Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan vauvan, mies ei!!!

Vierailija
03.03.2016 |

Mitä mä voin tehdä kun mies ei halua vauvaa ja mä haluan. Tämä on ehdoton vaatimus, tästä en aio joustaa. Vauvan ei tarvitse tulla heti, riittää kunhan mies lupaa että tehdään lapsi esim. kahden vuoden päästä. Silloin jaksaisin odottaa. Mies sanoo kuitenkin että ei voi sellaista luvata, ja että ei voi tietää onko koskaan valmis lapseen. Molemmat haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä ja vauva-asia onkin ainoa mikä välillämme hiertää.
Olenko aivan kamala jos jätän ehkäisyn salaa pois?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tyhmiä. Naimisiin menessään he lupaavat maat ja taivaat ja olisivat valmiita saamaan lapsia vaikka heti, kun nuorikko empii ja tahtoo ensiksi harjoitella avioelämää rauhassa. Mutta annappa olla, kun miehet ovat olleet kauemmin naimisissa, niin vaimot ei enää saisikaan tulla raskaaksi. Miehet ovat tottuneet, että naiset ehkäisee e-pillereillä.

Naiset ovat tyhmiä. Seurusteluvaiheessa ja avioliiton alkumetreillä esitetään niin rakastunutta kuin vain voi olla. Ollaan kiinnostuneita miehestä ja makuukammarin puolella riittää vipinää. Mutta annappa olla, kun mies on rakentanut perheelle ok-talon, perheeseen on saatu kolme lasta ja velkaa on ihan perkuleesti ja mies maksaa siitä valtaosan, niin mies voidaankin unohtaa ja mitään huomiota, hellyttä, seksistä nyt puhumattakaan, ei saa missään nimessä ehdotella. Ja aina juhannuksena, kun saattaa saada, niin ilman kumia ei panna.

Vierailija
42/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kyllä harvinaisen kammottavalta tapaukselta. Mutta ei muuta kuin mies vaihtoon ja lapsia jonkun toisen kanssa.

Ja minä toivon hartaasti, etteivät ap:n lapset päädy omieni kanssa samaan kouluun tai samoihin harrastuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä voin tehdä kun mies ei halua vauvaa ja mä haluan. Tämä on ehdoton vaatimus, tästä en aio joustaa. Vauvan ei tarvitse tulla heti, riittää kunhan mies lupaa että tehdään lapsi esim. kahden vuoden päästä. Silloin jaksaisin odottaa. Mies sanoo kuitenkin että ei voi sellaista luvata, ja että ei voi tietää onko koskaan valmis lapseen. Molemmat haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä ja vauva-asia onkin ainoa mikä välillämme hiertää.

Olenko aivan kamala jos jätän ehkäisyn salaa pois?

Olet. Silloin olet äärettömän suuri kusipää miehellesi, edes pettäminen ei ole noin kauhea ja itsekäs teko. Suhteenne päättyy joka tapauksessa,  mutta olet vienyt mieheltäsi mahdollisuuden itse päättää hetken milloin haluaa perheen, sitä hän ei tule koskaan enää saamaan takaisin.

Höpöhöpö,jos on valmis nussimaan niin silloin on oltava valmis myös isäksi.

Ihmeellisiä lapatossuja nykyihmiset ja varsinkin miehet.

Vierailija
44/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tumnekylmää ja agressiivista porukkaa! Harva tuntuu ymmärtävän kuinka voimakas tunne vauvakuume voi olla, eikä epätoivoiseen tilanteeseen avuksi ole se että toivotaan lapsen kuolemaa tai kohdun vaurioitumista.

Toivottavasti ap ymmärrät että ainoa oikea tapa toimia on puhua miehen kanssa. Selvitä miksi hän ei lasta halua ja kerro kuinka voimakas tuo lapsen kaipuu sinulla on. Miehillä ei ole aikarajaa, joten ehkä hän ei osaa ajatella asiaa sinun kannaltasi.

Teille muille: hävetkää omaa käytöstänne. Tuollainen nettiviha ja agressiivisuus ei ole tervettä. Menkää vaikka ulos lenkille purkamaan pahaa oloanne! Hyvää kevättä ja rennompaa mieltä kaikille!

Vierailija
45/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja etsi uusi mies, joka haluaa vauvan. Helppoa. 

46/46 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään leipomaan sitä vauva, niin saat heti vauvan.