Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni uusi äitipuoli nyt ns. ylittää valtuutensa :/ Mitä olette mieltä?

Vierailija
03.03.2016 |

Siis eksän uudesta avovaimosta kyse. Mulla eksän kanssa kaksi lasta, 6- ja 8-vuotiaat. Erosta parisen vuotta, molemmilla uudet kumppanit. Eksä muutti vasta tän nykyisensä kanssa yhteen, ja siis korostan nyt heti alkuun että pidän tästä naisesta kovasti ja lapsetkin pitää, sekä olen onnellinen eksän puolesta, koska ennen tän naisen tapaamista hän oli pitkään masentunut meidän erosta ja elämäntyyli oli..No, vähän niin ja näin. Siis on lyhyesti sanottuna nyt hän on tsempannut isyydessä ja elämän joka osa-alueella tän nykyisen naisen myötä.Ja hyvä niin.

Mut siis se mun asia. Tämä lasten uusi "äitipuoli" nyt on alkanut käyttäytymään tavalla, jota vähän (tai no aika paljonkin) vierastan. Esim. tytön hiuksia leikkaa omavaltaisesti, kun "polkka on niin paljon käytännöllisempi!", mun lapsille ostamia vaatteita on isäviikonloppuina vienyt kierrätykseen/mihin lie ja ostanut tilalle uutta, kun "onhan tää nyt paljon nätimpi!", on näyttänyt ja ostanut pojalle pelejä/videoita jotka esim K12, vaikka olen toivonut ja sen sanonut, että noudatettaisiin ikärajoja.. Kun "eihän se nyt niin tarkkaa voi olla!". On luvannut ostaa lapsille liudan lemmikkejä, vaikka tasan tarkkaan tietää, että olen allerginen. "No voihan ne olla täällä meillä, ja sitten vois käydä lapset useemminkin"! Tuossa vaan muutama esimerkki.

Varmaan hän ei tarkoita pahaa, mutta pahalta tuo silti tuntuu.
:(

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että jos mun tyttären hiukset ois leikattu eksän nykyisen toimesta niin lähtis naisen omatkin hiukset päästä.

Mitä ihmettä? Eikö sulla ole päässä muuta kuin tukkaa, kun pitää suhtautua lapsenkin kuontaloon niin intohimoisesti. Hei se kasvaa, ja näyttää yleensä lyhyenä paremmalta.

Vierailija
82/82 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ihan selvästi lapsille haluaa tuottaa iloa ja sinä suutut siitä.

Kaikki mitä äsken mainitsit on täysin normaalia. Hiusten leikkuu , vaatteet ja lemmikit. Ethän sinä siellä exälläsi asu joten miksi luulet että sinulla on mitään päätösvaltaa mitä he tekevät siellä.

Ai normaalia lupailla lapsille liuta lemmikkejä vaikka lapset eivät pysty niitä edes hoitamaan säännöllisesti? Ei todellakaan ole normaalia opettaa että on ok ottaa lemmikkejä ja hoitaa niitä vain silloin kun jaksaa ja huvittaa.

Hetkinen nyt...Miksi lasten sitten pitäisi pystyä hoitamaan niitä säännöllisesti? Eikö vastuun kuintekin ole vielä sentään ole aikuisella? Vastuullista hoitoa voi opettaa vaikka lapset eivät 24/7 ole sitä lemmikkiä hoitamassa.

Vai meinaako, että lemmikit olisi omillaan kun lapset eivät toisessa kodissaan ole?

Kysytkö tosissasi??? Eläimiä EI oteta, jos niistä ei kyetä kunnolla huolehtimaan. Silloin niitä lemmikkejä ei luvata lapsille vaan ne otetaan koko perheen lemmikeiksi.

Eikö kaksi tervettä aikuista pysty huolehtimaan lemmikistä vaan siihen tarvitaan lapsi...edelleen oletat, että lemmikki olisi omillaan kun lapset eivät ole paikalla. Julistat nyt vaan oman pään pyhään totuutta kuten evankeliumia, etkä huomaa sitä aikuisen roolia tässä asiassa. Mutta kuitenkin huudat silkasta huutamisen ilosta sen perään. Samasta vastuusta tässä nyt kuitenkin käydään hedelmätöntä juupas eipäs "keskustelua".

Eihän ne lemmikit silloin lapsille tule, jos ne otetaan koko perheen lemmikeiksi. Silloin niitä ei pidä myöskään lapsille lupailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä