Kannattaako "harmaalla alueella" liikkumista katsoa parisuhteessa?
Avopuolisoni kertoi, ettei hän voi luvata minulle olevansa pettämättä, sillä ei tiedä, "mikä on kiellettyä". Tällaisessa parisuhteessa tuskin kannattaa roikkua pidempään. Surullista sinänsä, että hän on hyvä ihminen, joka ei kuitenkaan ilmeisesti arvosta itseään eikä minua sen vertaa että olisi uskollinen niin kuin minä hänelle.
Kommentit (39)
Ja miksette siis voi sopia pelisäännöistä?
Aikuisen ihmisen luulisi tietävän, mikä on pettämistä ja mikä ei.
Minä en ainakaan IKINÄ sanoisi noin rakkaalleni. Surullinen olo puolestasi, ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan IKINÄ sanoisi noin rakkaalleni. Surullinen olo puolestasi, ap
sama juttu :(
Ei kannata!!!!!!! Jätä se ____äkkiä_____!!!
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen luulisi tietävän, mikä on pettämistä ja mikä ei.
Jotkut naiset ottavat valtavat kilarit jos katsoo ohikulkevia naisia... eli eron paikka?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua olla pettämättä
Täsmälleen näin. Tahdon asia.
älä tuhlaa aikaasi ja sydäntäsi moisen idiootin kanssa. oli hän kunpaa sukupuolta tahansa
Kysy siltä mikä sun tekemänä on sellaista mitä hän pitäisi petämisenä tai liian pitkälle menemisenä. Siitä niiden rajojen selvittely lähtee. Toiselta ei normisti voi vaatia enempää kuin itseltään.
eipä ole arvostuksesta tietoakaan :( jätä se, löydät varmasti paremman naisen!!
Jos katsot tuota läpi sormien, niin mies käyttää kyllä suomasi mahdollisuudet. Älä jää odottelemaan klamydiaa.
Ei parisuhteessa tarvitse väsätä mitään listaa kielletyistä asioista. Jos rakastaa ja kunnioittaa puolisoa, ei halua tehdä sellaista, minkä tietää satuttavan häntä. Hyvä mittapuu on myös olla tekemättä sellaista, mitä ei haluaisi itselleenkään tehtävän.
ootko ap nainen vai mies?