Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verkanappulat Turun seudulla

Päiväkotiin....
02.03.2016 |

Onko kokemuksia? Millaisia päiväkoteja ovat? Töihinlähtö lähenee...

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin päiväkotiin turussa suosittelisitte hakemaan oppisopimus koulutuksen ajalle? Mistä on hyvät kokemukset?

Vierailija
82/83 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin päiväkotiin turussa suosittelisitte hakemaan oppisopimus koulutuksen ajalle? Mistä on hyvät kokemukset?

Minulla on huono kokemus verkanappuloissa opsosta. Oli huono henki, lasten tarvikkeissa pihisteltiin, piti satuilla vanhemmille. Kaupungin paikkoja on kehuttu. Silti menisin itse ensin vähintään tutustumaan, ettei tulisi ikävää kokemusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä kirjoitti:

Älkää koskaan laittakoo lastanne verkanappuloihin! Olen työskennellyt opettajana kyseisessä firmassa ja se on pelkkää bisnestä! Lapsia ei huomioida mitenkään, ruokaa on aina liian vähän ja työntekijät itkevät vessoissa koska työ on niin syvältä. Palkka surkea. Rahastusta. Epäpätevyyttä kaikkialla. Hygieniataso 0!

Ruoasta sen verran vastaan, että keittiön puolesta kyseltiin jatkuvasti riittävyydestä. Sieltä voi ihan opettajakin laittaa viestiä jos tarvetta on enemmän, eikä olettaa että joku muu hoitaa asian. jos tieto ei kulje, on ongelmiin paha puuttua?