Naiset ovat hyvin ankaria miehen miehisyydestä
Jos mies tekee yhdenkin virheen olemalla epämiehinen tai epävarma, mies on naisen silmissä menettänyt arvonsa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan mikään "miehisyys". Mitä se edes tarkoittaa?
Se tarkoittaa sitä että sinä olet pikkutyttö
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan mikään "miehisyys". Mitä se edes tarkoittaa?
Tarkottaa sitä, että nainen kostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaa sitä, että nainen kostuu.
Kauheeta kielenkäyttöä.
Kaikki miehet on enemmän tai vähemmän epävarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Enemmästä tai vähemmästä
Virheitä on monenlaisia. Joskus vahingoittaa vain itseä. Joskus muita. Ratkaisevaa on teon toistuvuus, katsokaa tekoja ei sanoja. Joku häpeää pientäkin virhettä, jotkut taas ei häpeä yhtään mitään. Jokainen on vastuussa vain omista tunteista.
Maskuliinisuus on miehessä tosiaan eniten arvostamani piirre, mutta ei se tarkoita virheettömyyttä. Kaikki tekevät virheitä, mutta jotkut virheet ovat raskaampia kuin toisen maskuliinisuuden kannalta.
Jos puhutaan miehen seksuaalisesta vetovoimasta, niin olet oikeassa siinä, että jos virhe on tarpeeksi vakava, niin arvostukseni miestä kohtaan seksuaalisessa mielessä alenee tai jopa romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset.
Ei tuo kyllä pidä paikkansa. Ihmisten itsevarmuuden määrässä on valtavia eroja. Toisilla on rautainen itseluottamus (siis sellainen ihan aito, ei narsistisista tendensseistä johtuva), kun taas toiset ovat epävarmempia. Suurin osa eroista perustuu geenien määräämiin persoonallisuudenpiirteisiin ja osa juontuu kasvatuksesta. Suurin osa on tietysti keskivertoja tässäkin asiassa.