Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkanappulat Turun seudulla

Päiväkotiin....
02.03.2016 |

Onko kokemuksia? Millaisia päiväkoteja ovat? Töihinlähtö lähenee...

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi tyytyväinen Nappulaniittyyn ja Nappulalaaksoon!

Vierailija
22/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkanappulouden henkilökunnan jatkuva vaihtuvuus on hälyttävän suurta. Itse organisaatiossa on pakko olla jotain pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaus ratkaisee, kun ei alalla muutenkaan ole korkea.

Vierailija
24/83 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappulapuisto oli järkyttävä päiväkoti. Hoitajat eivät tervehtineet lasta aamuisin, tilat oli kellarikerroksessa, jossa oli pienet luukut ikkunoina, kertaakaan siellä ei askarreltu, piha oli kooltaan kuin olohuoneemme, kukaan ei ollut kiinnostunut lapsesta, ei varhaiskasvatussuunnitelmaa, hoitaja karjui lapsille jne. Kaiken kaikkiaan ala-arvoinen paikka. Älkää viekö lapsianne sinne!

Vierailija
25/83 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdoimme lapsemme Nappulapuistosta kunnalliseen päivähoitoon. Nappulapuisto muistutti enemmän lapsiparkkia kuin päiväkotia. Älkää viekö lapsianne sinne.

Vierailija
26/83 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut äiti kirjoitti:

Verkanappulouden henkilökunnan jatkuva vaihtuvuus on hälyttävän suurta. Itse organisaatiossa on pakko olla jotain pielessä.

Yksityisellä vaihtuvuus on suurta siksi, että useimmat hakeutuvat kunnalle töihin. Hoitajalla palkassa on eroa muistaakseni 200-300€/kk. Yksityisellä hoitajan aloituspalkka on 1960€, joten muutama satanen lisää kunnallisella on jo kiva lisä. Niinpä monet työllistyvät hetkeksi yksityiselle ja siirtyvät kunnalle heti kun paikka avautuu. Näin aion tehdä myös itse, olen tosin touhulassa töissä. Olen tyytyväinen työpaikkaani, mutta palkka ratkaisee näillä tuloilla.

Vierailija
27/83 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tämän hetken kokemuksia Verkanappuloista?

Vierailija
28/83 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen uusia kokemuksia kaipailen? Elokuu on kohta.

Vierailija
29/83 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tutustumassa. En vakuuttunut.

Vierailija
30/83 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä viekö lapsianne verkanappuloille, aivan järkyttävää kuraa koko heidän ”varhaiskasvatus”. näin hetkessä että koko firma on kaikessa aivan retuperällä. Rahaa vain halutaan lapsilla tai työntekijöillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
31/83 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen huomaa?

Vierailija
32/83 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään uusia kokemuksia tältä syksyltä?

Vierailija
33/83 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kokemuksia?

Vierailija
34/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Onko kenelläkään kokemuksia Turun kaupungin alueella olevista Verkanappuloiden päiväkodeista?

Vierailija
35/83 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, minuakin kiinnostaisi kovasti kuulla!

Vierailija
36/83 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivalan verkanappuloille hyvä arvosana. Molemmat lapset viihtyneet hyvin alusta saakka ja saaneet hyvää opetusta, ohjeistusta ja kasvatusta. Vaihtuvuutta henkilökunnassa on toki vuosien myötä ollut mutta tuntuu että se on enemmänki meidän aikuisten ongelma. Lapset sopeutuu ovat sopeutuneet muutoksiin hyvin.

Vierailija
37/83 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivalan Verkanappuloille meiltäkin hyvä arvosana. Lapset viihtyvät. Tilat ovat uudet ja avarat. Henkilökunta ja johtaja asiantuntevaa, hyvin lapset huomioivaa, ammattitaitoista ja huumorintajuista. Lähimiljöötä käyttävät paljon retkeilyyn. Olemme tykänneet todella paljon.

Vierailija
38/83 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorimmainen ohjattiin keskustan Nappulapuistoon. Sieltä jäi valittavasti enemmän fiilis lasten päiväsäilytyspaikasta, vaikka varmasti myös lapselle hyödyllistä ja kivaa tekemistä oli. Postimerkin kokoinen piha on iso miinus. Missään muualla en ole nähnyt isompien lasten seisoskelevan toimettomina seinän vieressä, kun virikkeitä ei vain oikein ole. Saimme myös erikoisia kommentteja lapsen kehitykseen liittyen. Nyt olemme enemmän kuin mielellään luotettavalla kunnallisella.

Vierailija
39/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli Nappulapuistossa kaksi kuukautta, koska hänelle ei löytynyt paikkaa kunnalliselta puolelta.

Onneksi saimme vaihdettua paikkaa. Nappulapuistossa on järjettömän pieni piha, jossa lapset mahtuvat vain seisoskelemaan paikoillaan. Henkilökunta ei tunne kunnolla lapsia, alakerrassa oli aivan järkyttävän huonot tila, pienet ja ahtaat. Ilmanvaihto oli huono. Alakerrassa haisi kakka, kun meni lasta hakemaan. Korona-ajasta huolimatta hoitajat eivät valvoneet lasten käsienpesua. Mitään kehittävää ryhmässä ei tehty noiden parin kuukauden aikana. Ei tullut ikävä, kun lapsi oli siellä viimeistä päivää.

Vierailija
40/83 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen syksyllä töihin. Kannattaako noita Verkanappulat-päiväkoteja harkita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä