Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun häistäni tulee meidän juhlamme. Kuningas alkoholia ei kutsuta, eikä edes päästetä tilasisuuteen.

Vierailija
03.03.2016 |

Lapset tervetulleita.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! :)

Vierailija
2/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei tule tungosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee olemaan tylsät häät...

Vierailija
4/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauttikaapa sitten raivoraittiista kakarain kiljunnalla säestestystä juhlastanne ihan keskenänne. Minä jätän oikein mielelläni tuollaisen juhlan väliin. :D

Vierailija
5/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä raittiissa häissä on tullut oltua. 

Aina yhtä ikävystyttävää. 

Mutta sehän on oma valinta järjestää tylsät häät ja yhtä oma valinta sinne tulla. 

Vierailija
6/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun päätöksesi, ja kunnioitan sitä enkä valittaisi asiasta häissäsi, vaikka en absolutisti olekaan.

Vierailija
7/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä paikalla, mutta incognito.

T:Kuningas Alkoholi

Vierailija
8/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. En ole koskaan ollut häissä, joissa olisi viinalla läträtty. Lapsia on aina ollut myös paikalla suurin joukoin.

Vierailija
9/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että järjestätte haluamanne häät! Mitäpä siihen muilla mitään sanottavaa.

Onnea teille.

Vierailija
10/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei tule tungosta.

Musta on jotenkin erikoinen ajatus, että häihin mennään vain, jos pääsee ryyppäämään. Eihän vaikkapa rippijuhlissa tai ristiäisissäkään ole alkoholitarjoilua, mutta silti niihin voi mennä. Monet mun suvun häät on pidetty sellaisessa tilassa, jossa ei saa järjestää lainkaan alkoholitarjoilua, joten sitä ei sitten ollut. Jatkot olivat ravontolassa, jossa tietenkin alkoholia oli tarjolla. Veljeni häissä ei ollut lainkaan alkoholitarjoilua, ei edes alkumaljaa, koska kälyni eräät sukulaiset (jotka oli ns. pakko kutsua) ovat alkoholisteja, ja he olisivat alkaneet rähistä, jos viinaa olisi ollut tippakin (käyttäytyivät kyllä omituisesti ilman viinaakin). Ja niin vain tuli häät juhlittua, ja vieraitakin piisasi.

Vierailija
11/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä raittiissa häissä on tullut oltua. 

Aina yhtä ikävystyttävää. 

Mutta sehän on oma valinta järjestää tylsät häät ja yhtä oma valinta sinne tulla. 

Jos sinä ja lähipiirisi olette totisia ja tylsiä selvinpäin, se ei tarkoita, että kaikki muutkin olisivat! Sitäpaitsi humalassa ihmiset ovat hauskoja ja nokkelia vain omasta ja toisten humalaisten mielestä....

Vierailija
12/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö vieraillesi ihan ruumiintarkastuksen viinapullojen varalta?

Vierailija
13/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nauttikaapa sitten raivoraittiista kakarain kiljunnalla säestestystä juhlastanne ihan keskenänne. Minä jätän oikein mielelläni tuollaisen juhlan väliin. :D

Jos joku jää pois sen takia ystävänsä häistä kun ei voi siellä kännätä, ei ole todellinen ystävä ja joutaakin jäädä pois.

Vierailija
14/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä juttu, pääsee aikaisin lähtemään, kun sanoo, että auto on sellaisella paikalla, ettei uskalla pitempään pysäköidä siinä. 

Vierailija
15/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku jää pois sen takia ystävänsä häistä kun ei voi siellä kännätä, ei ole todellinen ystävä ja joutaakin jäädä pois.

Ystävät on enemmänkin 12-vuotiaiden juttu. Näin aikuisena sitä tekee jo oman maun mukaan eikä paljon kiinnosta pikkumaiset loukkaantujaihmiset.

Vierailija
16/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen särähtää tuo "Minun häistäni".. yksinkö oot menossa avioon? Mutta alkottomat häät on ihan OK. 

Vierailija
17/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä :) Olen ollut kaksissa häissä, joissa ei tarjoiltu alkoholia (ainakaan en huomannut, että alkoholia olisi ollut tarjolla?). Ihan mukavia häitä olivat molemmat.  En tiedä miten omissa häissäni teen, jos joskus päädyn naimisiin - minä ja avokkini emme kumpikaan juo alkoholia, joten häissäkään sitä ei luultavasti ainakaan aivan mielettömiä määriä tarjoilla.

Vierailija
18/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsoissa, mehuissa, hilloissa on alkoholia, kefiirissä, suolakurkuissa, hapankaalissa jne. Ole tarkkana.

Vierailija
19/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävät on enemmänkin 12-vuotiaiden juttu. Näin aikuisena sitä tekee jo oman maun mukaan eikä paljon kiinnosta pikkumaiset loukkaantujaihmiset.

Ystävät 12-vuotiaiden juttu :O Kuulostaa ankealta.

20/42 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa järjestää juuri omanlaisensa häät. Mitä vähemmän tarjoaa, sitä halvemmaksi tulee.