Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitaa ero?

Vierailija
03.03.2016 |

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 16-vuotiaasta asti ja muutin suoraa kotoa hänen luo. Olen nyt 22-vuotias opiskelija ja ero tulossa, enkä koe selviäväni kaikista käytännön asioista. Lähes kaikki huonekalut on ostettu minun opintolainalla, mutta en voi viedä kaikkea mukanani koska todennäköisesti joudun hetkeksi asumaan äitini luo toiseen kaupunkiin ja sitten johonkin pieneen opiskelijaluukkuun (ehkä jopa soluun) ja mies on työtön eikä sillä varaa hankkia mitään uutta. Autokin on mun.

Pelkään muutenkin miten miehelle käy kun erotaan, sillä on luottotiedot mennyt jo ennen kuin tavattiin ja uuden asunnon löytäminen on vaikeaa ilman luottotietoja. Eron jälkeen se joutuu luopumaan autostakin, joka on sille tosi tärkeä liikkumisen kannalta. Sillä(kin) on paljon muita ongelmia eron lisäksi ja olen hänestä huolissani. Itse pärjään kai jotenkuten eron jälkeen, koska on pakko.

Olisiko kellään vinkkejä miten hoitaa käytännön asioita erotessa? Onko joku ollut samankaltaisessa tilanteessa? Miten selvisit? Kaikki apu on nyt tarpeen, olen ihan hukassa enkä selviä tästä. Voimat on ihan loppu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä miestä mieti, itse on asiansa sössinyt!!!

Vierailija
2/8 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustatietona tämä ketju, jonka aloitin angstipäissäni aikaisemmin: http://www.vauva.fi/keskustelu/2499384/mita_tehda_kun_koko_elama_on_pil…

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kyllä se mies selviää, ihan itsehän se on asiansa sössinytkin. Ei kaikilla ole autoa ja yllättäen voi huomata, että polkupyörälläkin pääsee.

Ei eron hoitaminen kivaa ole, sinulla on lupa olla myös ikävä ihminen. Ehkä jopa ilkeä, jos se palvelee tarkoitusta.

Vierailija
4/8 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset