Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan vauvan, mies ei!!!

Vierailija
03.03.2016 |

Mitä mä voin tehdä kun mies ei halua vauvaa ja mä haluan. Tämä on ehdoton vaatimus, tästä en aio joustaa. Vauvan ei tarvitse tulla heti, riittää kunhan mies lupaa että tehdään lapsi esim. kahden vuoden päästä. Silloin jaksaisin odottaa. Mies sanoo kuitenkin että ei voi sellaista luvata, ja että ei voi tietää onko koskaan valmis lapseen. Molemmat haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä ja vauva-asia onkin ainoa mikä välillämme hiertää.
Olenko aivan kamala jos jätän ehkäisyn salaa pois?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät ehkäisyn pois salaa, yleinen oikeudenmukaisuus edellyttäisi, että mahdollinen raskaus menee kesken ja kohtusi vaurioituu pysyvästi.

Onpas tällä palstalla ihanan ja sydämellisen oloisia ihmisiä! Hyvää päivänjatkoa myös sulle sunshine! Pus pus! AP

Riippuu varmaan lukijan näkökulmasta. Oletko sinä mielestäsi ihana tai sydämellisen oloinen ihminen?

Vierailija
22/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämäntilanteenne on? Oletteko töissä? Opiskeletteko? Kauanko olette olleet yhdessä? Kihloissa/naimisissa? Jospa mies vain odottaa järkevämpää ajankohtaa.

Minullakin on vauvakuume mutta miehellä onneksi järki päässä, sillä tähän elämäntilanteeseen ei vauva vielä sopisi. Toki me olemme vasta vähän yli parikymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät ehkäisyn pois salaa, yleinen oikeudenmukaisuus edellyttäisi, että mahdollinen raskaus menee kesken ja kohtusi vaurioituu pysyvästi.

Onpas tällä palstalla ihanan ja sydämellisen oloisia ihmisiä! Hyvää päivänjatkoa myös sulle sunshine! Pus pus! AP

Miksi kukaan olisi sydämellinen ihmiselle, joka on tehnyt erään törkeimmistä asioista, joita toiselle voi tehdä? Silloinhan täytyisi olla psykopaatti, joka ei erota oikeaa väärästä.

Vierailija
24/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan lukijan näkökulmasta. Oletko sinä mielestäsi ihana tai sydämellisen oloinen ihminen?

Muutamaan kommentoijaan verrattuna olen varmasti. En ainakaan koskaan toivoisi kenellekään keskenmenoa, kohdun vaurioitumista tai lapsettomuutta. En päin naamaa enkä anonyymisti netissä, en ole niin julma ihminen. AP

Vierailija
25/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen elämäntilanteenne on? Oletteko töissä? Opiskeletteko? Kauanko olette olleet yhdessä? Kihloissa/naimisissa? Jospa mies vain odottaa järkevämpää ajankohtaa.

Minullakin on vauvakuume mutta miehellä onneksi järki päässä, sillä tähän elämäntilanteeseen ei vauva vielä sopisi. Toki me olemme vasta vähän yli parikymppisiä.

Molemmat vakituisesti töissä, oma asunto, naimisissa 11 vuotta. Minä siis 33 ja mies 35. Parempaa aikaa ei voi tulla, ja mies pitää jollain vain saada pääsemään pelostaan yli. AP

Vierailija
26/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap hitonmoinen tilanne. Minä tein päätöksen jättää mieheni 27 v iässä. Puolen vuoden harkinta-aika ja sitten kävinkin jo treffeillä tulevan mieheni (ja monen muunkin) kanssa. Kerroin heti miehille,  että mitä tahdon elämältäni ja mitä tarvitsen. Samoin ajattelevia mieheiä löytyi hienosti!

Sain  mieheni kanssa  lapsia 30- ja 32-vuotiaana. Onneksi tärppäsi helposti. Tahdoin enemmän kuin yhden lapsen, joten en tahtonut venyttää ikäeroa pidemmäksi. Nyt on kolmas tulossa ja ikää on 34.

