Tosi poikamainen tuo äitiyspakkaus 2016
Makuupussi, haalari ja kevytvanupuku ovat kivoja. 2015 makuupussi on ruma.
http://www.lastenvaate.fi/aitiyspakkaus-2016/
Kommentit (80)
Ai kauhea, mikä pupunraiskaus tuossa puvussa tapahtuu? :/
Tietääkseni värit eivät ole sukupuolen mukaan koodattuja. Minä puen tyttöni lämpimiin ja siisteihin vaatteisiin - värillä ei ole merkitystä.
Pojalle suunnattu? evmp.
OISKOHAN VAUVOILLE SUUNNATTU
Kai te tajuatte että näin te nätisti luotte sukupuolieroja väittämällä että äitiyspakkaus olisi suunnattu pojille?
Millä perusteella?
Ja jos joku sanoo että sininen koska se on poikienväri olet jäänyt jumiin 1970 luvulle.
Voi apua. Joka vuosi sama valitus.
Mun mielestä tosi kivoja ja neutraaleja, sopii vähän kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle suunnattu? evmp.
Kai te tajuatte että näin te nätisti luotte sukupuolieroja väittämällä että äitiyspakkaus olisi suunnattu pojille?
Millä perusteella?
Ja jos joku sanoo että sininen koska se on poikienväri olet jäänyt jumiin 1970 luvulle.
Nii-In, miksi siis ei ole koskaan vaaleanpunaista tai liilaa vaan aina sinistä jos värit eivät ole sukupuolittuneita?'Vai onko niin että tytöt voi käyttää kaikkia värejä, mutta pojat ei voi? Kerropa siihen vastaus.
Meillä 2015 vuoden pakkaus. Tykkään kyllä siitä enemmän, vaikka on tuossakin ihan kivoja juttuja, esim. enemmän kuviollisia vaatteita. Ulkohaalarit ja makuupussit oli edellisessä kivemmat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä rumia.. ja ihan pojalle suunnattu.
Eli onko pojalle suunnattu = ruma? Eli kaikki kaunis on vain tytöille!?!
Joo, aina näitä sinisä ja harmaita. Miksi? Jos värejä käytettäisiin tasapuolisesti, pitäisi olla huomattavan paljon enemmän punaisia sävyjä. Miksi niitä vältellään? Ei kai vain pelätä että ne on TYTTÖvärejä, joita hui kauhea, ei voi pojille käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalle suunnattu? evmp.
Millä perusteella?
Nii-In, miksi siis ei ole koskaan vaaleanpunaista tai liilaa vaan aina sinistä jos värit eivät ole sukupuolittuneita?'Vai onko niin että tytöt voi käyttää kaikkia värejä, mutta pojat ei voi? Kerropa siihen vastaus.
Minä olen mies ja minulla on 3 vaaleanpunaista paitaa ja 2 lilaa. Olenko yhtäkkiä muuttunitkin naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Pojalle suunnattu? evmp.
Millä perusteella?
Lässyn lässyn. Kyllähän poikalasten äidit vikisisi, kun pakkaus olisi täynnä pinkkiä ja vaaleankeltaista. Jos nuo vaatteet myytäisiin kaupassa, ne olisi poikien osastolla. Kyllä, kaupoissa on jaoteltu vaatteet tyttöjen ja poikien vaatteisiin. Ja taatusti noita vaatteita ei monikaan sieltä kaupasta tytölle ostaisi, vaikka olisi unisex-osastolla.
Mun mielestä noi olisi kaikki tosi kivoja ihan tytöllekin. Mutta mä oonkin vähän tällainen pinkkivammainen eli en siedä yhtään pinkkiä tai vaaleanpunaista. :D
Sain lapseni 2014 ja silloin värimaailma oli minun makuuni aivan liian retro, tämän vuotinen taas olisi aivan mahtava saada. Toivottavasti pian onnistuisi tämä raskautuminen (anteeksi ällötyssana).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalle suunnattu? evmp.
Millä perusteella?
Minä olen mies ja minulla on 3 vaaleanpunaista paitaa ja 2 lilaa. Olenko yhtäkkiä muuttunitkin naiseksi?
Niinpä. Miksi pojille ei voi pukea? Äitiyspakkauksessa ei ole ikinä ollut vaaleanpunaisia vaatteita, ei edes yhtä.
Olisipa enemmän ihan perusvärejä, keltainen, punainen, vihreä. Eikä aina noita sinisiä ja harmaita eri sävyissä.
Ottakaa valittajat se 140 euroa käteen ja ostakaa mieleiset vaatteet kaupasta tai kirppareilta. Itse ainakin tekisin näin tuon pakkauksen kohdalla, jos olisi ajankohtainen asia itselleni.
Harvinaisen ruma pakkaus ja etenkin haalari.
Hyi se ruskea haalari on tosiaan pelottava. Mitä sille pupulle tapahtuu?
Itse toivoisin oikeen kunnon retrokuosia ja värejä. 2015 vuoden paketti oli nätimpi kun tämä 2016. Tosin ei nurkaan mitään susirumia ole. Kiitollisena otan vastaan kunhan tämä pieni maailmaan tulee
Outo valinta tuo haalarin kuva. Karhu saalistaa jäniksen?
"Karhu lopettaa saaliinsa murtamalla selkärangan etutassun iskulla tai puremalla saalista niskaan, kaulaan tai selkään."
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni värit eivät ole sukupuolen mukaan koodattuja. Minä puen tyttöni lämpimiin ja siisteihin vaatteisiin - värillä ei ole merkitystä.
Pukeutuuko miehesi vaaleanpunaiseen? Jos ei, niin haluaisitko hänen pukeutuvan?
On kyllä rumia.. ja ihan pojalle suunnattu.