Kannattaako "harmaalla alueella" liikkumista katsoa parisuhteessa?
Avopuolisoni kertoi, ettei hän voi luvata minulle olevansa pettämättä, sillä ei tiedä, "mikä on kiellettyä". Tällaisessa parisuhteessa tuskin kannattaa roikkua pidempään. Surullista sinänsä, että hän on hyvä ihminen, joka ei kuitenkaan ilmeisesti arvosta itseään eikä minua sen vertaa että olisi uskollinen niin kuin minä hänelle.
Kommentit (39)
Tee itsellesi palvelus, ja jätä hänet. Rakastavaan ja arvostavaan parisuhteeseen kuuluu keskinäinen kunnioitus ja uskollisuus, johon hän ei mitä ilmeisemmin kykene.
Uskollisiakin ihmisiä on. Tiedän kokemuksesta, että voi vaatia ensin monta hajottavaa kokemusta pettäjien kanssa ennen kuin löytää uskollisen kumppanin. Toiset eivät löydä koskaan, mikä on enemmän kuin sääli.
miksi naiselle ei riitä yksi rakastava, uskollinen mies? :/
Millainen ihminen voi sanoa toiselle noin?
Ihmisten itsekkyys on rajatonta... :/
miksi toinen ei merkitse toiselle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksette siis voi sopia pelisäännöistä?
Mitä järkeä? Aloittajan mies sanoi noin, koska halusi irtisanoutua vastuusta. Mitä sitten, jos pelisäännöt sovitaan? "Niin, muita ei saanu suudella, mutku olin humalassa/risteilyllä/tukkimetsässä/vessassa. En mä tienny et sillonkaan ei saa, sori nyt vaan kauheesti..."
EI missään tapauksessa, ei tosiaan...
Miksette sitten kirjoita vaikka listaa siitä mitä ei saa tehdä jos toinen heittäytyy niin palikaksi ettei muka itse tiedä?
V*ttu mikä idiootti se jokasanoo toiselle noim