Kysymys naisihmisille
Eli haluaisin kuulla teidän mielipiteenne tapaukseen joka sattui viikonloppuna.
Tapasin baarissa mukavan naisen. Pienen juttelun jälkeen päädyimme suutelemaan ja lähdimme lopulta naisen kämpille. Kämpillä tunnelma alkoi sitten lämmetä ja päätin vielä ennen touhuja kysyä että onko nainen neitsyt. Vähän ihmetellen hän vastasi että ei ole. Tuon jälkeen kysyin että mitä jos vaan nukkuisimme ja tämä nainen heitti minut ulos hirveän raivokohtauksen saattelemana.
En nyt ymmärrä että miksi tuosta pitää raivostua? Syytönhän minä siihen olen että menetän kaikki haluni jos nainen on ollut muiden miesten kanssa. Jos minä vetäisin tuollaisen raivokohtauksen siitä että en saa niin olisin tyyliin raivohullu raiskaaja mutta minulla ei saisi olla mitään vaatimuksia.
Miten te olisitte reagoineet kyseisessä tilanteessa ja onko mielestänne kohtuutonta että en kelpuuta käytettyä naista?
Kommentit (27)
Miksi ap et mennyt naimisiin naisen kanssa, jolle menetit neitsyytes? Mistä muuten huomaisit kesken touhujen, että nainen olisi muidenkin kanssa touhunnut?
Kysymys sinulle ap? Oletko sinä se yksi ja sama tyyppi, joka aina kirjoittelee täällä siitä, että naisen tulisi olla neitsyt ja muuta diipa daapaa. Toivon näin, koska muutenhan teitä on muitakin:D Itse kysymykseen en ala edes vastaamaan, koska se on naurettava.
Naisen tulee olla netsyt mutta sinun ei? Oletko jonkinsortin narsisti tms.
Tyhmyydestä sakotettiin ennen. Nyt siitä näköjään kirjoitetaan Vauva.fi -palstalle ja ihmetellään kun tulee negatiivista palautetta.
Ap saanko mä nauraa sulle.. koska pakkomielteinen fobiasi on säälittävän ja surullisen välimaastossa. Kysyisin kuitenkin vaikka et totta olekaan niin voitko olla yhdynnässä naisen kanssa joka on ollut jo sinun kanssasi ja yököttääkö se sua ja mistä huomaat kesken touhun kuten väität että siellä olisi ollut jo moni mies... luulosairaudellakin on jotkin rajat että on terve ajatusmaailma... huoh.. Surullista
Miksi ap ei vastaa? Ottiko itseensä, kun kukaan ei tykkää tommosista luulotautisista narsisteista?
Saatko jotain kiksejä verestä ja likaisista lakanoista? Provo tai ei, olet suurin häviäjä koskaan.