Olisin tahtonut neljä lasta kahdessa sarjassa, kun en jaksa aivan noin montaa peräjälkeenkään. Päätin, että näillä pienemmillä ikäeroilla sitten kolme saa riittää ja tarvitsen tauon ja varmaan sen jälkeen oonkin jo liian vanha.

Vierailija
27/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 12 v suhde, josta annoin kaksi viimeistä vuotta harkinta-aikaa lapsen saannin suhteen. Ei auttanut ajan kulukaan. Ero ja uusi suhde. Lapsia.

Luetuta miehelläsi tämä ketju. Olet aika vanha jo äidiksi tulon yritykseen (en antaisi sinuna harkita-aikaa kuin muutaman kuukauden) ja miehesi täytyy ymmärtää se . Millä oikeudella hän saisi itse lapsia esim kymmenen  vuoden päästä, jonkun toisen vauvakuumeisen naisen kanssa, jos rakastaa sinua juuri nyt? 

Vierailija
28/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat vakituisesti töissä, oma asunto, naimisissa 11 vuotta. Minä siis 33 ja mies 35. Parempaa aikaa ei voi tulla, ja mies pitää jollain vain saada pääsemään pelostaan yli. AP

Miehesi ei siis ole aikuinen, päätösvaltainen ihminen vaan sinä tiedät paremmin mitä hän elämältään haluaa? Vaikuttaa siltä, että olet jo äiti, onnittelut.

Vierailija
29/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi sydämellinen ihmiselle, joka on tehnyt erään törkeimmistä asioista, joita toiselle voi tehdä? Silloinhan täytyisi olla psykopaatti, joka ei erota oikeaa väärästä.

Eihän kukaan ole tehnyt yhään mitään, eli erotatko itse tehtyä tekemättömästä? Mustavalkoinen ajattelusi tekee sinusta melkoisen epäempaattisen ja ymmärtämättömän oloisen. AP

Vierailija
30/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei siis ole aikuinen, päätösvaltainen ihminen vaan sinä tiedät paremmin mitä hän elämältään haluaa? Vaikuttaa siltä, että olet jo äiti, onnittelut.

Jätä sarkasmi niille jotka sen taitaa. AP

Vierailija
31/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan ole tehnyt yhään mitään, eli erotatko itse tehtyä tekemättömästä? Mustavalkoinen ajattelusi tekee sinusta melkoisen epäempaattisen ja ymmärtämättömän oloisen. AP

Mutta sinä et näe mitään väärää siinä että huijaa toiselta ihmiseltä mahdollisuuden vaikuttaa siihen milloin saa lapsia? Joudut oikein pohdiskelemaan että onko se oikein vai väärin?

Vierailija
32/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä harkitset tekoasi. Jätä se tekemättä, niin olet valinnut moraalisesti oikein. Levitä kortit pöydälle ja anna miehen valita, että mikä on moraalisesti oikein häneltä sinua kohtaan. Älä hukkaa aikaa vaan toimi! Mitä mies sitten tahtoisi tehdä lapsettomassa elämässään?

Vierailija
33/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika yksinkertainen tapaus. Etkö huomannut, millä sanalla aloitin ensimmäisen kommenttini?

Vierailija
34/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet 11 vuotta naimisissa ja nyt mies kertoo ettei välttämättä halua lapsia ikinä? Asiasta ei ole sanallakaan keskustelut aikaisemmin? Olette tuhlanneet toistenne aikaa vuosikausia! 

Vierailija
35/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä voin tehdä kun mies ei halua vauvaa ja mä haluan. Tämä on ehdoton vaatimus, tästä en aio joustaa. Vauvan ei tarvitse tulla heti, riittää kunhan mies lupaa että tehdään lapsi esim. kahden vuoden päästä. Silloin jaksaisin odottaa. Mies sanoo kuitenkin että ei voi sellaista luvata, ja että ei voi tietää onko koskaan valmis lapseen. Molemmat haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä ja vauva-asia onkin ainoa mikä välillämme hiertää.

Olet. Silloin olet äärettömän suuri kusipää miehellesi, edes pettäminen ei ole noin kauhea ja itsekäs teko. Suhteenne päättyy joka tapauksessa,  mutta olet vienyt mieheltäsi mahdollisuuden itse päättää hetken milloin haluaa perheen, sitä hän ei tule koskaan enää saamaan takaisin.

