps...
Huono provo...neitsyt baarista yhden yön panoksi.
Kyllä minäkin käskisin häipyä. Trollaaminen kuuluu nettiin.
Oletit siis että baarista kanssasi panemaan lähtenyt nainen olisi neitsyt?
Tottakai jokainen saa kieltäytyä seksistä missä vaiheessa vaan, mutta suosittelen että tulevaisuudessa varmistat että nainen on neitsyt jo ennenkuin lähdette yhtä matkaa. Helpompaa kummallekkin.
Olipahan ainakin hiukan erilainen joten 1/5
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että käytöksesi ja kysymyksesi ajoituksineen oli outoa. En tiedä, miten olisin tuossa tilanteessa reagoinut.. Olisitko siis toivonut hänen olevan neitsyt? Vihjailitko hänen olevan kokematon? Vai varmistitko vaan?
En vaan halua koskea naiseen joka on ollut jonkun muun kanssa. Pahempi se olisi huomata kesken hommien että täällä on ollut ties kuinka moni mies ennen minua. Jokaisella kuitenkin lienee oikeus päättää että kenen kanssa menee sänkyyn ja miten kumppaninsa valitsee.
Ja ei olisi btw. Ensimmäinen kerta kun neitsyt lähtee mukaan baarista.
Aika tekopyhä olet. Olet itsekin "käytetty" mies. Tuomitsit käytökselläsi naisen sen takia koska hän ei ollut neitsyt. Mikä neitsyeiden kaataja sinä olet? Pelkäätkö, että sinua aletaan arvosteleen aikaisempien miesten jälkeen. Että tämä naureskelee naisystävien kanssa taidoistasi? Ihan turhaan naamioit sen siihen ettet halua "käytettyä" Hanki taidot ja/tai itsetunto niin ei tarvitse miettiä onko nainen neitsyt vai ei.
Olisiko sinusta ollut oikeutettua, jos hän olisi kikkelisi koon nähtyään sanonut, että joo, parempi kun nukutaan vaan?
Minusta kumpikin on oikeutettua, mutta en myöskään ihmettelisi, jos mies vetäisi herneen nenäänsä. Sinäkö siis haluat juoksennella ympäriinsä paneskelemassa naisia, jotka ovat neitsyitä, eivätkä enää aamulla kun lähdet, etkä soita? Voit itse miettiä kuinka moraalista toimintasi on. Mutta eihän siinä mitään laitonta toki ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla olis oikeus "käyttää" neitsyitä tehden niistä käytettyjä vaikket mene naimisiin niitten kanssa? Oletko itse neitsytmies?
Etsi itsellesi neitsyt muualta kuin baarista ja vie eka vihille... yhden illan juttuja pelkkien neitsyitten kanssa.. kaikkea sitä kuulee ...reps...
Jos neitsyt on halukas niin miksi minulla ei olisi oikeutta? Minua oksettaa ajatus siitä että työntyisin samaan koloon johon ties kuinka moni mies on työntynyt.
Koita nyt vähän vielä hioo näitä provojas...
Mitä te täällä vouhotatte :D ihan sama vaikka olisikin provo, ihmisillä on oikeus omiin mieltymyksiinsä jotka saattavat olla jopa neitsyet. provoajalle, ensi kerralla kysy onko hän neitsyt ennen kuin menette kotiin niin ei tule ekstramatkustelua ja riitoja :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan halua koskea naiseen joka on ollut jonkun muun kanssa. Pahempi se olisi huomata kesken hommien että täällä on ollut ties kuinka moni mies ennen minua. Jokaisella kuitenkin lienee oikeus päättää että kenen kanssa menee sänkyyn ja miten kumppaninsa valitsee.
Ja ei olisi btw. Ensimmäinen kerta kun neitsyt lähtee mukaan baarista.
Baari saattaa kuitenkin olla väärä tai ainakin hankala paikka löytää halukkaita neitsyitä.
Ja mistä voit tietää että aiemmat baari-impesi olivat todella ekakertalaisia?
Kaiken kaikkiaan mielestäni todella friikkiä toimintaa..
Vierailija kirjoitti:
Mitä te täällä vouhotatte :D ihan sama vaikka olisikin provo, ihmisillä on oikeus omiin mieltymyksiinsä jotka saattavat olla jopa neitsyet. provoajalle, ensi kerralla kysy onko hän neitsyt ennen kuin menette kotiin niin ei tule ekstramatkustelua ja riitoja :P
Ei se tässä häiritse vaan nimenomaan se, että kukaan ei voi olla niin vajaaälyinen, että ei tarkista etukäteen asianlaitaa, jos hakee jotain impeä baarista. Mutta porvoostahan tämä on.
Jos nainen oletti saavansa munaa tai loukkaantui kysymyksestäsi ymmärrän, että halusi sinusta eroon. Raivokohtaus meni kuitenkin liian pitkälle. Kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä ja sitä pitää kunnioittaa ihan rähisemättä.
Naisilla on aina eri säännöt - saavat tehdä mitä haluavat
Terveisin feministit