Lapsettomaksi jääminen on pienempi paha kuin se että olisin suuri kusipää miestäni kohtaan. :D

Onko myös miehesi tätä mieltä? Huomaa, että tämähän on vain sinun tulkintasi tilanteesta, miehelläsi voi olla aivan eri mielipide asiaan. Minusta esim. sinulle tekisi pelkästään hyvää jäädä lapsettomaksi, kun et selvästikään kykene ajattelemaan ketään muita kuin itseäsi ja omia halujasi. Vai oletko ajatellut miltä siitä tulevasta lapsestasi tuntuu, kun isä vihaa äitiä eikä suostu olemaan tekemisissä kummankaan kanssa muuten kuin elatusmaksujen muodossa?

Sä oot tekstisi perusteella pikkusieluinen, ilkeä ja vittumainen ihminen. Paskaa loppu elämää sulle, toivottavasti noi sun paskat toiveet kolahtaa omaan nilkkaan ja mätänet yksin omassa kurjuudessasi. T. Ei-ap

Terveisin miehensä isäksi huijannut AV-mamma.

Vierailija
36/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tyhmiä. Naimisiin menessään he lupaavat maat ja taivaat ja olisivat valmiita saamaan lapsia vaikka heti, kun nuorikko empii ja tahtoo ensiksi harjoitella avioelämää rauhassa. Mutta annappa olla, kun miehet ovat olleet kauemmin naimisissa, niin vaimot ei enää saisikaan tulla raskaaksi. Miehet ovat tottuneet, että naiset ehkäisee e-pillereillä.

Vierailija
37/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat lapsia joten kerrot miehelle että sinä jätät nyt ehkäisyn pois.

MIES AIKUISENA ihmisenä sitten puolestaan päättää ihan ITSE mitä tekee! Mies pistää piuhat poikki tai käyttää kortsua (koska ei halua lapsia ja ehkäisy ei ole vain naisen vastuulla).

Mies ei suostu hoitamaan ehkäisyä ja alkaa selibaattiin tai sitten paneskelee sinua ilman ehkäisyä ja saatte luultavasti lapsen. Tai sitten mies haluaa eron. Etsit uuden miehen joka haluaa lapsia.

Ja ihan tiedoksi ei riitä että haluat vauvan koska se lapsi on vauva vain vuoden ja siitä kasvaa lapsi ja teini joka ei välttämättä olekaan kovin helluinen enää ;)

Vierailija
38/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollei ap olisi kertonut olevansa yli kolmikymppinen ja olleensa vuosia miehen kanssa naimisissa, niin luulisin tekstin kirjoittajaa parikymppiseksi ja suhdetta korkeintaan puolivuotiaaksi.

Vierailija
39/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamaan kommentoijaan verrattuna olen varmasti. En ainakaan koskaan toivoisi kenellekään keskenmenoa, kohdun vaurioitumista tai lapsettomuutta. En päin naamaa enkä anonyymisti netissä, en ole niin julma ihminen. AP

Olet kuitenkin valmis huijaamaan miestäsi ja samalla leikit ihan oikean ihmisen elämällä (siis se tuleva lapsi). Sinä olet julma ihminen, koska edes mietit tuollaista vaihtoehtoa.

Vierailija
40/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras vaihtoehto on erota ja etsiä isäksi haluava mies.

Toiseksi paras vaihtoehto on tosiaan ilmoittaa miehelle, että sinä et enää käytä ehkäisyä, tämä on ihan reilua ja mies saa itse käyttää kondomia jos haluaa.

Siitä olen samaa mieltä, että jos tiedät haluavasi lapsen, niin sun ei tuossa iässä todellakaan kannata enää odottaa, josko mies joskus muuttaisi mielensä. Silloin otat ison riskin lapsettomaksi jäämisestä. Ehkäisyn poisjättäminen salaa ei kuitenkaan ole hyväksyttävää. Jos eroat nyt, ehdit hyvin vielä etsiä isäksi halukkaan miehen.